Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR 2
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GTR 2

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Autor Wiadomość
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2006-09-24, 14:05      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
kavoo napisał:
mimowolny zacisk posladow, ze sie odbyt siny robi.

 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2006-09-24, 14:35      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
SEWER napisał:
setki mowilem ofc ogolnikowo - ale napewno wiecej niz np GPL


zobaczymy ile z tych lig bedzie po 7 latach od wyjscia gtr

poza tym liczy sie w zyciu sewer jakosc a nie ilosc nie wiesz jeszcze? teraz jest jedna liga EOLC GPL europejska, ale jak i z kim tam sie jezdzi to wystarczy za 100 lig w gtr jakosciowo

kavoo napisz jeszcze cos o wrazeniach dobrze sie to czyta
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2006-09-24, 14:43      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Kavoo rozumiem ze w aucie klasy GT z XXI wieku chcesz takiej samej walki z autem jak w F1 z lat 70tych ? hehehe a wiesz co to jest postęp techniczny ? nie wiem czego oczekujesz po wozach klasy GTR -slajdow? jazdy bokiem? trudnosci w dozowaniu gazu ? widziales kiedys w tv wyscig FIA GT ?
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2006-09-24, 14:47      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
shift+r tez pewnie widział w jakims bolidzie, bo w EOLC jest, a to przeciez take profi i real jest.
mozna rzec, że jest to wyjątkowo trendi opcja w tych super ligach GPL
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2006-09-24, 15:15      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Wiesz Jaizm, biorac pod uwage, ze w GTR mozna zjezdzac do pitu i zawsze ci maske wyklepia to w GPL tak sie nie da wiec mozesz potraktowac to shift+r jako zjazd do pitu
 
+JacKill+


Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)

Post2006-09-24, 15:23      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
a ja zapytam z innej beczki... tna mi sie filmiki i intro. Czym to może być spowodowane? Sprzet raczej nadaza: Athlon 64 3000@2200, 512ram, Radek 9550.
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2006-09-24, 15:25      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Wiesz Jaizm, biorac pod uwage, ze w GTR mozna zjezdzac do pitu i zawsze ci maske wyklepia to w GPL tak sie nie da wiec mozesz potraktowac to shift+r jako zjazd do pitu

no i widzisz jaka niewielka twoja wiedza jest w tym temacie...
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2006-09-24, 15:30      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
lefty ze co ci wyklepia ? maske ? hehehe w nascar tez klepali i co z tego ? wyobraz sobie ze w GTR tez po naprawie nieraz ciezko jechac bo auto " nie jedzie"
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2006-09-24, 15:49      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
+JacKill+ napisał:
Czym to może być spowodowane? Sprzet raczej nadaza: Athlon 64 3000@2200, 512ram, Radek 9550.


czekaj jak to bylo..

1. "masz zloma" to twoja wina
2. "tysiącom osób sie jakos nie tnie nikomu"
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2006-09-24, 15:50      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
lefty napisał:
Wiesz Jaizm, biorac pod uwage, ze w GTR mozna zjezdzac do pitu i zawsze ci maske wyklepia to w GPL tak sie nie da wiec mozesz potraktowac to shift+r jako zjazd do pitu

no i widzisz jaka niewielka twoja wiedza jest w tym temacie...

No to oswiec mnie prosze "znafco".
SEWER napisał:
lefty ze co ci wyklepia ? maske ? hehehe w nascar tez klepali i co z tego ? wyobraz sobie ze w GTR tez po naprawie nieraz ciezko jechac bo auto " nie jedzie"

A zacytuje sobie, a co!
Cytat:
No widzisz jaka niewielka twoja wiedza jest w tym temacie...

Przeciez ja nie twierdze, ze jak zjedziesz do pitu to ci przywroca stan auta jak sprzed wyscigu.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2006-09-24, 15:51      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
jackil zainstaluj najnowsze kodeki i powinno byc ok.
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2006-09-24, 16:21      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
No to oswiec mnie prosze "znafco".

Przeciez ja nie twierdze, ze jak zjedziesz do pitu to ci przywroca stan auta jak sprzed wyscigu.


Jeżeli w GTR rozwalę się na bandzie, czy spalę silnik po 1,5h jazdy, 30min przed końcem wyścigu, to skończyłem zabawę, a ty naciskasz w takiej sytuacji magiczny shift+r i bawisz się dalej. Co to niby ma wspólnego z pitem?


i co tak z tym znafcą wyskoczyles, zapomniałeś jak sie pisze? wygladasz na czlowieka z maturą.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2006-09-24, 16:50      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
lefty napisał:
No to oswiec mnie prosze "znafco".

Przeciez ja nie twierdze, ze jak zjedziesz do pitu to ci przywroca stan auta jak sprzed wyscigu.


Jeżeli w GTR rozwalę się na bandzie, czy spalę silnik po 1,5h jazdy, 30min przed końcem wyścigu, to skończyłem zabawę, a ty naciskasz w takiej sytuacji magiczny shift+r i bawisz się dalej. Co to niby ma wspólnego z pitem?

Ja nie mowie o ekstremalnych sytuacjach gdzie palisz silnik czy urywasz kola i nie mozesz sie juz nawet dowlec do pitow zeby naprawic usterki. W GPL zjechanie do pitu nic ci nie da bo tam ani opon ani paliwa nie uzupelniaja/wymieniaja ani tez nic nie naprawiaja. Poza tym to, ze jest aktywne shift+r nie znaczy, ze ludzie go uzywaja bo to czy s+r jest czy nie zalezy tylko od ustawienia dystansu wyscigu.
Cytat:

i co tak z tym znafcą wyskoczyles, zapomniałeś jak sie pisze? wygladasz na czlowieka z maturą.

Skoro nie zauwazyles tych cudzyslowow to nie ma sie co dziwic taka reakcja. A napisalem tak zeby cie sprowokowac do odpowiedzi bo wole jak mnie ktos wyprowadzi z bledu, cos wyjasni niz zeby pisal, ze "nawet nie wiem w jakiej jestem niewiedzy".
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2006-09-24, 17:17      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Ale ostra dyskusja, jakby chodziło o coś więcej niż GTR 2.
Niewątpliwie GTR 2 jest niezbędny, jeśli chce się jeździć w lidze GTR 2. A dla pozostałych im więcej symulatorów tym cięższy wybór. Nawet gdyby ktoś je miał wszystkie, to zabraknie czasu, żeby się do wszystkich należycie przyłożyć. Dla mnie w nowym produkcie samochody i tory muszą być w jakiś sposób ciekawe (a najlepiej wymarzone) lub 'engine' musi zrobić naprawdę duży postęp. GTR 2 tu odpada. Co do samochodów ciekawość zaspokoiłem w GTR, chociaż teraz się okazało, że one wcale tak nie jeżdżą (ale ze mnie frajer ). A 'engine'? Mam już parę jego mutacji na dysku, w tym chyba jedną lepszą.
 
=Skorpio=


Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 42
Miasto: Szczecin

Post2006-09-24, 17:34      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Kavoo rozumiem ze w aucie klasy GT z XXI wieku chcesz takiej samej walki z autem jak w F1 z lat 70tych ? hehehe a wiesz co to jest postęp techniczny ?


Ciekawa wypowiedź co do trudności na RSC jaką zachowałem

"And this business about GTcars being easy to drive, yeah sure they are, if you were driving them to the shops or just tooling around a track at medium speeds"

W każdym razie prowadzenie wozu z 620 hp z powoli pogarszającym sie stanie opon czy przejeżdzanie nim po kerbach lub róznych sekcjach zakrętów na każdym lapie zawsze sprawia że kierowcy wylewają z siebie litry potu by to wszystko osiągnąc. Ja sądze że aż tak łatwo to nie jest by prowadzic jedną ręka a druga machać kibicom
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: