Mam od 5 minut, więc pierwsze wrażenia na szybko:
-namierzanie celu za pomocą klawisz T - mam nadzieje, że gdzieś można to wyłączyć
-jeden fikcyjny teren gdzieś nad pustynią - ale to jeszcze nie full version...
-największa zaleta - samoloty - F4 (różne odmiany), A4 - różne odmiany, f-104, f-100, poza tym w powietrzu takie cacka jak Mig 17 czy Ił 28...
-model lotu raczej trudny i bardzo wymagający (jak dla mnie )- w czasie startu samolot jeździ gdzieś na boki, ciężko wogóle zrobić skręt w powietrzu, latającą trumną rzeczywiście lata się jak trumną...
-kampania...chyba dynamiczna - jest opcja "create campaign" tylko...
-brak wirtualnego kokpitu - nic nie można sobei kliknąć czy przełączyć...
Ogólnie - siłą tego symulatora chyba będą dogfighty online - odrzutowe samoloty, tylko działka, ew. jakieś sidewindery, przy -chyba- dobrej fizyce lotu...wieczorem potestuje awionikę
Reklamy
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
2002-10-20, 22:28 Strike Fighters - Project 1
Podobno SF:P1 właśnie dopiero przed kilkoma dniami poszedł do tłoczni. Tzn. poprzednio wypuścili niedoróbę a teraz ? Czy będzie można tego sima kupić w Polsce ?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-10-20, 22:53 Strike Fighters - Project 1
moglbys pare screenikow dla kolegow wykonac pliz?
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2002-10-21, 00:24 Strike Fighters - Project 1
O tej niedorobie to byla ciekawa dyskusja na forum SimHQ Ponoc sim byl juz na polkach sklepowych ale go wycofali, kto kupil ten sie cieszyl, a teraz widac znow sie pojawi, tym razem poprawiony
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
message board to dla mnie podstawowe źródło wiedzy : www.simhq.com
do tego jeszcze bardzo dobra strona o Strike Fighters i nie tylko : http://www.google.com
BTW .. wydanie oficjalne też dosyc skiepścili: brak wybuchów, brak AAA, SAMów, dziwne lądowania... ale patch w drodze..
czekamy..
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2002-11-08, 23:09 Strike Fighters - Project 1
skoro w p1 nie ma nawet "slupow telegraficznych" i AAA to jak mozna mowic o realizmie?
a tak marzylem, zeby przeleciec taka misje jak w "Locie intrudera"
Misio-Jedi
2002-11-09, 12:01 Strike Fighters - Project 1
Rozumiem że w Polsce ten symulator wogóle się nie ukazał ?....
rake
Dołączył: 07 Sty 2002
Posty: 309
Miasto: Szczecin
2002-11-09, 15:14 Strike Fighters - Project 1
Cytat:
BTW .. wydanie oficjalne też dosyc skiepścili: brak wybuchów, brak AAA, SAMów, dziwne lądowania... ale patch w drodze..
Taki mały OT: swoją drogą nie uważacie, że producenci oprogramowania ostatnio coraz bardziej ignorują swoich odbiorców, wypuszczając na rynek coraz bardziej niedorobione produkty? Potem biedny zapaleniec lub naiwniak, który kupi taką niedoróbę jest wręcz skazany na łaskę producenta, bo nigdy nie wie, czy ten wypuści w końcu pożądaną "łatkę", czy nie... Szczerze mówiąc strasznie mnie to wpienia
Masiu
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice
2002-11-10, 01:26 Strike Fighters - Project 1
Graficznie niezle sie prezentuje, dogfighty tez ciekawe ale reszta kiepsciutka, mam nadzieje, ze poprawia te bugi. Generowane kampanie nudne, ciagle to samo. Jako beta to sie nadaje ale nie jako finalna wersja, ale i tak juz 10 godzin przelatalem , nawet mozna polatac pod swojskimi malowaniami (w tym ostatnim trybie kampanii-jako najemni piloci). Pozostaje poczekac na patcha.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2002-11-10, 10:55 Strike Fighters - Project 1
a awionika jest jakaś w F4?? Można sobie posiedzieć z tyłu i bawić w namierzanie celów AG? Czy jeden klawisz i cel zalockowany?
Masiu
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 270
Miasto: Gliwice
2002-11-10, 14:52 Strike Fighters - Project 1
No chyba nie mozna posiedziec sobie z tylu F4.
Zrzucanie bombek tez nie jest latwe i trzeba niezle pocwiczyc zeby wypracowac sobie jakas skuteczna technike bo nie ma zadnego wskaznika gdzie bombka spadnie. Friendly AI jest IMHO do kitu, jak czasami probuja powrocic do szyku to az sie plakac chce na dobre wsparcie podczas walki takze nie mozna liczyc. Powinni zrobic troche bardziej rozbudowane menu rozkazow dla skrzydlowych. Widac tez ze probuja wprowadzic skonczona ilosc zasobow sprzetu i pilotow podczas kampanii, ale jak na razie to wyniklo z tego tyle, ze pod koniec kampanii zostalem z mojej eskadry sam (reszta KIA) a po przeciwniku nie bylo widac zadnej roznicy, ze stracil ponad 100 pilotow. No i troche dziwne, ze nie ma uzupelnien osobowych skladu mimo, ze kampania trwala ladnych pare lat.
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
2003-01-16, 12:37 Strike Fighters - Project 1
Serwis SIMHQ informuje, o pojawieniu się Service Packa do SF:P1. Może teraz da się porządnie polatać.
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-01-22, 15:48 Strike Fighters - Project 1
"Oh yeah, ground attack is a blast now. Napalm looks amazing, AI attack ground targets. AAA and SAM radar working, RWR on F-4E works, HARMs work. Oh yeaaahhhh!!!!!! "
Mam nadzieję, że też tak powiem dziś wieczorem
(o porządnym MP na razie jednak mozna zapomniec (tylko prostacki dogfight, ze startem w powietrzu podobno)