Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR 2
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GTR 2

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Autor Wiadomość
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2006-09-17, 18:13      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
I ja potestowałem troche.
Pierwsze wrażenie - takie sobie. Poprawiono dużo drobiazgów ale model jazdy nie za bardzo... Zbyt łatwo się jeździ! Zrobiłem parę okrążeń w Brnie w F550 i tym autem nie sposób stracić kontroli, gaz do dechy na wyjściu, redukcja na zakręcie o 2 biegi za nisko, celowe jakieś chore manewry a auto ciągle na torze jedzie do przodu...
Specjalnie zainstalowałem sobie przed chwilą GTR1 żeby sobie porównać. No i model jazdy z "jedynki" bardziej mnie przekonuje... Jakoś nie uważam żeby był zero-jedynkowy, trzeba ostrożnie z gazem na wyjściu szczególnie na nierównej drodze i kerbach ale i tak wydaje mi się to bliższe rzeczywistości niż w "dwójce" gdzie wogóle nie sposób wpaść w poślizg.
Do tego czucie auta jest dla mnie takie jakby... no nic nie czuć. Coś jak dymanie w erosie. Niby to samo ale mniej czuć.
Mimo wszystko "dwójeczka" mi się podoba, ładniejsze kokpity bardziej czytelne, menu znacznie poprawione, za całkokształt wystawiłbym ocenę o punkt wyższą niż GTR1 mimo tej fizyki.

...ale jak sobie chwilę później włączyłem F1 79 też na Brnie to jednak czuję że jadę

Może jednak przejdźmy od słów do czynów i postawi ktoś serwer? To znaczy, jeżeli w wersji "edukacyjnej" można wogóle.
 
Reklamy
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2006-09-17, 18:47      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
A jak macie ustawiony realizm? Bo ja po ustawieniu wszystkiego w grze wlazlem do pliku PLR i jeszcze (wydaje mi sie, nie znam GTR i konstrukcji konfigu gracza) trzeba bylo to i owo wylaczyc.

Teraz mam tak:

[ DRIVING AIDS ]
Steering Help="0"
Steering Help Functionality="1" // 0 = new help, 1 = new help + grip, 2 = original, 3 = original + grip
Throttle Control="0"
Brake Help="0"
Antilock Brakes="0"
Spin Recovery="0"
Invulnerability="1"
Autopit="0"
Opposite Lock="0"
Stability Control="0"
No AI Control="1" // AI never has control over car (except autopit)
Pitcrew Push="1" // When out of fuel in pitlane, allows pitcrew to push car (use throttle and gear selection to direct)
Corner Markers="0" // Show corner marker icons to indicate corner severity and suggested gear
Pit Direction Indicator="0" // Show arrow icon to indicate direction of pit exit
Pit Spot Marker="0" // Show marker to indicate corner pit spot location
Auto Clutch="1"
Shift Mode="0"
Manual Shift Override Time="0.60000" // How long after a manual shift until auto shifting resumes (if auto-shifting is enabled)
Auto Shift Override Time="0.55000" // How long after an automatic shift before user is allowed to manually shift
Auto Reverse="0"
Steer Ratio Speed="25.00000" // Speed at which low speed steering lock override ends (for pit navigation, units are meters/sec, 0.0 to disable
Speed Sensitive Steering="0.15000"
Half Rate="0" // 0 = super-high physics rate, 1 = normal
Tire Sampling="1" // 0 = normal, 1 = extra HAT samples (*slightly* more accurate over sharp curbs, otherwise a waste of CPU)
Data Acquisition Version="0" // Version of vehicle data to write out
Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="userdata\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="MoTeC\Logged Data"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log

Przy takich ustawieniach nie jest najgorzej. Nie jest oczywiscie miod, ale na pewno w porownaniu z jedynka jest jakis krok we wlasciwym kierunku. Moze za duzy, nie zamierzam sie klocic
Jedno na co zwrocilem uwage to to, ze po agresywnym przejechaniu kilkunastu lapow zaczyna sie naprawde czuc pogarszajacy sie stan opon. To nie jest po prostu zwykly efekt zmniejszonego downforce - naprawde w zakretach czuje sie na kierze, ze kapcie nie wyrabiaja.

Ostatnio zmieniony przez kavoo dnia 2006-09-17, 18:52, w całości zmieniany 1 raz
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2006-09-17, 18:49      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Po pierwszych testach - podoba mi sie , fakt teraz to rzeczywiscie nie sposob spina zaliczyc w brnie w ferrarkach gdzie w gtr1 co chwile byl ale jednak jak speedy pisal wszystko bardziej dopracowanie a sama przyjemnosc z jazdy lepsza dla 'poczatkujacych"

...no wlasnie Speedy jednak online mozna by testnac to wtedy przekonamy sie co jestescie warci

Kavoo a wlaczenie na 0 to rzeczywiscie wylacza pomoc? bo widac ze piszze cos takiego "0 = new help, 1 = new help + grip, 2 = original, 3 = original + grip"
 
+JacKill+


Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)

Post2006-09-17, 19:15      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Hmm, na pewnym forum Jarek Cebula napisał, co o GTR sądzi Robert Kubica i Robert twierdzi, że w GTR1 za łatwo wpada się w poślizg i w realu łatwiej jest z niego wyjść. GTR1 jest taki "sztywny" i tam jest albo grip albo spin, praktycznie nie ma stanów pośrednich.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2006-09-17, 19:19      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Tytus napisał:
ie na 0 to rzeczywiscie wylacza pomoc? bo widac ze piszze cos takiego "0 = new help, 1 = new help + grip, 2 = original, 3 = original + grip"

To jest TRYB pracy helpa (wiesz... functionality ). Dlatego nie wyboldowalem tego,. Sam help wlaczasz/wylaczasz linijke wyzej.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2006-09-17, 19:31      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
jesli da sie w Lan network podac zewnetrzne IP serka i polaczyc od was do mnie, to jutro ok 22 moge hostnac testowo GTR2
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2006-09-17, 20:11      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
jesli da sie w Lan network podac zewnetrzne IP serka i polaczyc od was do mnie, to jutro ok 22 moge hostnac testowo GTR2

Zapomnij.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2006-09-17, 22:01      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
o masz a wczoraj mi ktos powiedzial ze sie da i nawet tak juz mu dzialalo w GTL i GTR1.. czyli co online bedzie mozna potestowac dopiero jak sie w polsce oficjalnie oryginaly pojawia?

p.s. a jak na zagranicznych forach bo nie sledzilem opinie o multi? faktycznie jak w rf/gtl jest juz idealnie?
 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2006-09-19, 10:18      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
wczoraj potestowalem i nawet mi sie podoba
jak bedzie multi dobre mozna by sie poscigac np z kolegami z prs team ffs vs prs zawsze to dodatkowa motywacja zeby jezdzic
 
dragoo


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 880
Miasto: Krotoszyn

Post2006-09-19, 11:23      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Wczoraj testowalismy online w 10 czy 11 osob. Pingi idealne, lagow lub innych anomalii nie stwierdzono, wiec chyba jest lepiej. W koncu mozna walczyc bok w bok, bez obawy ze ktos po minimalnym nawet kontakcie poleci w piach... Jest GIT
A pojedynek FFS vs PRS brzmi ciekawie
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2006-09-19, 12:21      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Madey napisał:
team ffs vs prs

Tylko sie o Mloda nie pobijcie

A ty bys wreszcie zapakowal sie do porzadnego wozu jak np. Williams 79, a nie do jakichs cukierkowych, bajeranckich taczek sie pchasz
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2006-09-19, 12:44      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
pojedynek super pomysl tylko jak juz to dwumecz w gpl i gtr, bo ciezko mierzyc sie w cos, w co jedni jezdza 1,5 roku ligi, setupy itd milion lapow, a drudzy wsiada 2gi raz w zyciu
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2006-09-19, 12:56      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
no oni w GTR by was tak objechali jak wy ich w GPL wiec pewnie bylby remis
 
ernbar


Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 218
Miasto: Wrocław

Post2006-09-19, 13:07      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
Tyle że mlod jest "nasz" ( )
No chyba richie go odkrył
Więc było by 1.1 do 0.9 dla "nas"
 
luk


Dołączył: 14 Lut 2003
Posty: 347
Miasto: Kraków GG 2686562

Post2006-09-19, 13:12      GTR 2 Odpowiedz z cytatem
taa Richie i liczysz, że Ci którzy jezdza w GTR zaczna katowac GPL w ktorego z 7 lat sie pewnie tu jezdzi mimo ze wielu z nich wcale ten sim nie bedzie pociagał A i tak nie ma co ukrywac ze w GPL prs nie mialoby szans bo tu rzeczywiscie trzeba miec tysiace lapow praktyki zeby jako tako jechac.

W ogole smiesza mnie jakos te pomysły pojedynku. Co my to jakies dzieci jestesmy i bedziemy sobie udowadniac kto jest lepszy? Wolalbym sie normalnie z wami wszystkimi poscigac i byloby wyscigi w np. 40 osob a nie 20. No ale skoro oba fora takie sklucone to widocznie inaczej sie nie da jednych i drugich zebrac na torze tylko przez jakies pojedynki
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: