2004-02-02, 20:21 Standardowy problem Momo Racing ;\
No więc tak:
1. Skąpałem poty w WD-40.
2. Zamontowałem je i skręciłem zestaw.
3. Skalibrowałem.
Ad 3
Otóż skakanie na zakresie potów ustało. Chodzi płynnie. Ale gaz traci w dalszym ciągu 10%. Hamulec też zostawał wciśnięty na 10-15%.
O ile hamulec przestawilem w DXTweaku2 i chodzi extra.
Natomiast problem jest z gazem. Gaz na "raw" nie dochodzi do "0". Zostaje gdzieś na 10. No to DXTweak2 --> min. na np. 15 . Po kilkunastu naciśnieciach pedału, gaz zostaje na 20. No to tweak i minimum na np. 30. Po kilku wdepnięciach gaz zostaje na 45, no to tweak na np.55 ... i tak już doczłapałem do 80. Niedługo mi się zakres skończy bo tylko do 255 jest.
I co z tym fantem mam zrobić? (No może już więcej nie pójdzie? )
Reklamy
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2004-02-02, 20:31 Standardowy problem Momo Racing ;\
JA dla mnie sa to nie problemy z potami tylko ich mocowaniem. A jak to zrobic nie bede pisal po raz 10ty - poszukaj
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-02-02, 21:56 Standardowy problem Momo Racing ;\
Nie będę szukał czegoś co zrobiłem już do tej pory kilka razy i nie dawało rezultatów . Jakby to był problem z mocowaniem potencjometrów to byłbym w niebo wzięty (rozłożyć, ułożyć, złożyć )
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2004-02-02, 21:58 Standardowy problem Momo Racing ;\
Nie ma problemu z mocowaniem, juz nie raz ogladalem mocowanie potow i nie ma tam wiekszych (powyzej 0,5 mm) mozliwosci przesuwania sie ich.
WD-40 troche za mocne jest, lepiej uzywac srodkow stworzonych z mysla o regeneracji potow a nie do odblokowania zardzewialych zamkow
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-02, 22:43 Standardowy problem Momo Racing ;\
Padek, tym WD40 tylko pogorszyles sprawe. Juz nie raz pisano na tym forum zeby nie uzywac go do potencjometrow! No ale niektorym mozna mowic i 100 razy a i tak nic do nich nie dotrze...
PiotreQ
2004-02-03, 09:09 Standardowy problem Momo Racing ;\
No to fajnie, wyczyściłeś sobie dokladnie potki i teraz najmniejsze gównienko będzie przeszkadzało
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-02-03, 17:53 Standardowy problem Momo Racing ;\
Lepiej żeby "najmniejsze gówienko" przeszkadzało co jakiś czas niż żebym korzystał z pedałów gdzie dociskając gaz do połowy na łuku nagle zaliczam spina bo potencjometr się zachował jakbym nacisnął do dechy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-03, 18:01 Standardowy problem Momo Racing ;\
Padek, czy ty rozumiesz co ktos do ciebie pisze?
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2004-02-03, 18:26 Standardowy problem Momo Racing ;\
teraz to możesz sobie kółko na ścianie zawiesić... WD40 to dośc agresywne ustrojstwo,odrdzewiacz etc, taką delikatną blaszkę jak masz w potach zjada na śniadanie, po prostu ją wyżera . A kontakt PR sam używałem kilka razy i za każdym razem kopara mi opadała kiedy sciorany joy zaczynał chodzić jak nowy.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-02-03, 18:50 Standardowy problem Momo Racing ;\
Beryl napisał:
teraz to możesz sobie kółko na ścianie zawiesić...
Beryl my rozmawiamy o potach w pedałach a nie w kierownicy
Widzisz lefty nie tylko ja nie rozumiem co się do mnie mówi
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-03, 19:35 Standardowy problem Momo Racing ;\
Padek, uzywajac WD40 mogles sobie zalatwic te potencjometry na amen. To tak jakbys chcial wyczyscic soczewke w napedzie CD za pomoca spirytusu salicylowego czy innego podobnego preparatu i przez to zmatowil jej powierzchnie. Wtedy nie bedzie tak jak myslisz, ze naped tylko czasem nie przeczyta jakiejs plytki, on w ogole juz zadnej nie przeczyta. Kumasz teraz o czym mowimy?
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-02-03, 19:55 Standardowy problem Momo Racing ;\
Kumam bo kiedyś miałem do zmycia z tylnych reflektorów taki zaciemniacz w sprayu i też przestrzegali mnie przed jakimiś rozpuszczalnikami żeby właśnie reflektory nie zmatowiały.
Kazali użyć bodajże benzyny ekstrakcyjnej. I dlatego moje reflektory są dalej piękne jak od nowości
A wracając do potów to widocznie miałem szczęście na razie (zobaczymy na jak długo). Teraz wszystko już chodzi jak malyna . Skąpałem poty dla odmiany w spirytusie i poty chodzą "liniowo" że się tak wyrażę a nie jak do tej pory "gdzie popadniowo" . Na razie więc jest git. Ale teraz ostre testy. Nie spodziewam się za wiele i jestem przygotowany na najgorsze. Ale póki co jest dobrze.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-02-03, 19:57 Standardowy problem Momo Racing ;\
A swoją drogą Lefty przyznaj się kto lał WD40 na wiatraczek od karty grafiki hę??? (Bez urazy oczywiście )
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-03, 20:02 Standardowy problem Momo Racing ;\
Moze i lalem ale od tamtej pory juz tego nie robie Jednak ty o tym pamietales a jesli tak to powiniens tez pamietac ze WD40 nie powinno sie uzywac do takich rzeczy jak wentylatorki czy potencjometry a jednak go uzyles (bez urazy oczywiscie )
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-02-04, 11:29 Standardowy problem Momo Racing ;\
Wiedzialem , ale juz nie powiem ci dlaczego jednak użylem