Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-03-01, 17:36 Sears Point - Treningi
O QRWA !! bez komentarza !
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-03-01, 19:35 Sears Point - Treningi
Dobra , dobra. Cziken nie cziken lepiej se odpuscic niz robić rozpierduche na torze, co nie?
Spoko, powalcze cosik jeszcze, moze do srody w koncu zrobie te magiczne 1:21 o ktorym pisal Richie
A co do dodatku od Aro.......wyglada slicznie na fotce ale pewnie bym sie pogubił bo slady na asfalcie inaczej beda wygladaly i nie bede wiedzial kiedy hamowac. E.....za cienki jestem przeciez
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2003-03-01, 19:56 Sears Point - Treningi
Darkman ale przeciez w oryginalnej wersji tez ne ma sladow na asfalcie
Jeszcze zapomnialem dodac ze trzeba koniecznie wlaczyc lightmaps, bo bez tego tekstury podloza nie wygladaja zbyt okazale
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-01, 20:00 Sears Point - Treningi
Aro jak to nie ma? u mnie sa wyrazne jak w GPL gdzie hamowac
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-01, 20:03 Sears Point - Treningi
BTW wlasnie spojrzalem, ze na Sears Point w N2003 robi sie 1.13.xx a na WGlenie 1.12.xx