Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » NR 2003 - porownanie z NR 2002
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

NR 2003 - porownanie z NR 2002

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2003-02-09, 12:27      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Dzieki
Narazie i tak duzo nie gralem w NR 2003 ( nie chce sie przyzwyczajac bo liga jest narazie ( ???) na 2002 ) ale wrazenia sa suuper. !
Ta brudzaca sie szyba , dzwiek i efekty np. slonce , tlok na pitlane..normalnie cool na max Jednak by grac w fuull ustawieniach to bede musial zmienic troche w kompie gratow na nowsze....
 
Reklamy
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2003-02-09, 12:52      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Jeszcze cos :
Gra niby wymaga DX9.. czy wy instalowaliscie DX9?? Czy moze gra dziala z noymi DX szybciej??
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-02-09, 14:11      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Sewer, demo dzialalo z dx8.1 wiec z full tez powinno
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2003-02-09, 15:26      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
moze NR2003 wykorzystuje jakies nowe efekty ktore dodano w DX9 ale zeby je zobaczyc trzeba miec grafe w stylu R9700 A jak ktos ma zabytkowa grafe w stylu GF4 t wystarczy DX8
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2003-02-09, 16:02      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Wlasnie na gieldzie dostalem tego nascara wiec przetestuje go na moim nowym radku9500pro
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2003-02-09, 17:16      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Tytus a za ile to cudo na dworcu stoi?
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2003-02-10, 18:37      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Nie kupilem go na dworcu-gieldzie tylko w Wadowicach w siriusie
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2003-02-10, 18:42      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem

Rany myślałem, że w katowicach

Nie wiem czy ma sens ściągać ze stanów bo może jakieś kopie oryginalne dotarły do nas za rozsądne pieniądze?

(bo inne kopie to wiem po ile chodzą )
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2003-02-13, 11:15      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Z tym fov'em to lekka sciema jak dla mnie..
Niby siedzimy jakby blizej ale widzimy to samo , tyle ze wieksze Zamiast widziec wiecej dostajemy tylko powiekszenie widoku z dalszej pozycjii.. Zreszta przyjzyjcie sie sami w grze wciskajac CTRL+F i ALT+F .. Szkoda ze nie zrobili tego inaczej
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2003-02-17, 18:43      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Właśnie jestem po pierwszych testach nowego Nascara. Pani listonosz przyniosła dziś przesyłkę i po godzinie męczenia tylko i wyłącznie Michigan wiem już swoje.
Testowałem Michigan ponieważ mamy na nim wyścig i jestem na świeżo a poza tym w wersji demo co niektórzy jeździli więc może ktoś wyłapie różnice bo ja w demo nie grałem.

Nie pisałbym tego textu i poczekałbym na recenzje kogoś z większym stażem ale niestety, Papy "wylało na mnie kubeł zimnej wody" więc ośmielam się opisać moje wrażenia.
Wszystkie bajery graficzne i tak są dla mnie nieosiągalne więc się nad nimi nie rozpisze. (Athlon 900Mhz, GF2MX200).Powiem tylko iż zajebisty jest efekt oślepiającego słońca. REWELA!!! Co do reszty niech się wypowiedzą w odpowiednim czasie inni z lepszym sprzętem.

Dźwięk: zdecydowanie zmieniono dźwięki silnika i stwierdzam, że są dużo lepsze niż w N2002. Przy niskich obrotach każdy laik rozpozna, ze ma pod maska kilku-litrowy silnik a nie jakieś 2.0 wydające delikatny dźwięk pracującego podobno silnika. Klank niemalże jak w Harley'u. Przy wyższych obrotach również jest super ale to co się dzieje powyżej 8000 RPM to szok. Pozytywny. Czuć, że to już koniec obrotów i ryk narasta do przepięknego poziomu przy którym aż adrenalina rośnie. MIODZIO!!!

