Da sie pograć.... dam mu jeszcze parę razy szansę, ale...
JESTEM ZAWIEDZIONY w sumie..
check six
Reklamy
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-01-25, 12:31 Strike Fighters - Project 1
OK.. dawałem szanse wczoraj przez 2 godziny
Jest lepiej, tylko trzeba zejsc z detalami, aby płynnośc byla wieksza...
podoba mi sie
+plynne zblizanie i oddalanie widoku...
+Phantom
nie podoba mi sie
- roll inertion strasznie wielka..
- w widoczkach - trudno zobaczyc czy cos trafilismy.. i nie mamy mozliwosci podziwiac efektów wybuchu.
- zwiechy...
Airwolf
2003-01-29, 19:40 Strike Fighters - Project 1
Yatzek napisał:
OK.. dawałem szanse wczoraj przez 2 godziny :) (...)
Narzekacie i narzekacie...
Miejcie na uwadze, że ten symulatorek to w zasadzie projekt dość amatorski (kilka lat temu po prostu gość założył firmę developerską i zaczął sobie nad nim pracować - to pierwszy projekt tej firmy jak sama nazwa wskazuje i co by wiele nie mówić - JEST DOBRZE :) a nie symulator napisany przez dużą firmę software-ową - a więc od razu trzeba zaniżyć wymagania i oczekiwania co do niego.
Dwa - jest to jedyny (nie wiem jak w USAF było bo w końcu nie dorwałem tej gry) symulator od czasów CYAC i Dogfighta pozwalający polatać sobie samolotami z okresu wojny w Wietnamie.
AI na pierwszy rzut oka wydaje się dość debilne, ale np. zdarzyło się kilka razy, że dwojka MiGów z którą podjąłem walkę stosowała taktykę polegającą na tym, że jeden uciekał a drugi w tym czasie próbował mi wejść na ogon (no cóż - może to był przypadek a nie celowe działanie AI).
Podoba mi się zachowanie pocisków kierowanych - dość dobrze oddano np. niedogodności związane z używaniem starszych typów Sidewinderów...
Model lotu i awionika są mocno uproszczone ale ja bym tego akurat nie liczył jako bardzo poważny minus - i tak jest o wiele lepiej niż np. w MiG-29 z Novalogic...
Co do zwisów - u mnie pomogła zmiana CAS z 2 na 3 w ustawieniach pamięci w BIOSie (pomogła też na zwisy w innych grach) - wypróbujcie to u siebie.
PS.: Strike Fighters Project 1 to z pewnością najlepszy symulator odrzutowców wydany w 2002 roku.*
*) Bo (chyba) jedyny ;-)
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-01-30, 09:40 Strike Fighters - Project 1
Co racja to racja.. narzekanie do niczego konstruktywnego nie prowadzi, ale udzielił mi się klimat zachodnich "forumów"
Poza tym pisałem to po sesji gdzie miałem 4 zwisy na 4 uruchomienia...
Wczoraj znowu pograłem.. tym razem bez zwisów - jest OK .. mam ochote na więcj..
(nie należy przesadzać z przyspieszaniem czasu (x8) i siedzeniem na ekranie mapy.. najczesciej wtedy mialem zwisy)
+eksplozje bomb i napalmu są zajebiste...
+sporo satysfakcji daje przywalenie serią bomb w coś ważnego
+ no i te gadki pilotów.. "Two is in hot.. Bombs away" wymiękam
no i ludziska już grzebią w trzewiach, nowe samoloty, nowe tereny, misje i inne machlojki... za miesiąc-dwa będzie w czym wybierać
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-01-30, 10:13 Strike Fighters - Project 1
Airwolf napisał:
Narzekacie i narzekacie...
Miejcie na uwadze, że ten symulatorek to w zasadzie projekt dość amatorski
wg mnie jezeli ktos bierze kasiore i to tez niemala za gre, to nie jest to juz projekt amatorski.
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-01-31, 13:40 Strike Fighters - Project 1
Wohoo.. tally ho
kolejny wieczór bez zwiechy (unikanie x8 i mapy chyba działa)
Podoba mi sie , oj podoba...
ściągnąlem trochę misji zrobionych przez userów - nie trzeba dolatywać przez 20 minut do rejonu celu, wiec w zasadzie nie uzywam przyspiechy.
W koncu zestrzelilem kilka maszyn.. noo nie spodziewalem sie ze to takie przyjemne
* sidewindery fajnie buczą i trafiają w 25% (2/7)
* Sparrowy - o dziwo - 100% 2/2 (pomine przypadki gdy odpalalem ponizej Rmin) - strasznie duży ten Rmin - w dogfighcie praktycznie bezuzyteczne..
- czerwoni troche mało manewrują ... główna ich taktyka - to zataczanie kręgów.. ?? i to niezbyt ciasnych... (na normal.. )
AG - supersprawa... AAA dosyc mordercza, ale jinking pomaga... super wygląda we "fly-by" ,
trochę niekonsekwentne "padlockowanie" celów naziemnych... mimo ze mam przed nosem i widze np ZSU23 - nie mogę ... a jak juz przelecę - to nagle mogę ... szczególnie ze cel np znajduje sie wtedy w martwej strefie...
Super super.. jednoczesnie widac "płytkosc" teatru dzialan i "otoczki" misji... tzn.. hmm brak Dynamizmu? tak jakby latac prostą misję w IL-2 , wiemy ze w powietrzu jest okreslona ilosc samolotow.. na ziemi zawsze to samo..
no i brak briefingu... skąd mam wiedziec jak wygląda np. Comms Building w środku miasta? mapa g.. daje jesli chodzi o rozpoznanie.. Jak atakowac wrogie lotnisko, jesli nie wiemy czego sie spodziewac , z ktorej strony podejsc, co zrzucic... gdzie te cholerne U-2?
nevermind.. pole do ulepszen jest.. duuuże
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
2003-01-31, 15:27 Strike Fighters - Project 1
Cytat:
roll inertion
- Yatzo wyjaśnij proszę bliżej o co chodzi ??
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-01-31, 15:56 Strike Fighters - Project 1
jak robisz beczkę - to trudno ją zatrzymac.. samolot chce sie krecic dalej... kiwasz sie w lewo i w prawo .. trudno wypoziomować..
Andy Bush - poleca właczyć model lotu na Normal zamiast Hard i wtedy ponoć w sumie realistyczniej jest... wypróbowałem - faktycznie lepiej..
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
2003-01-31, 16:04 Strike Fighters - Project 1
No to fakt, że Phantom II mi wczoraj jakoś ospale reagował, ale pomyślałem "... przecież to Phantom, musi się zachowywać jak ciężarówka "
Ale teraz to insza inszość.
Airwolf
2003-02-02, 23:48 Strike Fighters - Project 1
Yatzek napisał:
jak robisz beczkę - to trudno ją zatrzymac.. samolot chce sie krecic dalej... kiwasz sie w lewo i w prawo .. trudno wypoziomować..
Andy Bush - poleca właczyć model lotu na Normal zamiast Hard i wtedy ponoć w sumie realistyczniej jest... wypróbowałem - faktycznie lepiej..
Mi najbardziej brakuje jakichkolwiek przeciągnięć - można się zatrzymać w powietrzu...
Ale za to oddano sposób w jaki podwieszone uzbrojenie oddziaływuje na samolot (w F-4 miałem 2 Mk.84 pod skrzydłami... jedną zrzuciłem na jakiś okręt i nagle patrzę, że samolot mi jakoś krzywo lecieć zaczyna - a to druga bomba ściągała tak skrzydło w dół :)
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
własnie apropo.. nie moge za cholerę go odtworzyc..
(winXP + od metra kodeców)
idzie tobie? (podobno dobry)
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
2003-02-06, 13:08 Strike Fighters - Project 1
Tak, ale musiałem WMP pozwolić ściągnąć kodeka.
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2005-03-05, 16:03 Strike Fighters - Project 1
mam,mam właśnie dostałem SF. Instant Action, trafił sie f4, ale gdzie jakies cele? Mało do przodu widać... eeee kampanię zobaczymy
Pierwsza misja w F100, pełen ciąg, 130 węzłów, joy na siebie, widok zewnętrzny.... wielki śmiech, Sabre fiknął przez plecy, poodbijał się od gleby jak gumowa piłeczka, na plecach,na nosie, stanął pionowo na ogonie... cały czas jakoś sterowny, mimo,że prędkość 0. Oczywiście 0 dmg. Popatrzyłem, pośmiałem się... no fajne Drugie podejscie do tej samej misji i super, DF świetny, tylko czemu Mig17 się zmaterializował na mojej 6clk ?
lecę szukać dodatków...
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2005-03-05, 17:47 Strike Fighters - Project 1
Beryl, chyba czas przestawic poziom trudnosci
Ja w SFP1 jak ciut za mocno przyziemie to sie kola chowaja, a zazwyczaj jeszcze sie robi za moment wielkie bum i koniec....