Co do wyscigu i taktyki na Sears Point to chcialem dac Wam pewna propozycje do rozpatrzenia. Tor jest na tyle specyficzny i dlugi ze mozna na nim zniesc YF a oto uzasadnienie
- na toze uzyskuje sie mniejsze predkosci
- sa pobocza i wyminiecie jest prostrze a ryzyko staniecia w poprzeg toru mniejsze za wzgledu na jeo specyfike.
- gdy jest YF to i tak trzeba dojechac do mety aby zwolnic a trwa to na tym torze dlugo
- pozatym okrazenie trwa ok 1.20 wiec jest prawdopodobne ze tak naprawde to nie bedzie okazji aby mijac wypadki poniewaz zanim do nich dojedzemy to wszyscy wlacza sie do normalnej jazdy
jesli chodzi o zalety zrezygnowania z YF to chyba nie trzeba duzo mowic przyjemniejsza nieprzerywana jazda jedynie
Mam nadzieje ze to przedyskutujecie, byc moze sprobujcie przetestowac takie rozwiazanie na jedtym treningu
Reklamy
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-02-25, 11:02 Sears Point - Treningi
McLaren sprawa obecnosci YF jest przesadzona !! Nie zniesiemy YF nawet na SP czy WG bo to lipa.. bylo juz o tym swojego czasu , byly za i przeciw i raczej na 100% YF zostana..
jestes tu nowy wiec narazie Ci wybaczymy takie propozycje ( czesto nowi chca "ulepszac " nasza lige )...ale w przyszlosci lepiej nie wyskakuj z takimi