Odpalam Testing Session i jade po swojemu pierwszego lapa: 39:210. Na czwartym zrobiłem 37:6xx!!! Setup Fast - bez modyfikacji czegokolwiek. Lekkie przegięcie. Nawet opony nie piszczą........Auto jedzie jak z autopilotem. Kompletnie zero stresu w pokonywaniu zakretów. Kavoo pisał, że w demie spinował na faście. Qrna stary jak? To jest nierealne tutaj!!! Nie chce mi się wierzyć aby aż tak się styl jazdy w demie różnił od tego w pełnej wersji.
Ustawienia realistic i żadnych ułatwień typu Traction Control...........lameriada panowie z tą jazdą. Jak w F1.
Dziwię się, że UXI nic tutaj nie nabazgrał na temat modelu jazdy.........tylko się FOV'em podnieca.....
Jeżeli taki model jazdy jak prezentowany w Nascar 2003 jest zgodny z rzeczywistością to szacunek dla twórców za jego wierne odtworzenie. Ale ludzie bez przesady. Z tego wynika, że jazda wozem Nascar to dziecinada i banał na maxa. Pod tym względem jestem rozczarowany. Jeśli ktoś jest innego zdania to już jego rzecz. Dla mnie model jazdy przypomina Arcadówkę. (zaraz mnie pewnie zaczną linczować ale co ja poradzę........albo obiektywność albo ściemnianie i udawanie jakie fajne to nowe).

Idziemy dalej: potwierdzam, że lekkie otarcie już jest traktowane jako uszkodzenie i co gorsza od razu ma wpływ na wyniki osiągane na torze. Wszystko ma wpływ na aeorodynamikę i momentalnie spadają czasy po przygnieceniu sobie boku pojazdu czy czegoś innego. Przy walnięciu centralnie w bandę maska nie zawija się jak w N2002 i można spokojnie z kokpitu trafić do pitu. IMO maska wyglada ciulato po takim dzwonie......jakoś nienaturalnie. Nie podoba mi się.

AI - nad sztuczną inteligencją ponoć dużo pracowano aby była fajna itepe. Odpaliłem ją w trybie auto i adaptive czyli dopasowywanie się poziomu AI do mojego poziomu.
Single Race na 20 okrążeń i jadziemy................nie ma co opisywać panowie: AI TO JEST QRNA NIEPOROZUMIENIE!!!! Na prostej jadąc 2wide gość jedzie 2 metry obok mnie po czym przed wejściem w T1 nagle stwierdza ze mu będzie tam za ciasno, ucieka na zewnątrz i wali mnie bokiem a ja w bandę. CO TO MA BYĆ!!!??? I to dwa razy na 6 okrazen tak mi zrobili!!!! Przecież w N2002 było lepiej i to znacznie!!!! A to całe adaptive to największa kicha jaką do tej gry wrzucili. Ruszamy - ja z Pole Position - i uciekam AI na pierwszym lapie na 3,5sekundy. Zbliżam się do mety na drugim lapie i nagle gość mnie wyprzedza jakbym stał w miejscu. Ile On jechał? 250MPH? Wyprzedza mnie i zwalnia tak, że go już w trakcie jazdy w T1 wyprzedzam z palcem w.........wiadomo. Odskakuje mu znowu na 2,5s i na kolejnej prostej znów mnie doskakuje koleś..........patrzę pod F1 a mój czas lapu to 38:6XX. Czyli jechałem jak należy. I tak w kółko......wyprzedzi, zwolni, wyprzedzi, zwolni............BEZ SENSU. Dobre dla dzieci i nowicjuszy.

Pace Car wygląda żałośnie - ale jest ghostem wiec koniec walk na treningach kto mocniejszy.

Widok w lusterku..........jeśli jest rzeczywisty to w porządku ale tam nic nie widać. Tylne boczne szyby są przyciemnione więc BARDZO ciężko określić czy jedziemy jeszcze (lub już) na zakładkę czy nie. Spotter tylko zostaje dla orientacji. Można wyłączyć detale wnętrza w lustrze ale qrcze realizm czy nie.........

Pogoda: no tutaj to jest mistrzostwo świata. Non-stop pracujący wiatr, zawiewający na różne kierunki z różną siłą. Czadzik!!! Temperatura powietrza na 20 lapach przejechanych z rzędu nie zmieniła się ani o stopień.

A teraz największe zdziwko jakie mnie spotkało w nowym (lepszym?) nascarze. Jazda z kokpitu jest lepsza niż w N2002. Odczucie czysto subiektywne i nie potrafię opisać słowami dlaczego tak jest?! Po prostu.......w N2003 będę jeździł z kokpitu (fov na maxa do tyłu ponieważ na domyślnych ustawieniach siedzimy z oczami na szybie). Co więcej..........jazda z kokpitu jest lepsza niż z roof'a!!!! Jeśli będzie propozycja na nowy sezon czy włączamy "Force cockpit view" to się 10 razy podpisze na TAK. No i ta brudząca się wtedy szyba.....

Podsumowując: jak na tak krótki test zbyt wiele rozczarowań. Być może gdy pojeżdżę więcej odnajdę w tym tytule dużo więcej pozytywów jednak jak na razie nie jest dobrze.
Wszystkie moje odczucia są czysto subiektywne i nie neguję, że coś jest niezgodne z realem (zwłaszcza model jazdy). Chcę tylko podkreślić, że nowy nascar wydaje się być bardzo prosty i z leksza przereklamowany.
Być może z pewnej części poglądów się wycofam z czasem więc proszę ten tekst traktować jako pierwsze wrażenia a nie jako recenzję.
Bardzo chętnie przeczytałbym opinie kogoś z większym stażem w Nascarze.
Uxi wymiękł i siedzi cicho pod wrażeniem Fov'a a Tytus też na razie milczy.......(chociaż Tytusa mogę zrozumieć bo w Nascara w lidze nie jeździ więc pewnie traktuje go jako ciekawostkę przyrodniczą )

To tyle póki co. Dalsze testy i ewentualne sprostowania lub rozwinięcia po wyścigu środowym.

(poprawiłem te "śmieci" które pojawiły się w tekście po wklejeniu go prosto z Worda)

Ostatnio zmieniony przez Darkman dnia 2003-02-18, 08:14, w całości zmieniany 1 raz
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2003-02-17, 19:38      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
z tego co jezdzilem w demo (fulla od dzis mam, ale nie mam w TG kierownicy wiec nie potestuje) ui IMHO na zimnych oponkach naprawde ciezko sie bylo utrzymac A po rozgrzaniu norma , ale musze sie przyznac - nie udalo mi sie zaspinowac Ale latwo sie jezdzilo moze dlatego, ze na codzien pomykam na setupach GH i innych alienow
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-02-17, 20:09      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
No wlasnie Darkman
Na zimnych oponach tj do 2 lapa nie sposob poruszac sie w lukach a pozniej faktycznie tez odnioslem wrazenie ze zaspinowac sie nie da..., ale raczej mysle ze to jest kwestia setupu fast - inne podejscie do tematu niz w n2002 i setup jest strasznie latwy, przynajmniej mam taka nadzieje

BTW w n2002 jezdzisz z roof ? tak tylko pytam
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2003-02-17, 21:16      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Darkman napisał:
Być może z pewnej części poglądów się wycofam z czasem więc proszę ten tekst traktować jako pierwsze wrażenia a nie jako recenzję.

No wlasnie tez tak mysle, ze jak pojezdzisz troche to zmienisz swoj poglad na temat arkadowego, jak Ci sie wydaje, modelu jazdy, wierz mi
Popelniles jeden podstawowy blad, ze swoje wrazenia opierasz akurat na Michigan, gdzie w lukach nie uzywa sie prawie hamulca i trzeba sie faktycznie starac zeby zaspinowac Pojezdzij na innych trudniejszych torach i na setupie jasper, to potem bedziesz dopiero mogl oceniac stopien trudnosci jazdy w porownaniu z Nascar 2002
IMHO wszystkie zmiany w fizyce poszly w dobrym kierunku i po przejechaniu kilkunastu lapow na Sears Point najlepiej widac jak znaczne sa te zmiany glownie w pracy zawieszenia. Wreszcie ma sie wrazenie, ze jedzie sie tam wozem wyscigowym, a nie starym tapczanem jak to w Nascar 2002 bylo, bo nie czuc juz tak mocno tej potwornej bezwladnosci i duzego transferu masy, woz duzo szybciej reaguje na ruchy kierownica i teraz jazda jest znacznie bardziej dynamiczna i przyjemna
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-02-17, 21:57      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Powiem tak - blysnales Darkman
 
Uxi





Post2003-02-17, 22:32      NR 2003 - porownanie z NR 2002 Odpowiedz z cytatem
Darkaman - cos ty chlopie - myslales ze ja od razu siadlem i zaczalem jezdzic n2003 - testowac - porownywac ??

Ja tu probuje skupic sie na dokonczeniu Ligi N2002 - nie zawiesc kolegow i pokazac ze jednak potrafie - pozatym mam prace, psa i pare innych wazniejszych zeczy niz testowanie N2003 - na to przyjdzie czas.

heh

Przejechalem raptem kilka kolek na paru torach i napewno nie czuje sie ekspertem w dziedzinie N2003

Temat podsunalem zeby alienow i innych good drivers odciagnac od treningow N2002 zeby zwiekszyc swoja szanse na ZWYCIESTWO
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » NR 2003 - porownanie z NR 2002 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: