Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » w co gramy, choć nie mamy czasu... :)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

w co gramy, choć nie mamy czasu... :)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 52, 53, 54  Następny
Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2009-06-03, 08:38      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
moja wersja nie miała żadnych bugów ale była ENG a nie POL
ponoć gra się krzaczy jak się gra z trainerem
 
Reklamy
emge


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk

Post2009-06-03, 11:41      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
Ja tą grę przeszedłem właśnie po latach tak jak ktoś wspomniał wcześniej właściwie ją na nowo odkrywając. Grywalność i miodność niedościgniona.
 
kit


Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków

Post2009-06-03, 17:02      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
Ja również przeszedłem mafie kilka razy i nie pamiętam jakiś większych bugów, fakt że sztuczna inteligencja jeśli ją porównać do dzisiejszych gier nie powala ale jak na tamte czasy to był standard.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2009-06-03, 17:37      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
DariuszM napisał:
moja wersja nie miała żadnych bugów ale była ENG a nie POL

Grałem na angielskiej wersji. A po drugie polska od angielskiej różni się wyłącznie napisami.
Cytat:

ponoć gra się krzaczy jak się gra z trainerem

Myślisz, że gdybym grał z trainerem to powtarzałbym x razy niektóre misje?

Czytam co piszecie i mam wrażenie, że to Wy nie kumacie o czym ja piszę Gra sama w sobie jest super ale jest niedopracowana w kwestii tego jak zachowuje się świat w grze tj. AI (a może powinienem napisać o braku wykrywania kolizji). Oczywiście, poza kilkoma wyjątkami, to jak ci ludzie się zachowują nie ma wpływu na grę jednak mnie osobiście to razi, świadczy to tylko o tym, że autorzy nie dopracowali gry (czy ktoś zauważył, że w jednym z momentów w grze słychać ludzi rozmawiających po... czesku? ). Mam nadzieję, że Mafia 2 będzie dopracowana nie tylko jeśli chodzi o grafikę ale i o pozostałe elementy, wtedy z pewnością sięgnę po ten tytuł

BTW dla mnie określenie "gra się wykrzacza" znaczy tyle co np. wiesza się, wiesza komputer, wychodzi do pulpitu czy że gracz utyka w jednym miejscu w grze i nie da się nic zrobić, itp. a nie to, że np. AI wjeżdżają na siebie, wchodzą na ulice prosto pod pojazdy, etc.
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2009-06-03, 19:44      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:

a nie to, że np. AI wjeżdżają na siebie, wchodzą na ulice prosto pod pojazdy, etc.


Na codzien podrozujac chocby do i z pracy obserwuje takie sceny w realu ... czyzby to tez byla niedorobka?
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2009-06-03, 21:20      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
gra jest ok - podszedłeś do niej albo od razu negatywnie, albo masz wymagania wykraczające powyżej normy
 
oduck_reloaded


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 682
Miasto: Warszewa

Post2009-06-03, 21:47      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
ja w Mafie gralem jakos w okolicach premiery (nie "chodzila" wtedy mi jakos super ale dawalem rade) i utknalem w misji z wagonami, gdzie trzeba bylo te zwrotnice przestawic. nie dawalem rady ilosci wrogow. po latach (jakos chyba pol roku temu) odpalilem stare savy, historie o dziwo pamietalem (ciezko zapomniec taki swietny scenariusz) i przeszedlem misje za drugim podejsciem a potem cala gre do konca.
i chociaz zgadzam sie z leftym, ze nawet w czasach, kiedy byla nowoscia, AI z deczka do duszy bylo wlasnie z uwagi na to, o czym lefty pisze, to jednak zupelnie to olalem, bo historia mnie wciagnela.
a samo zakonczenie - majstersztyk. godny dobrego filmu Martina Scorsese (jak i zreszta caly scenariusz).
Czekam na dwojke i chetnie pogram


PS. aha, mam wersje "kolekcja klasyki" i ona ma jakis bug, ktory prawie uniemozliwia przejscie jednej misji. ale na szczescie mialem te stare sejwy
 
emge


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk

Post2009-06-04, 09:04      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
oduck_reloaded napisał:
j... i utknalem w misji z wagonami, gdzie trzeba bylo te zwrotnice przestawic...

PS. aha, mam wersje "kolekcja klasyki" i ona ma jakis bug, ktory prawie uniemozliwia przejscie jednej misji. ale na szczescie mialem te stare sejwy

To był etap w którym też się wtedy motałem (nie mogłem wpaść na wyciągnięcie tego klina).
Teraz mam właśnie tą wersję "kolekcja klasyki"
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2009-06-04, 17:57      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
No, przynajmniej ODuck mnie rozumie

Z tą zwrotnicą to też miałem małą zagwóźdźkę bo najpierw przestawiłem tą bliższą a potem myślę "jak do cholery te wagony ruszyć?" i próbowałem ciężarówką przepchać ale ani drgnęły Dopiero później zauważyłem klocki pod kołami No ale jak już je wyciągnąłem to wagon wjechał w nie te drzwi co trzeba Dobrze, że był drugi jeszcze

Z innej beczki. Wczoraj oglądałem sobie prezentacje Microsoftu i Sony na tegorocznym E3 i byłem w lekkim szoku. Najpierw oglądnąłem to co w tym i przyszłym roku będzie miało do zaoferowania Sony i stwierdziłem, że tytuły na wyłączność to będzie mocny oręż Sony. Później sprawdziłem co Microsoft na to i... na samym końcu zaprezentowano nową przystawkę do Xbox360 (nazwa projektu to Natal) umożliwiającą grę/obsługę gier i nie tylko, tu uwaga, za pomocą nas samych, bez żadnych dodatkowych rzeczy (czujników, etc) zakładanych na siebie Co by nie mówić, jest to przełom w grach. Wii ma swoje kontrolery, Sony zrobiło prototyp swojego a MS "położył ich na łopatki"
 
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2009-06-14, 10:10      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
A testował ktoś Dead Space, nikt chyba nie wspominał? Połączenie i klimat Alien, Event Horizon, Silent Hill, System Shock 2 w jednym Dla mnie mistrz z nowszych produkcji (2008), właśnie tne. Sound w 5.1 jest zajebisty /mozna chyba to napisac /. Super produkcja IMO, jeśli ktos lubi survival oczywiście. Jeszcze ostatnio demko włączyłem "Condemned 2: Bloodshot" masakra. Dokladnie tak jak piszą: sajkolodżikal friler Czekam na AvP i Dead Space 2, podobno tworzą.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2009-06-14, 10:16      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
dźwięk wymiata w Dead Space, ale widok 1/3person perspective i sposób sterowania - masakra - po 15 minutach odpuściłem...

potwierdzili Mirrors Edge 2!

a teraz ARMA2 rządzi... kampania jest świetna po prostu-jak GTA4 w Czeczenii...
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2009-06-14, 11:08      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
A mnie po raz pierwszy od dawien dawna wciągnęła gierka na tyle żeby grać do 3 w nocy i w każdą wolną chwilę. A gierka to Rock Band Unplugged na PSP.
 
oduck_reloaded


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 682
Miasto: Warszewa

Post2009-06-14, 11:37      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
oo, serio takie fajne?
to sciagne 'demo', bo ja nigdy nie gralem w zadne gitarowe gry
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2009-06-14, 14:59      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
No proszę, kolejny posiadacz psp
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2009-06-15, 09:02      w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Odpowiedz z cytatem
Cytat:
oo, serio takie fajne?
to sciagne 'demo', bo ja nigdy nie gralem w zadne gitarowe gry

Dla jednego fajne dla innego pewnie nie, mnie wciągnęło a jak lubisz muzę to duża szansa że Ciebie też wciągnie
W każdym razie, siedziałem wczoraj do późna w nocy żeby zagrać na gitarce całego Painkillera Judasów na poziomie hard i daje to super satysfakcję jak już wychodzi, a przy tym wymaga absolutnego skupienia i koncentracji. Albo np zagranie basu w "Holiday in Cambodja" Dead Kennedys powoduje u nie wprowadzenie w totalny trans a to jest fajne
W Rock Band Unplugged nie gra się tylko na gitarze ale całą kapelą: basik, perka i wokal również.

A jak spotkam kogoś kto zagra bezbłędnie Painkillera na poziomie expert to będę polerować mu buty
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » w co gramy, choć nie mamy czasu... :) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 52, 53, 54  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: