ja tez gazu jeszcze nie wyregulowalem jak chce...na defaulcie przy nacisnieciu minimalnym mam od razu max obrotow na luzie...
mozesz podac jak podregulowales?
Reklamy
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-09-10, 01:12 Richard Burns Rally (by SCi)
Testowalem wlasnie CAT 4.9 te oficjalne i ten bug z liniami z wlaczonym AA i Aniso nadal wystepuje
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-10, 01:15 Richard Burns Rally (by SCi)
No to mamy pierwszy lol poważny. Repow moze byc max 24. Powyzej podczas proby przewinięcia listy o pozycje dalej RBR (nie)grzecznie wychodzi do windowsow. Dodatkowo jesli mamy >= max repow to RBR zachowa sie podobnie przy próbie zapisania kolejnego repa z wlasnego przejazdu.
Sebna - polecam usztywnienie potów na stałe w pedałach, bardzo poprawia precyzję ich działania (w kierze zresztą też). Przy tych ustawieniach nie mam problemów z utrzymaniem stałych obrotów... Ale muszę się przyznać, że jeżdzę we francji na automacie, bo na prawym paddlesie mam ręczny - na przyciskach nie daję rady go użyć... Akurat jestem w trakcie konstruowania analogowego ebrake'a
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-10, 01:30 Richard Burns Rally (by SCi)
Bug z liniami wystepuje i AA i/lub Aniso. Wlasnie sprawdzilem. Aby go nie bylo obie opcje musza byc wylaczone. Ale wtedy grafa jakas taka inna
khdriver
Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102
2004-09-10, 08:27 Richard Burns Rally (by SCi)
mam!! mam RBR!! po tygodniu meki, czytaniu Waszych zachwytow i ogladaniu screenow/filmow... w koncu mam!
i moge tylko powiedziec, bedac jeszcze w lekkim szoku.. - to jest dzielo sztuki! to nie gra, to sens zycia!
i pomimo ze nie dojechalem ani razu do mety calym samochodem, ba! nie skonczylem nawet tej szkolki, i pomimo ze nie spalem w ogole a teraz musze siedziec 8h w pracy... JESTEM SZCZESLIWY
fizyka - 8my cod swiata - zawieszenie, dyfy, masa i reakcje samochodu na podloze, na wszelkie sily.. tego sie nie da opisac.. ja nie moge w tym stanie no i uszkodzenia.. jaka to radosc przywalic w kocnu w drzewo i.. rozwalic samochod - to wkurza na poczatku bo faktycznie ciezko jest ujechac bez dzwona, ale jaka adrenalina. nodobra.. bedzie tych wynurzen..
moj konfig: Athlon 1.7 @ 2.0, epox8k5a, 512ddr, Gf4Ti4200 64MB, ac97, czerwony logi - wszystko chodzi elegancko, zadnych bugow w grafie (1024x768x32bit). Tylko czasami jakies delikatne, polsekundowe skoki, ale praktycznie nie odczuwalne i pewnie bardziej wynikaja z balaganu w windzie Do pulpitu wywalilo mnie 3 razy, kiedy chcialem wejsc do szkolki. za 4tym razem mi sie udalo. co dziwne nic nie zmienialem w opcjach.. nie wiem z czego to wynika..
Co do dzwieku - czasami mam wrazenie jakbym slyszal poglos, jakby echo.. efekt wystepuje wtedy gdy w cos przywale. ale nie ma na to reguly - czasem odpadaja drzwi i ryk silnika jest.. w porzadku , a czasem mam siakies cuda.. dobry powod zeby w koncu kupic sb
tyle na razie, gralem tylko pare godzin i bylem w powaznym szoku, wiec nic ponad to co juz zostalo opisane i co wystepuje u wszystkich nie stwierdzilem.
pozdrawiam
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2004-09-10, 09:37 Richard Burns Rally (by SCi)
M. C. Viper napisał:
u mnie te nowe Catalysty sa do bani. krzacza strasznie drzewa i krzaki. wszystko mruga tak ze masakra
uuu .. czyli to o czym pisalem, u mnie to samo na Hercu 8500, czyli konstrukcja blizniacza .. i jeszcze sie wywala .. ale moze now stery rozwiaza problem.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-10, 09:53 Richard Burns Rally (by SCi)
khdriver napisał:
Co do dzwieku - czasami mam wrazenie jakbym slyszal poglos, jakby echo.. efekt wystepuje wtedy gdy w cos przywale. ale nie ma na to reguly -
echo jak ze studni pojawia sie, gdy przelaczasz widoki, jak zaczniesz ze zderzaka, zmienisz na inny i wrocisz po chwili od razu to i tak juz bedzie cho ze studni
khdriver
Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102
2004-09-10, 11:45 Richard Burns Rally (by SCi)
no bardzo mozliwe, bo co tylko przywalilem w jakas przeszkode to chcialem zobaczyc skutki i przelaczalem na nintendo..
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-10, 12:34 Richard Burns Rally (by SCi)
pogłos też słychać jak się urwie drzwi a jedzie się w korytarzu drzew.
sebna
2004-09-10, 15:40 Richard Burns Rally (by SCi)
Witam,
DariuszM - żołnierze wszystkich armi łączmy się a szczagólnie za kółkiem pozdrownienia z frontu RBR.
Już Ci mówie jak to sobie wykombinowałem. Nie jest to jeszcze idealne ustawienie ale jest już naprawde nieźle:
Cur....1 - na 2 kreski pełne
Cur....2 - na 4 kreski pełne
reszta na instant
Nie są to duże zmiany ale dają kontrole nad gazem - przynajmniej w moim przypadku (testowałem stojąc na luzie na starcie). Jak by się bliżej przyjrzeć to będe te wartości jeszcze powiekszał bo teraz skala kończy mi sie gdzieś w połowie pedału a potem już max wcisniecie ale ciagle jeszcze testuje.
Jak znajdziejsz lepsze ustawienie to wyslij mi na priva.
------------------------------------------------------------------------------------
Czytałem na zagranicznym forum, że jakoby jest Bug w ustawieniach dyferencajłów który ma powodować przy odpuszczeniu gazu utrate kontrloi na samochodem i dużą nadsterowność co rzeczywiście odczuwam szczególnie na asfaltach... z tym, że to tylko czyjeś opinie (tu link niedługo).
Przeczytałem też, że powrót do cat 4.7 eliminuje wszytskie problemy graficzne z kartami Ati i RBR - inforamcja nie sprawdzona.
-------------------------------------------------------------------------------------
CyBeR - echh mam swoją kierownice już chwilke (właściewe to już ledwo działa tyle przeszła) ale nie wiele o niej wiem ze strony konstrukcyjnej.
Domyślam się, że poty to sprężyny (żabki) i to je trzeba wymienić (zawsze mnie irytował brak oporu na pedałach szczególnie na hamulcu) czy to może o coś innego chodzi?
Domyślam się, że poty to sprężyny (żabki) i to je trzeba wymienić (zawsze mnie irytował brak oporu na pedałach szczególnie na hamulcu) czy to może o coś innego chodzi?
Poty to potencjometry - są one osadzone w takiej szynie za pomocą łebka,który z nich wystaje (otworzysz to zrozumiesz) - przez to ruszają się tam - ja dorobiłem ścianki że potencjometr nie ma przawa ruchu... Dzięki temu pedały chodzą o wiele dokładniej (kiera też)... Pogrzeb w dziale hardware&software - tam na ten temat było sporo
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2004-09-10, 16:46 Richard Burns Rally (by SCi)
sebna napisał:
Czytałem na zagranicznym forum, że jakoby jest Bug w ustawieniach dyferencajłów który ma powodować przy odpuszczeniu gazu utrate kontrloi na samochodem i dużą nadsterowność co rzeczywiście odczuwam szczególnie na asfaltach... z tym, że to tylko czyjeś opinie (tu link niedługo).
ja tez czasem odnosze takie wrazenie ale niestety nie jestem pewien czy to bug czy moj blad
ale sa odzielne jakies ustawienia w dyfrach do 'left foot' i mi sie wydaje ze duzo stabilniej hamuje sie z zupelnie odpuszczonym gazem niz z wcisnietym
dodanie gazu w hamowaniu powoduje wlasnie duza nadsterownosc - a poniewaz jest to zupelnie odwrotna sytuacja do GPL'a to sprawia mi duzo problemow
aro, asu co wy na to???
Ja tam zaiwaniam na żywioł, ale sprawdze to jak wróce do domciu
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-09-10, 17:37 Richard Burns Rally (by SCi)
Tak rzeczywiscie we Francji nadsterownosc samochodu po utracie przyczepnosci daje sie ostro we znaki .Czasami odpuszczanie tuz przed zakretem gazu powoduje niesamowite uciekanie tylu. Na poczatku myslalem ,ze byc moze setup na Francje jest tak zrobiony aby latwo sie jezdzilo na tych nawrotach. Zeby uniknac tych nieprzyjemnych rzeczy nalezy ostroznie obchodzic sie z gazem. Zawsze sadzilem ,ze tymi samochodami dosc latwo jezdzi sie po asfalcie i z tego co ogladalem na onboardach takiego zachowania sie samochodu raczej nie widzialem. Ale w tym moge sie mylic Byc moze patch lub ktos zrobi setup na asfalt bez tego "bledu"??