2003-05-23, 15:03 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Ja tak formalnie zakoncze ze swojej strony jedna rzecza........w analogicznym wypadku moim z Aro do ktorego odesłałem Sewera jest WIECEJ mojej winy (do czego sie pozniej tam wtedy przyznałem) bo własnie miałem czas na to aby coś zrobić a NIE zrobiłem nic.
Gdybym od razu zareagował to by sie nic nie stało. Nauczka na przyszłość - wtedy dla mnie, a teraz dla Sewera.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-05-23, 15:07 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Zgadzam sie z Darkmanem. Mimo wątpliwości natury "kto zawinił", jezdżenie na ślepo i nieliczenie sie z sytuacją przed wozem jest poważniejszym wykroczeniem.
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-05-25, 19:39 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Maxym jak jeszce raz nazwiesz mnie seRwer to nie gwarantuje ci ze ocena twoich wypadkow przezemnie bedzie obiektywna!!!
Slide to to napewno nie byl.. Mialem czas na reakcje ale po prostu liczylem ze Piotreq sie wyratuje , no i niby sie wyratowal tyle ze baardzo zwolnil Minac nie mailem jak bo ktos byl obok Dimax chyba...
PiotreQ
2003-05-26, 09:36 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
SEWER napisał:
Slide to to napewno nie byl..
Aro napisał:
Z replaya PiotrQa wyraznie widac ze to slide
Sewer, w rankingu autorytetów przegrywasz na starcie, sorry
Jeśli to nie był slide, to co ???
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-05-26, 10:11 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Bronienie sie od spina
Sam wiesz ze spinowales ze 3 razy podczas wyscigu ( tyle ja widzialem jadac gdzies obok ciebie). Ja bym juz wyszedl jakbym nie potrafil opanowac auta. dalem ciala bo moglem wyhamowac. Liczylem ze wyprowadzisz , przeciez pisze.
Nie mam niestety replaya bo sie wqrzylem ze silnik zgasl i nie zapisalem
zaraz wszyscy zaczna slajdami jezdzic qwa i tyle
Po prostu polmylilem sie w ocenie i tyle. Ja bym dal RA.
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-05-26, 10:22 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Sewer--> PiotreQ wrzucił temat i grzecznie słucha co kto napisze. A Ty się wciąż bronisz i tłumaczysz....
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-05-26, 10:37 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Nie bronie sie i nie tlumacze tylko pisze jak ja to widze..
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-05-26, 11:14 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
A ja bym z checia zobaczyl na przyszlosc zapisek w regulaminie kiedy jest slide a kiedy spin bo i jedno i drugie ostatnio mi sie czesto zdarza i chcialbym wiedziec na czym stoje
PiotreQ
2003-05-26, 11:41 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
No przydałoby sie sprecyzować te dwa zdarzenia. Bo ja sam pewności nie mam wielkiej, dlatego posiłowałem sie opinią kierowcy bardziej obeznanego z tematem.
Na mój prosty rozumek spin, jak sama nazwa wskazuje, jest wtedy, gdy obróci auto. Slide to chyba taka "rajdowa" jazda bokiem. To takie moje luźne przemyślenia
2003-05-26, 14:25 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Dla mnie spin to jest wtedy gdy tylnie kola znajda sie przed przednimi czyli innymi slowy tyl nas wyprzedzi a slide to poslizg czyli do momentu kiedy kola tylnie nie znajda sie przed przednimi. Ale zapis dokladny napewno sie przyda
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-05-26, 15:08 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
aha czyli krotko mwiac wyjscie z takiego "spinu" staje sie slidem, o ile nas nie obroci o ponad 90 stopni
a jaka bedzie roznica gdy wypadek (tzn moment uderzenia, jak w sytuacji PB - Sew) spowodowany bedzie przez slide zwalniajacy nas ze 180 do 140mph a spinem zwalniajacym ze 180 do 140 ? tak sie zastanawiam bo byc moze zadna a wtedy jest bez roznicy czy spin czy slide i nie trzeba sie zastanawiac nad definicja tego ostatniego
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-05-26, 15:14 Rozprawka o spinach, slidach i innych akrobacjach
Może wprowadzić po prostu pomiar różnicy prędkości od rozpoczęcia uślizgu kół do momentu krytycznego (kolizja, spin).
Na slide zwykle nie traci się tak prędkości jak podczas obrony przed spinem.