Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » setupy aut, ustawienia kontrolera
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

setupy aut, ustawienia kontrolera

Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-04-30, 17:06      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
chetnie bym posluchaj pomyslow na ustawienia kontrolera, aby jak najszybciej jezdzic

u mnie na razie doszedlem ze sensitivity kierownicy na minimum pomaga w panowaniu nad autem w zakrecie, ale pewnie kiedys jak w gpl dojde do max sensitivity, duzo jest ustawien kazdej osi + deadzony itd, pamietam ze w f12002 samymi ustawieniami dalo sie sobie ulatwic jazde i poprawic czasy, powiedzcie jak kto ustawia i co radzi

a Mlod poprosimy o wyklad z setupow bo jak go znam to juz cos tam zczitowal i 2.10 robi
 
Reklamy
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-04-30, 17:14      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
W \userdata\player\ jest plik player.plr, taki jak w F1C wiec pewnie sporo rzeczy mozna by w nim zmienic. Jak narazie to mimo ustawienia kierownicy, zbindowania niektorych klawiszy pod przyciski na kolku po wejsciu na tor kolko w ogole mi nie dziala wiec bardziej by mnie interesowalo to jak zrobic zeby w ogole dzialalo
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-04-30, 17:26      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Mlod pewnie jeszcze nie koze sie oderwac od testow A znajac go to ma juz 1:XX
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2004-04-30, 19:05      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Kombinowalem sporo z setupem i mialem najlepszy 2:11.2 a pozniej wrocilem do starego setupu (tego co dostalem i dalem na forum) i 2:10.2 wpadlo
 
kamkor





Post2004-04-30, 20:21      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Mlod napisał:
Kombinowalem sporo z setupem i mialem najlepszy 2:11.2 a pozniej wrocilem do starego setupu (tego co dostalem i dalem na forum) i 2:10.2 wpadlo


Daj szanse innym
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2004-04-30, 20:47      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Znalazlem nowy setup na rsc.
Richard Towler wprowadzil do niego male zmiany (packersy na 2.5 i o 2 mniejszy tylny spoiler) i zrobil 2:09.6
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-01, 01:38      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Mlod ten setup jest swietny dzieki mozna scinac po kerbach i nie wylatywac przez to od razu jak na tym pierwszym secie i u mnie duzo lepiej skreca w zakretach wolnych (choc zmniejszalem sensitivity osi i to "sensitivity speed steering" nie wiem wlasciwie tez co to zmniejszalem) i 2.12.4 bylo , ale tylko w pribludzie bo skopalem ostatni nawrot qrde przy GTR znow dostalem "syndromu jeszcze jednego okrazenia" pojde spac, tylko jeszcze jeden lapik i jeszcze tylko jeden o qrde 3 rano rano zjem sniadanie... ale zrobie jeden lapik tak na dzien dobry i tylko jeszcze jedno paliwko o qrde do pracy sie spoznilem
 
MAN BMW E30
Honda ST 1100

Dołączył: 04 Gru 2001
Posty: 102
Miasto: Grudziądz

Post2004-05-02, 01:19      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Moze znalazl juz ktos setup do Morgana?
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2004-05-02, 01:25      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
speed sensitivity przesunąłem na 0 bo inaczej auto zbyt opornie mi reaguje na kierownice przy dużych prędkościach.
Hamulec z kolei musiałem zwiększyć czułość bo przyzwyczajenie z GPL powoduje że zbyt lekko wciskam
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-02, 13:03      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
i to "sensitivity speed steering" nie wiem wlasciwie tez co to zmniejszalem)


sensitivity speed steering wydaje mi się że najrealniej ustawić na 0% lub właśnie jak w defaulcie na 10%. Ta funkcja znaczy, że im większy % tym zmniejsza się czułość kierownicy im szybciej jedziemy.

Np. Jeżeli jedziemy na SPA przez "blanchimont" czyli ten szybki łuk przed "bus chicane" to jak mamy 100% sensitivity to trzeba mocno skręcić żeby się w zakręt wpasować a jak mamy 10% to tylko troszkę i już auto wchodzi w łuk.

Ja wywnioskowałem że 100% tej funkcji jest dla tych którzy nie mają wyczucia w kierownicy i kiera musi im duuuużo wybaczać - są to tzw. arcadowcy-colinowcy. Dla nas sim-racerów żeby ładować max czasy trzeba 0%-10%

A właśnei się tak zastanawiam czy przypadkiem "speed sensitivity steering" to nie to samo co "linearity" z nascara
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-05-02, 16:45      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Mam duze problemy zarowno z Driving Force Pro jak I Momo Force.
Czasem dziala kierownica, a czasem nie. Probuje wykombinowac od czego to zalezy, w opcjach w menu zawsze dziala, ale juz w garazu, jest tak jakby byla wylaczona, ale tylko czasem. Bo czasem dziala od razu, ale jak wyjde do garazu i znowu wlacze jazde to juz nie ma sladu po kierownicy. Caly czas nie moge wykombinowac po zrobieniu czego kontroler sie wysypuje, ale narazie to jest loteria. Czasem takze po kilku kolkach potrafi sie calkiem wylaczyc damping. Opis jest zagmatwany bo i cale zjawisko jak dziwne. Alleeee oo sooooo chosiiii ?
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-05-02, 23:37      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
U mnie tez nie dzialalo (pisalem o tym wyzej), pozniej przypisalem tylko biegi do shifterow i zaczelo dzialac. Pozniej jeszcze spytalem Kavoo czy jemu MOMO Force dziala ok w GTR i czy moze sobie zbindowac klawisze na przyciskach, powiedzial, ze tak. No wiec wszedlem do GTR, jeszcze raz sobie wszystko poustawialem, wczytal sie tor i... wszystko dziala No ale dlaczego wczesniej nie dzialalo a teraz dziala tego nie wiem
Inna sprawa to to, ze mam zbyt czuly gaz, leciutko dotkne i juz szybko przyspieszam, trudno mi czasem zwalniac na wolniejszych zakretach, musze niemal calkiem odpuszczac gaz Czulosci gazu jednak nie chce zwiekszac, wole charakterystyke liniowa, zawsze tak jezdzilem i w GPL i w NR.
 
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2004-05-03, 01:50      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Inna sprawa to to, ze mam zbyt czuly gaz, leciutko dotkne i juz szybko przyspieszam


A ja mam odwrotnie: gaz reaguje (wyraznie widac w menu) dopiero przy ok 20% zakresu. Na RSC widzialem post, ze ktos ma podobnie i ze podobnie bylo w F1Ch, ale latwo to poprawic w jakims pliku. Niestety forum GTR'a na RSC jest zapaswordowane, wiec nie moge sprawdzic. Ktos ma jakis pomysl?
 
LoveBeer


Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ

Post2004-05-03, 10:37      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
Teq napisał:
A ja mam odwrotnie: gaz reaguje (wyraznie widac w menu) dopiero przy ok 20% zakresu.


mam dokladnie to samo jak ktos wyczai jak temu zapobiec to niech nie zapomni podzielic sie ta wiedza

ps: nie w tym topicu powinienem sie zapytac - ale co tam - jak sobie wyobrazacie jazde po mokrym jak juz bedzie taka mozliwosc ? bo ja sobie nie wyobrazam (poki co... )
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2004-05-03, 11:09      setupy aut, ustawienia kontrolera Odpowiedz z cytatem
jak masz F1 2002 to możesz ściągnąć mod GT i się przekonać
z tym gazem to też mam niestety tak samo, 20% deadzone na gaz i hamulec, sposobu niestety nie znam.
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » setupy aut, ustawienia kontrolera Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: