Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Vietcong
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Vietcong

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 31, 32, 33  Następny
Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-05-09, 19:29      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Chciałbym tylko nadmienić że aktywacja głosem wcale nie wprowadza opóźnienia. Bo nie jest robiona per connection.
Plega to na śledzeniu poziomu sygnału przez program na komputerze, i poprzekroczeniu pewnej wartości zaczyna dopiero próbkować sygnał i wysyłać pakiety.
Opóźnienie jest takie samo jak wypadku ciągłego nadawania i jest związane tylko z samplowaniem (w zalezności od karty dźwiękowej od ok 100 do 500 ms) i transmisją danych. Tyle ze opcja aktywacji głosem zmniejsza obciążenie sieci danymi.
 
Reklamy
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2003-05-09, 19:39      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Ufff, w końcu zwalczyłem (mam nadzieje że do końca) problem z TeamSpeak-iem. Ostatnio jak uruchomiony został Vietcong, to mogłem jedynie nasłuchiwać jak chłopaki pokrzykują . Ale pożonglowałem trochę driverami do Live!-a i działa Niestety drivery KX nie chciały się u mnie zainstalować i zainstalowałem drivery z "LiveDrvUni-Pack(ENG).exe" + patch, ale coś czuję że będę jeszcze narzekał.
A nie działalo, bo ostatnio leciałem na driverach standardowych Windowsa2000
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-09, 19:45      Vietcong Odpowiedz z cytatem
do instalacji driverow kx potrzeba tez bibliotek mvc40costam , sa na www.kxproject.com tez.
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2003-05-09, 19:54      Vietcong Odpowiedz z cytatem
ODuck napisał:
do instalacji driverow kx potrzeba tez bibliotek mvc40costam


Raczej ją mam (na 95%), ale sprawdzę. A proces instalacji przechodzi, potem restart i nie ma karty dźwiękowej-nie rozpoznana.....
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-09, 20:07      Vietcong Odpowiedz z cytatem
no to recznie sterowniki zainstaluj, na 100% bedzie dzialac
ale uprzedzam ze instalowanie kx-ow do gier mija sie z celem !
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2003-05-09, 20:33      Vietcong Odpowiedz z cytatem
no to git Presley. moze dzisiaj mala wietnamska rundke zrobimy ? przydaliby sie mr madey i mr kavoo
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2003-05-09, 20:59      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Greg napisał:
no to git Presley. moze dzisiaj mala wietnamska rundke zrobimy ? przydaliby sie mr madey i mr kavoo


Mr. Madey pewnie opija narodziny córki
a Kavoo jak najbardziej, ale czy mi sie wydawalo, czy nie bylo Go widac dzis na forum ???? A dobrze zeby bylo nas wiecej .

No i jeszcze ktos kto postawi serek, co by sie nie szukac na innych...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-10, 00:58      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Prosze po przeczytaniu mojego posta nie krzyczec na mnie, nie bluzgac, zignorowac

Specjalnie jezdzilem do kavoo zobaczyc ta gre, dzis drugi raz specjalnie jezdzilem zeby to cudo wziac do domu, specjalnie poswiecilem wieczor na to cudo fpp i klimatu... zasiadlem przed kompem, za mna Lovtza i jego brat mariusz i powiedzialem ze pokaze im teraz cudo...

Grafika sliczna, duzo poprawiona od dema

to byl jedyny pozytyw to chyba jakies nieporozumienie albo mam inna gre

kierowanie i ruchy typowe dla quake ale gorsze, do moha to niedorasta do piet fizyka ruchow, na jakim enginie to jest? chyba na zadnym dobrym

animacja postaci zerowa , 20 minut smiechu za plecami tylko mialem

sprobowalem quick fight na poziomie normal, zoltki sa glupie jak but, jeden mnie nie widzial jak go obszedlem sprytnie dookola i zastrzelilem kto gral sporo w fpp wytnie zoltkow jak chce, a to bylo w koncu pierwsze odpalenie gry postacie po wejsciu na server holenderski z pingiem 150 maja wszystkie taka sama animacje a mianowicie biegaja jakby tanczyli kujawiaka a bron np. pistolet trzymaja przy prawym biodrze nisko i tak tez strzelaja po prostu smiech na sali

realizmu nie ma tu zadnego, tne goscia nozem 5 razy w plecy jak z kims walczyl i stal w miejscu, 4 razy nic za 5tym padl 5 strzalow takze z pistoletu z 2 metrow powalilo go w koncu ale nagle po 5tym strzale na ziemie dopiero i umarl, fakt w glowe ginie szybciej

wkurza mnie strasznie jakis bug z przestawianiem sie configu broni, po ustawieniu wszystkiego 3 razy nagle po wejsciu na mape za ktoryms razem fire zamienia mi sie na zmiane broni i 2 inne controlsy takze

wymyslony a raczej zmyslony numer z gluchnieciem po wybuchu granatu, kto byl na poligonie lub w wojsku i rzucal granatem niech sie wypowie, ale czegos takiego nie ma po prostu realizmu oczywscie poziom zerowy poniewaz ciezkim granatem nie mozna rzucac jak kamieniem 60metrow a tutaj mozna bez problemu niemala rzeczke przerzucic bez problemu

ja rozumiem, ze klimat i realizm mozna sobie stworzyc na najtrudniejszym poziomie czolgajac sie i wychylajac z kazdego krzaka, w dodatku idac wspolnie w teamie, ale to naprawde mozna bylo i w innych typowych strzelankach jak ta np. w mohaa podczas klanowek, counter strike uwazany za lamerski ma duzo wyzszy poziom realizmu

jednym slowem wielki zawod i porazka i bardzo zaluje poziom gry na zagranicznych serverach to jakas tez paranoja, z samym nozem dla jaj wygralem 2 mapy i jeden ctf nie mowiac juz o tym ze mapy nijak sie maja do vietnamu, sadzac po ilosci budynkow, ruin w porownaniu do drzewek na niektorych mapach online na necie, sprobuje jeszcze po lanie z sasiadami moze bardziej zobacze ten klimat, ale oprocz gafy nie znalazlem tu nic ciekawego, a wrecz jest pod kazdym innym wzgledem fizyki,realizmu,walki,animacji gorsza od uznawanych za dobre fpp
 
Lovtza





Post2003-05-10, 01:46      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Hehe no fakt
Ja tez sie troche zawiodlem . Co do grafy to nie mam pytan jest super ten tomson tak mi sie podobal . Jak Richie wlaczyl to w trybie uczenia to wygladalo super ale jak wlaczyl gre to troche smiech na sali
Jezu kto to robil Jak po wytrzeleniu z ciezkiego karabinu goscie jeszcze biegali to ma byc realizm. Nie wiem czy wiecie ale w MG34 porafil przeciac czlowieka na pol jak dobrze byl prowadzony. I kto mi tu mowi o realizmie w tej grze. Pokarzcie mi tego co sie jaral tym gluchnieciem przy rzucie granatem. Jak sie stergo pytalem i nic takiego nie potwierdzil a granatow sie tyle wyrzucal co tyle godzin mnie w szkole nie bylo .
Ja rozumiem ze ludzie chca realizm ale ludzie sa glupi, jak gra moze byc realistyczna jak wali sie kolesiowi z 2 m z 45-tki a on nic. Przeciez to jest kaliber 9mm i z przodu robi dziurke a z tylu nie ma calej lopatki. Widzieliscie ludzi co z RAKA dostali. Ja widzialem zdjecia to nie byla gra . Gosc wygladal z tylu jak by bu ktos dziala armatniego wywalil .
Tyle ze u rica byl wtedy duzy ping i to tez moglo miec znaczenia ale chyba nie takie

Trzeba sie zastanowic po co sa te gry. Napewno nie po to by cieszyc ludzi. Jak chcecie miec to trudno to zagrajcie z jakims dobrym kolesiem w CS-a, MOH-a a gwarantuje ze bedzie ciezko

Narazie dla mnie CS i MOH to kladzie na glowe. W CS wiem ze jak wyjade gosciowi z M16 i go trafie to tylko mokra plama zostaje. A z karabinku snajperskiego to nawet kamizelka nie pomoze . W mohu jest gorzej z celnoscia z przypadku tomphsona ale to nie to co w tym Vietcongu

Dobra panowie czekamy na HL 2
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-10, 02:10      Vietcong Odpowiedz z cytatem
ale przeciez nikt tu sie jakims "realizmem" nie zachwycal, tylko samym klimatem - to sa dwie rozne rzeczy

a jesli CS badz MOH jest "realistyczny" to wielkie sorki, ale wtedy NFS urasta do rangi symulatora
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-10, 02:13      Vietcong Odpowiedz z cytatem
bardziej realistyczny od tego vietconga na pewno, nie realistyczny ogolnie o to chodzilo na pewno
ktos tu pisal wlasnie ze jest realistyczny i na to szczerze mowiac liczylem
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-10, 02:40      Vietcong Odpowiedz z cytatem
hmmm.. powaznie ktos napisal ze VC jest realistyczny? heh.. zaraz poszukam...

o i jest.. Madey sie wymandrzal na pierwszej stronie

Cytat:

..realizm te sprawy ..


Cytat:
no to powiedz czacho cwaniaczku co jest nierealnego w tej gierce ???? w porownaniu z istniejacymi juz grami
sam rzut granatem jest zajebisty ( oglusza )
podaj mi swoje argumenty i bedziemy polemizowac



juz mu na to odpowiadalem, wiec sobie daruje czynienie tego ponownie


Vietcong jest super jesli chodzi o klimat... ale za poltora roku wychodzi OFP2, gdzie jedna z trzech kampanii bedzie traktowala o Vietnamie.... wtedy to bedzie klimat poparty duuuza (wg. zapewnien tworcow gry) realnoscia
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-05-10, 02:50      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Jak na razie to najwiecej realizmu znalazlem w serii Rainbow 6 (calej). Niestety nadal jest sie gdzie przyczepic, ale calej reszcie gier daaleeeeeeeeeekoooooooooo do tego poziomu...
Jedynie OFP sie zbliza (no, prawie jest porownywalne ), ale nalezy zapomniec calkowicie o pojazdach - zrobione zdecydowanie pod grywalnosc, a nie jakikolwiek realizm (nie wymagam fizyki GPL'a )
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-10, 02:55      Vietcong Odpowiedz z cytatem
tego chyba jeszcze nie bylo... R6 vs OFP
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-05-10, 02:58      Vietcong Odpowiedz z cytatem
Nie bylo ? A powinno

Bo to jedyne gry, gdzie znalazlem jakies odniesienie do rzeczywistosci
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Vietcong Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 31, 32, 33  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: