Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » Strike Fighters - Project 1
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Strike Fighters - Project 1

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-01-23, 14:32      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
OK superróżowo nie jest.. powiedzmy znośnie...

minusy:
- na 3 uruchomienia, dwie zwiechy (raz przy zmianie options, dwa przy zmianie widoczlków)

- wolno chodzi .. Ath1.6XP+GF3ti200 - 800x600 - nie jest miło i płynnie

- brak edytora misji , wszystko jest "ogólnikowe" - CAS, SEAD, CAP .. nic wiecej

- czuć, że to "sofciarstwo" - zero stalli , korków itp.

plusy
-klimat
-ładne modele
-fajne komunikaty głosowe

- "ma potencjał" - (rzygam jak to słyszę.. . )

Da sie pograć.... dam mu jeszcze parę razy szansę, ale...
JESTEM ZAWIEDZIONY w sumie..

check six
 
Reklamy
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-01-25, 12:31      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
OK.. dawałem szanse wczoraj przez 2 godziny

Jest lepiej, tylko trzeba zejsc z detalami, aby płynnośc byla wieksza...

podoba mi sie
+plynne zblizanie i oddalanie widoku...
+Phantom

nie podoba mi sie
- roll inertion strasznie wielka..
- w widoczkach - trudno zobaczyc czy cos trafilismy.. i nie mamy mozliwosci podziwiac efektów wybuchu.
- zwiechy...
 
Airwolf





Post2003-01-29, 19:40      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Yatzek napisał:
OK.. dawałem szanse wczoraj przez 2 godziny :) (...)


Narzekacie i narzekacie...
Miejcie na uwadze, że ten symulatorek to w zasadzie projekt dość amatorski (kilka lat temu po prostu gość założył firmę developerską i zaczął sobie nad nim pracować - to pierwszy projekt tej firmy jak sama nazwa wskazuje i co by wiele nie mówić - JEST DOBRZE :) a nie symulator napisany przez dużą firmę software-ową - a więc od razu trzeba zaniżyć wymagania i oczekiwania co do niego.
Dwa - jest to jedyny (nie wiem jak w USAF było bo w końcu nie dorwałem tej gry) symulator od czasów CYAC i Dogfighta pozwalający polatać sobie samolotami z okresu wojny w Wietnamie.
AI na pierwszy rzut oka wydaje się dość debilne, ale np. zdarzyło się kilka razy, że dwojka MiGów z którą podjąłem walkę stosowała taktykę polegającą na tym, że jeden uciekał a drugi w tym czasie próbował mi wejść na ogon (no cóż - może to był przypadek a nie celowe działanie AI).
Podoba mi się zachowanie pocisków kierowanych - dość dobrze oddano np. niedogodności związane z używaniem starszych typów Sidewinderów...
Model lotu i awionika są mocno uproszczone ale ja bym tego akurat nie liczył jako bardzo poważny minus - i tak jest o wiele lepiej niż np. w MiG-29 z Novalogic...

Co do zwisów - u mnie pomogła zmiana CAS z 2 na 3 w ustawieniach pamięci w BIOSie (pomogła też na zwisy w innych grach) - wypróbujcie to u siebie.

PS.: Strike Fighters Project 1 to z pewnością najlepszy symulator odrzutowców wydany w 2002 roku.*

*) Bo (chyba) jedyny ;-)
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-01-30, 09:40      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Co racja to racja.. narzekanie do niczego konstruktywnego nie prowadzi, ale udzielił mi się klimat zachodnich "forumów"
Poza tym pisałem to po sesji gdzie miałem 4 zwisy na 4 uruchomienia...
Wczoraj znowu pograłem.. tym razem bez zwisów - jest OK .. mam ochote na więcj..
(nie należy przesadzać z przyspieszaniem czasu (x8) i siedzeniem na ekranie mapy.. najczesciej wtedy mialem zwisy)

+eksplozje bomb i napalmu są zajebiste...
+sporo satysfakcji daje przywalenie serią bomb w coś ważnego
+ no i te gadki pilotów.. "Two is in hot.. Bombs away" wymiękam

no i ludziska już grzebią w trzewiach, nowe samoloty, nowe tereny, misje i inne machlojki... za miesiąc-dwa będzie w czym wybierać
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2003-01-30, 10:13      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Airwolf napisał:
Narzekacie i narzekacie...
Miejcie na uwadze, że ten symulatorek to w zasadzie projekt dość amatorski


wg mnie jezeli ktos bierze kasiore i to tez niemala za gre, to nie jest to juz projekt amatorski.
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-01-31, 13:40      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Wohoo.. tally ho
kolejny wieczór bez zwiechy (unikanie x8 i mapy chyba działa)

Podoba mi sie , oj podoba...

ściągnąlem trochę misji zrobionych przez userów - nie trzeba dolatywać przez 20 minut do rejonu celu, wiec w zasadzie nie uzywam przyspiechy.

W koncu zestrzelilem kilka maszyn.. noo nie spodziewalem sie ze to takie przyjemne

* sidewindery fajnie buczą i trafiają w 25% (2/7)
* Sparrowy - o dziwo - 100% 2/2 (pomine przypadki gdy odpalalem ponizej Rmin) - strasznie duży ten Rmin - w dogfighcie praktycznie bezuzyteczne..

+ Gun - mhhm miodzio... sporo satysfakcji, ładnie wygląda, jednoczesnie dosyc łatwo.. Vulcan to niezła kosiara..

- czerwoni troche mało manewrują ... główna ich taktyka - to zataczanie kręgów.. ?? i to niezbyt ciasnych... (na normal.. )


AG - supersprawa... AAA dosyc mordercza, ale jinking pomaga... super wygląda we "fly-by" ,
trochę niekonsekwentne "padlockowanie" celów naziemnych... mimo ze mam przed nosem i widze np ZSU23 - nie mogę ... a jak juz przelecę - to nagle mogę ... szczególnie ze cel np znajduje sie wtedy w martwej strefie...

Super super.. jednoczesnie widac "płytkosc" teatru dzialan i "otoczki" misji... tzn.. hmm brak Dynamizmu? tak jakby latac prostą misję w IL-2 , wiemy ze w powietrzu jest okreslona ilosc samolotow.. na ziemi zawsze to samo..
no i brak briefingu... skąd mam wiedziec jak wygląda np. Comms Building w środku miasta? mapa g.. daje jesli chodzi o rozpoznanie.. Jak atakowac wrogie lotnisko, jesli nie wiemy czego sie spodziewac , z ktorej strony podejsc, co zrzucic... gdzie te cholerne U-2?
nevermind.. pole do ulepszen jest.. duuuże
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2003-01-31, 15:27      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Cytat:
roll inertion
- Yatzo wyjaśnij proszę bliżej o co chodzi ??
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-01-31, 15:56      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
jak robisz beczkę - to trudno ją zatrzymac.. samolot chce sie krecic dalej... kiwasz sie w lewo i w prawo .. trudno wypoziomować..

Andy Bush - poleca właczyć model lotu na Normal zamiast Hard i wtedy ponoć w sumie realistyczniej jest... wypróbowałem - faktycznie lepiej..
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2003-01-31, 16:04      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
No to fakt, że Phantom II mi wczoraj jakoś ospale reagował, ale pomyślałem "... przecież to Phantom, musi się zachowywać jak ciężarówka "
Ale teraz to insza inszość.
 
Airwolf





Post2003-02-02, 23:48      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Yatzek napisał:
jak robisz beczkę - to trudno ją zatrzymac.. samolot chce sie krecic dalej... kiwasz sie w lewo i w prawo .. trudno wypoziomować..

Andy Bush - poleca właczyć model lotu na Normal zamiast Hard i wtedy ponoć w sumie realistyczniej jest... wypróbowałem - faktycznie lepiej..


Mi najbardziej brakuje jakichkolwiek przeciągnięć - można się zatrzymać w powietrzu...
Ale za to oddano sposób w jaki podwieszone uzbrojenie oddziaływuje na samolot (w F-4 miałem 2 Mk.84 pod skrzydłami... jedną zrzuciłem na jakiś okręt i nagle patrzę, że samolot mi jakoś krzywo lecieć zaczyna - a to druga bomba ściągała tak skrzydło w dół :)
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2003-02-06, 12:33      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-02-06, 12:44      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
własnie apropo.. nie moge za cholerę go odtworzyc..
(winXP + od metra kodeców)
idzie tobie? (podobno dobry)
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2003-02-06, 13:08      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Tak, ale musiałem WMP pozwolić ściągnąć kodeka.
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2005-03-05, 16:03      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
mam,mam właśnie dostałem SF. Instant Action, trafił sie f4, ale gdzie jakies cele? Mało do przodu widać... eeee kampanię zobaczymy
Pierwsza misja w F100, pełen ciąg, 130 węzłów, joy na siebie, widok zewnętrzny.... wielki śmiech, Sabre fiknął przez plecy, poodbijał się od gleby jak gumowa piłeczka, na plecach,na nosie, stanął pionowo na ogonie... cały czas jakoś sterowny, mimo,że prędkość 0. Oczywiście 0 dmg. Popatrzyłem, pośmiałem się... no fajne Drugie podejscie do tej samej misji i super, DF świetny, tylko czemu Mig17 się zmaterializował na mojej 6clk ?

lecę szukać dodatków...
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2005-03-05, 17:47      Strike Fighters - Project 1 Odpowiedz z cytatem
Beryl, chyba czas przestawic poziom trudnosci
Ja w SFP1 jak ciut za mocno przyziemie to sie kola chowaja, a zazwyczaj jeszcze sie robi za moment wielkie bum i koniec....
 
Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » Strike Fighters - Project 1 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: