Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2006-09-17, 15:05 GTR 2
Richie napisał:
powiem na szyko tak : WYPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no i najwazniejsze - NIE UMIEM RUSZYC BEZ BACZKA normalnie jak w GPL za pierwszym razem (tryb simulation ofcorz) szczerze mowiac to wpadanie w baczki jak dla mnie to zywcem jak z GPL czuje sie hm
oj bedzie w co jezdzic offline nastepne pare latek cos czuje
Richie napisał:
sprobowalem pojechac i.. no coz, mamy drugi po GPL engine symulatora nie da sie jechac, nauka od zera, w koncu hamowanie uniemozliwia skrecanie itd na razie nie mam zastrzezen
czytając to co napisales o GTR po prostu nie rozumie twojego pytania.
moze sprecyzujmy, wedlug ciebie GTR czy GTR2 jest lepszy?
sądząc po emocjach to chyba GTR, tak?
Reklamy
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2006-09-17, 15:10 GTR 2
Richie napisał:
p.s. czy wszyscy GTRowcy musza miec jakis dziwny kompleks nizszosci, ze jak sie spyta ktos o cokolwiek to od razu odbieraja to jako dyskredytowanie GTRa zamiast normalnie odpowiedziec co wiedza.
eee tam, co kto może wiedzieć niby...pykanie online w lidze ma się nijak do wiedzy, jak się takie prawdziwe ferrari zachowuje w zakrętach - każdy GTRowiec może sobie gdybac jedynie...
twierdziłem tak w czasach kłótni o GP3 i twierdze nadal...
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2006-09-17, 15:18 GTR 2
Zeby pojezdzic trzeba odpinac hardware czy da sie na "kompletnym" blaszaku?
=Skorpio=
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 42
Miasto: Szczecin
2006-09-17, 15:27 GTR 2
HM.. Jaizm tylko, że wtedy nie było GTLów GTR2ów a każdy nowy sim byłby napewno ciepło przyjęty bo oprócz GPLa NASCARA czy GTR2002 nie było jakby czego innego, ludzie byc może troche byli znudzeni tym co mieli. A GTR był czys zupełnie nowym, wtedy nawet nikt nie widział w nim jakichs wad w fizyce chyba jak teraz itd.
Cytat:
Zeby pojezdzic trzeba odpinac hardware czy da sie na "kompletnym" blaszaku?
Jeżeli chodzi o wersje edu to działa bez takich sztuczek.
A oryginał powinien dobrze chodzic bez odpinania napędów pewnie
Ostatnio zmieniony przez =Skorpio= dnia 2006-09-17, 15:29, w całości zmieniany 1 raz
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2006-09-17, 15:29 GTR 2
Mongoose, zerknij sobie do nfo to sie dowiesz...
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2006-09-17, 15:36 GTR 2
Richie napisał:
p.s. czy wszyscy GTRowcy musza miec jakis dziwny kompleks nizszosci, ze jak sie spyta ktos o cokolwiek to od razu odbieraja to jako dyskredytowanie GTRa zamiast normalnie odpowiedziec co wiedza.
Ja mysle, ze to nie ma nic wspolnego z wyborem gry. Raczej z wyborem czegos innego
jaizm napisał:
czytając to co napisales o GTR po prostu nie rozumie twojego pytania.
Kto nie rozumie? Bo nie sprecyzowales...
A wracajac do przyczepnosci, to IMHO w jedynce byla przesadzona - taki Lister na Spa trzymal sie toru jak bolid F1, a jak sie lekko stracilo przyczepnosc z tylu to juz lecial w pokrzywy niemal bez mozliwosci skorygowania kontra.
W dwojke sie nie wjezdzalem za bardzo, bo ani mam czas ani mi sie chce , ale pod wzgledem kontroli nad spinem jest IMHO lepiej niz w pierwszej czesci.
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2006-09-17, 15:58 GTR 2
Richie ja moze odpisze jako GTRowiec ,w ktorego ciupam juz sporo czasu. Otoz tylko taka mala dygresja na poczatku. Czy jak wyszedl GTL i wylaczylo sie wszystkie helpy, byly takie burzliwe dyskusje (aka RSC) na temat poprawnosci fizyki?? Nie ,wiec dlaczego GTR2 rozni sie tak bardzo od GTR?? Wiadomo GTR mial swoje wady (lowspeed bug) ,ale dalo sie z nimi zyc. Po stracie przyczepnosci troche sie robilo za slisko, ale to co mamy teraz w GTR2 to przegiecie w druga strone. Grip z kosmosu. Saleenem mozna tak scinac szykany z gazem w podlodze ,ze az wlosy staja deba. F550 jest latwiejszy do prowadzenia niz Lister Niektorymi samochodami jezdzi sie fajnie, ale niektorymi to normalnie prawie jak w TRD Wpadajac w slide jak w Tokyo Drift wystarczy puscic kiere i jedziemy znowu prosto. Albo zrobic wolna kontre. Wystarczy w zupelnosci. Mi np w GTR z poczatku przeszkadzalo to ,ze tak dziwnie blokuja sie latwo kola ,ale bylo to do zweryfikowania w secie. Moze bez TC tez za trudno sie przyspieszalo, ale dlaczego poszli w strone tak drastyczna jaka obserwujemy w GTR2. Dla mnie cala gra jest bardzo dobra. Duzo realnych ,super odwzorowanych tras, grafika, dzwiek i cala otoczka. Jedynie oponki sa zwalone co pokazal juz jeden pan z RSC gdzie pliki odnosnie opon sa jednakowe dla wszystkich klas i wykresy sa calkowicie nierealistyczne.
I kavoo moge cie zapewnic ,ze da sie wychodzic z nawet z wiekszych poslizgow w GTR. Mam za soba dwa sezony ligowe i mialem duuzo takich sytuacji. Wszystko zalezy od umiejetnosci i wjezdzenia sie w dany sim. Zreszta przeciez o to chodzi. Inaczej kazdy pierwszy lepszy ludek z ulicy moglby jezdzic w FIA GT. Dlaczego w RBR z poczatku nikt 400m nie mogl ujechac?? Bo to jest Sim, a nie kolejny CMR.
Aro mi mowil ,ze jestem spaczony przez jezdzenie w GTR tak dlugo i trzeba sie przestawic/przyzwyczaic. Tylko jezeli w FIA GT w 2004 nie bylo TC i tu tez niby nie ma, to dlaczego wprowadzili TC od 2005?? Przeciez mialo sie tak latwo jezdzic??
=Skorpio=
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 42
Miasto: Szczecin
2006-09-17, 16:26 GTR 2
Cytat:
F550 jest latwiejszy do prowadzenia niz Lister
W moim przypadku F575 wydaje sie dla mnie łatwiejszym wozem niz C5R który wybaczał najwięcej błedów w jedyncem w klasie GT/G2 IMO.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2006-09-17, 16:29 GTR 2
karas napisał:
I kavoo moge cie zapewnic ,ze da sie wychodzic z nawet z wiekszych poslizgow w GTR.
Ja nie pisze ze sie nie da, bo sam kontrowalem poslizgi jeszcze w demie. Nawet w F1 1979 da sie kontrolowac slajdy, mimo, ze pare osob twierdzi inaczej
Chodzi mi o calkowita utrate przyczepnosci zamiast driftu - w GTR roznica miedzy grip a nogrip byla przejebana na amen.
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2006-09-17, 16:31 GTR 2
Jeśli GTR2 różni się tak bardzo od GTR pod względem zachowania samochodów, to chyba między bajki można włożyć zapewnienia, że SimBin ma taki super dostęp do wszystkich potrzebnych danych.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2006-09-17, 16:48 GTR 2
Acha, bo jeszcze o tym zapomnialem
Richie napisał:
- grafika na dx8 na moim starym 9500pro nie dosc ze ladna, to jeszze 80-120fps samemu na torze a przy 20 autach na starcie wyscigu i na ustawieniach wiekszosc opcji MED od 30fps i da sie plynnie jechac od startu (Gul widzial jest swiadkiem )
U Richiego jak zwykle inne prawa fizyki w komputerze obowiazuja U mnie na troche mocniejszym konfigu (X800pro zamiast 9500pro, reszta chyba tak samo, - jesli Richie ma 1GB ramu ) przy prawie wszystkim na LOW (tylko track details mam na HIGH, zeby nie tracic charakterystycznych dla danego toru landmarkow) udalo sie w 1280x1024 w DX7 z AA Level 1 wyciagnac ok. 60fps solo...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2006-09-17, 17:13 GTR 2
kavoo jak juz pisalem byl u mnie wczoraj akurat Gul i razem testowalismy GTR2 bo myslalem ze bedzie tylko chrupanie
najpierw defaultowo - dx8, wiekszosc na HIGH i FULL - solo po monzie 60-78fps, potem jednak wlaczylismy wyscig, 20 opponents, start z ostatniego i... 3-6fps nie dalo sie jechac, nawet dzwiek przerywal
przestawilismy w opcjach grafy wiec wiekszosc z HIGH/FULL na medium, jedno cos na low bodajze opponents details i juz z 20 AI bylo ok ok 30fps na starcie, wiec nie klamie, solo 80-120fps na monzie mam
tylko ze ja bez zadnego AA no i windows, stery do grafy sa akurat 2h po swiezym reinstallu moze to sie przydalo
jaizm - jestes kolejnym ktory jak sewer nie umie napisac ani 1 zdania od siebie o fizyce w GTR, tylko wyciaga jakies stare posty innych, dziwne
karas - dzieki za wypowiedz, podobno ten sie wypowiada, kto sie nie boi, ze nie ma pojecia o czym mowi
wlasnie dlatego chcialem posluchac kogos kto jezdzi juz bardzo dlugo w GTR, dla mnie GTR1 za bardzo jezdzil po szynach, a jak juz wpadl w spina to beczka i koniec, za to w GTR2 za latwo mozna slajdowac lekko a'la LFSowo, dlatego pytam ktora fiza jest blizej reala? bo ja nie wiem, mi pasowalaby jazda dokladnie cos pomiedzy gtr1 i gtr2
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2006-09-17, 17:43 GTR 2
Richie napisał:
tylko ze ja bez zadnego AA no i windows, stery do grafy sa akurat 2h po swiezym reinstallu moze to sie przydalo
Aaa... trzeba bylo tak od razu. Tak, to na 100% jest kwestia swiezo zainstalowanych sterow
Richie napisał:
jaizm - jestes kolejnym ktory jak sewer nie umie napisac ani 1 zdania od siebie o fizyce w GTR, tylko wyciaga jakies stare posty innych, dziwne
A juz myslalem, ze jestem jedynym ktory niczego innego sie nie spodziewal
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2006-09-17, 17:45 GTR 2
pewien pan o inicjalach RK mowil ze wlasnie w jedynce te opony byly zabardzo zero-jedynkowe i to bylo skopane ze sie nie moznabylo ratowac, wiadomo o co chodzi, z tego samego powodu rowniez mnie nie zauroczyl gtr 1
ja nie mowie ze powinno sie od razu dac latac bokami na opposite lock
ale wystarczy ze przez lekkie dociazenie przodu i mala korekte kierownicą tyłu bedzie sie dalko zjebac zakret i wolniej ALE jednak go przejechac! i tak wlasnie teraz jest
kiedy i u kogo bedzie mozna tanio dwojke kupic ?
Ostatnio zmieniony przez gustav dnia 2006-09-17, 17:50, w całości zmieniany 1 raz
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2006-09-17, 17:49 GTR 2
Richie napisał:
za to w GTR2 za latwo mozna slajdowac lekko a'la LFSowo
Eee, bez przesady - LFSowi nic nie dorowna
Dla mnie przyczepnosc jest chyba jednak tutaj zjebana. O ile jeszcze przy duzej predkosci jakos toto jeszcze wyglada (choc na pewno przy tak szerokich gumach powinno bardziej trzymac), to zastnawiajace jest krecenie bakow na wolnych, "jedynkowych" zakretach... i to na dosc niskich obrotach, zupelnie nie wskazujacych na zaspinowanie. Wlasnie na wyjsciu z pierwszej szykany na Monzie pare razy woz mi niemal wokol wlasnej osi zaspinowal w sytuacji, gdy ledwo dotknalem gazu a silnik nawet nie zaczal sie budzic z szykanowego letargu
Richie napisał:
bo ja nie wiem, mi pasowalaby jazda dokladnie cos pomiedzy gtr1 i gtr2