Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » GPL - optymalizacja do jazdy online
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GPL - optymalizacja do jazdy online

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2004-07-27, 18:38      GPL - optymalizacja do jazdy online Odpowiedz z cytatem
Lefty daj tu przede wszystkim ustawienia d3d z core.ini jakie masz moze da sie z tego cos wycisnac (np renderowanie lusterek co 2,3,4, klatki anie co 1), nie pisales tez czy wylaczyles wszystkie szczegoly z lusterek w GPL (mam nadzieje ze tak)
ja kiedys walczylem na Athlonie 750 i SIS300 wtedy musialem wylaczac textury zeby nie klatkowalo i... wylaczylem rece kierowcy z kierownica samo to daje jakies 5 fps, tak sie do tego przyzwyczailem ze teraz tez jezdze jak to niektorzy mowia 'w wannie' ale jedna kiera (moja na biurku) mi wystarcza
 
Reklamy
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-07-28, 15:53      GPL - optymalizacja do jazdy online Odpowiedz z cytatem
Ustawienia D3D na nic wam sie nie zdadza bo ja nie korzystam z trybu D3D, mam w nim za malo fps na wielu torach w pewnych miejscach nawet jezdzac sam dlatego korzystam z OpenGL, ktore jest znacznie szybsze a ustawien tego trybu w core.ini jest zaledwie 3 na krzyz W lusterkach widac tylko tor i auta a nie wszystko (track & cars wybrane), odbicia swiatla wylaczone mam.
Napisze po raz trzeci i ostatni. To nie jest raczej problem za malej ilosci fps. Wiadomo, ze kazdemu na starcie czy w ogole w tloku ilosc fps spada ale gdy juz stawka sie rozjezdza to fps rosnie do 36 i jest ok ale czasem potrafi przyciac obraz i tylko raz, pozniej znow jest ok i znow gdzies przytnie raz. Jakby mi fps spadal ponizej 25 klatek to by mi podczas jazdy obraz przycinal przez jakis dluzszy czas a nie tylko cwierc sekundy. Czy to jest zrozumiale co napisalem? Mozna by to porownac do sytuacji gdy w jakiejs grze nagle doczytuja nam sie tekstury, wtedy widac takie przyciecie na ulamek sekundy.
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2004-07-28, 20:50      GPL - optymalizacja do jazdy online Odpowiedz z cytatem
understood ale...
wracajac do d3d to masz pewnie skaszanione ustawienia w core bo nie powinno byc az takiej roznicy wydajnosci miedzy d3d a OGL i byc moze d3d daloby sie zmusic do jeszcze wydajniejszej pracy wlasnie przez wieksza mozliwosc konfiguracji ale to i tak dygresja
---------
co do przycinania online to ja widze tylko jedno wytlumaczenie:
kiedy wielu z nas jezdzilo na slabszych sprzetach to nie bylo jeszcze BW patch'a i siec tak nie obciazala kompa, a GPL widzialo mniej samochodow w otoczeniu i online dzialalo tak jak offline
prostym testem na potwierdzenie tej teorii bedzie odinstalowanie BW patch'a i znalezienie jakiegos serka - sproboj, sam jestem ciekawy
 
robson





Post2004-07-28, 20:55      GPL - optymalizacja do jazdy online Odpowiedz z cytatem
mi przycinalo na c633 GF2MX i bez BWpatcha
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-07-28, 21:00      GPL - optymalizacja do jazdy online Odpowiedz z cytatem
Gregor napisał:

co do przycinania online to ja widze tylko jedno wytlumaczenie:
kiedy wielu z nas jezdzilo na slabszych sprzetach to nie bylo jeszcze BW patch'a i siec tak nie obciazala kompa, a GPL widzialo mniej samochodow w otoczeniu i online dzialalo tak jak offline
prostym testem na potwierdzenie tej teorii bedzie odinstalowanie BW patch'a i znalezienie jakiegos serka - sproboj, sam jestem ciekawy


Ja zaczynalem (bosze jak to brzmi... no - zaczynalem jakis tydzien temu )wlasnie od innych serkow - wszystko szlo pieknie. Nie wiem czemu (mniejsza z tym) ale dopiero na POLISHU domagalo sie BW patcha, no i wlasnie na POLISHU tez miewam przyciecia, szczegolnie wczoraj na Rouen przed agrafka, gdy zrobilo sie tloczno - jechac sie nie dalo - takze chyba Gregor masz racje
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » GPL - optymalizacja do jazdy online Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: