a jesli r9600 pozwoli mi na podwyzszenie rozdzielczosci na 1280x1`024 (nominalna dla mojego lcd) przy zachowaniu takiej samej ilosci detali i ewentualnie mozliwosci korzystania z nowszych bajerow typu pixel shader 2.0 , to mi to pasi
W pojedynke na torze moze da rade, ale w wiecej wozow to bedziesz mial momenty czkawki w 1280. Z zestwawienia widac, ze to wolniejsza karta od 9500Pro a przy takiej wlasnie karcie pojawialy sie u mnie problemy z plynnoscia gtr'a w 1280.
Oj. Weekend mnie nie było i tyle postów. Odnośnie karty - radzi sobie lepiej od 9100, ale w tytułach wykorzystujących pixel i vertex shaders 2.0. Radek 9100 ich nie obsługuje.
Odnośnie rozdzielczości - 1280x1024x32 przy ustawieniach:
detale toru - med
reszta - low
jest grywalna. Akurat w przypadku dużej liczby samochodów to ilośc pamięci w kompie i silny proc mają decydujące znaczenie dla GTR-a. Polecam poczytać wątek o wydajności na forum gtr.pl.
eee tam jezdzilem w GTR na 9600XT i roznica do 9800Pro prawie niezauwazalna
za to wymiana procesora to juz co innego, na Sempie 64bit 1600MHz GTR chodzi lepiej niz na Athlonie XP 2000MHz, a nie musze chyba pisac jak sie kręcą te Semprony, czy muszę?
Miedzy 9100 a zwyklym 9600 (nisko taktowane pamiatki, a co za tym idzie - granie w niskich rozdzielczosciach) roznica bedzie niewielka, w strszych grach to nawet 9100 bedzie min wyprzedzal 9600, ale juz 9600 PRO to moze moze, albo 9600 XT , choc oczywiscie o wiele lepszym wyborem bedzie 9800 PRO albo 6600 GT .
W GTRze, RFactorze, itp bardziej sie liczy procek zwlaszcza przy wiekszej ilosci samochodow (w jakims stopniu grafika tez ), a za to karta g. bardziej w RBR , bo tam nie ma tylu przeciwnikow . Tak ode mnie - ogolnie nie oplaca sie taka przesiadka (9100 ->9600)