A jak macie ustawiony realizm? Bo ja po ustawieniu wszystkiego w grze wlazlem do pliku PLR i jeszcze (wydaje mi sie, nie znam GTR i konstrukcji konfigu gracza) trzeba bylo to i owo wylaczyc.
Teraz mam tak:
[ DRIVING AIDS ]
Steering Help="0"
Steering Help Functionality="1" // 0 = new help, 1 = new help + grip, 2 = original, 3 = original + grip
Throttle Control="0"
Brake Help="0"
Antilock Brakes="0"
Spin Recovery="0"
Invulnerability="1"
Autopit="0"
Opposite Lock="0"
Stability Control="0"
No AI Control="1" // AI never has control over car (except autopit)
Pitcrew Push="1" // When out of fuel in pitlane, allows pitcrew to push car (use throttle and gear selection to direct)
Corner Markers="0" // Show corner marker icons to indicate corner severity and suggested gear
Pit Direction Indicator="0" // Show arrow icon to indicate direction of pit exit
Pit Spot Marker="0" // Show marker to indicate corner pit spot location
Auto Clutch="1"
Shift Mode="0"
Manual Shift Override Time="0.60000" // How long after a manual shift until auto shifting resumes (if auto-shifting is enabled)
Auto Shift Override Time="0.55000" // How long after an automatic shift before user is allowed to manually shift
Auto Reverse="0"
Steer Ratio Speed="25.00000" // Speed at which low speed steering lock override ends (for pit navigation, units are meters/sec, 0.0 to disable
Speed Sensitive Steering="0.15000"
Half Rate="0" // 0 = super-high physics rate, 1 = normal
Tire Sampling="1" // 0 = normal, 1 = extra HAT samples (*slightly* more accurate over sharp curbs, otherwise a waste of CPU)
Data Acquisition Version="0" // Version of vehicle data to write out
Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="userdata\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="MoTeC\Logged Data"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log
Przy takich ustawieniach nie jest najgorzej. Nie jest oczywiscie miod, ale na pewno w porownaniu z jedynka jest jakis krok we wlasciwym kierunku. Moze za duzy, nie zamierzam sie klocic
Jedno na co zwrocilem uwage to to, ze po agresywnym przejechaniu kilkunastu lapow zaczyna sie naprawde czuc pogarszajacy sie stan opon. To nie jest po prostu zwykly efekt zmniejszonego downforce - naprawde w zakretach czuje sie na kierze, ze kapcie nie wyrabiaja.
Ostatnio zmieniony przez kavoo dnia 2006-09-17, 18:52, w całości zmieniany 1 raz