Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2004-06-24, 02:09 Richard Burns Rally (by SCi)
Podstawowa?????
Reklamy
kamkor
2004-06-24, 14:05 Richard Burns Rally (by SCi)
lefty napisał:
SP nr 3 w Gliwicach
No prawie lefty ci sie udalo, bo ja ukonczylem SP nr 12
A tak na serio to gim nr. 11 i wybieram sie do LO 7, 3 albo 9.
kamkor
2004-06-24, 17:07 Richard Burns Rally (by SCi)
Dobra mam demo rbr na ps2 .
Powiem tyle, pierwsze 33 sekundy na trasie = zaliczone dwa drzewa + awaria skrzyni biegow, musialem przerwac rajd
Jak macie jakies pytania to piszcie
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-06-24, 17:20 Richard Burns Rally (by SCi)
Tak.. mamy. Chcesz bana?
NIe wq... nas tylko pisz długą reckę. Jak fiza przede wszystkim. z rozroznieniem asfalt/szuter. O grafice i dzwieku nie musisz pisać ;-)Tak.. mamy. Chcesz bana?
NIe wq... nas tylko pisz długą reckę. Jak fiza przede wszystkim. z rozroznieniem asfalt/szuter. O grafice i dzwieku nie musisz pisać
kamkor
2004-06-24, 17:34 Richard Burns Rally (by SCi)
Trudno mi napisac o fizyce, poniewaz nigdy nie jechalem potworem po szutrach w realu . Zreszta nawet jesli fiza nie jest realistyczna to dobrze oszukuje , wkoncu mam wrazenie, ze jade ponad 300 konna rajdowka.. Co do asfaltu to nie ocenie, bo w demie sa tylko odcinki szutrowe . Nawet plac w rally school jest opsypany zwirem
A i wlasnie udalo mi sie przejechac caly stage , mimo tego, ze polecialem z zablokowanymi kolkami w pole, mialem spin po skoku(Moglem opanowac, ale balem sie, ze w drzewo palne.. Na koncu sie okazalo, ze przejechalem kogos ). Aha i dachowalem dosc ostro .
ps. Jesli dla niektorych gpl jest trudne, to nie pojezdza w rbr
p.p.s.: Wyszedl mi scandinavan flick raz
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-06-24, 18:54 Richard Burns Rally (by SCi)
kamkor napisał:
Trudno mi napisac o fizyce, poniewaz nigdy nie jechalem potworem po szutrach w realu
no tak, pewnie dlatego, ze na codzien driftujesz kilkusetkonnymi tylkonapedowkami rodem z LFS po ulicach bo przeciez ich fize umiesz oceniac ...
sorry nie moglem sie powstrzymac
to co napiszesz jakies konkrety? transfer mas? roznice w oponach, nawierzchni pobocza i szutru, damage, dzwiek, left foot braking, linearity, cokolwiek?
kamkor
2004-06-24, 19:33 Richard Burns Rally (by SCi)
Richie napisał:
kamkor napisał:
Trudno mi napisac o fizyce, poniewaz nigdy nie jechalem potworem po szutrach w realu
no tak, pewnie dlatego, ze na codzien driftujesz kilkusetkonnymi tylkonapedowkami rodem z LFS po ulicach bo przeciez ich fize umiesz oceniac ...
No a ty na codzien zapierniczasz bolidem f1 z gpl'a Super! Sorry, rowniez nie moglem sie powstrzymac..
Dobra no to konkrety:
- Transfer mas: Ja czuje..
- Jesli chodzi o pobocze to lepiej na nie nie wjezdzac .
- Left Foot braking, scandinavian flick.. Bez tych 2 nie ma mowy o przejechaniu odcinku z dobrym czasem.
- Latwo o podsterownosc.
- Trzeba uwazac na skokach, latwo przy ladowaniu o spin. Czuc jak auto przywala o nawierzchnie.
- Zaden sim nie wymagal ode mnie takiej koncentracji jak rbr...
- Dzwieki dla mnie najlepsze jesli chodzi o rajdowki, ale nie zadziwiajace
- 900 stopni obrotu -> NIE :/.. Musze uzywac 200, a 200 to niestety za malo.. Przynajmiej dla mnie.
- ForceFeedback -> Wedlug mnie nie jest zly.
- Czuc mase samochodu.
A ja czuje, ze komus sie mleko przypala... Konkretow to zadnych nie napisales.
Cytat:
- Jesli chodzi o pobocze to lepiej na nie nie wjezdzac .
Bo? Znow zero konkretow...
Cytat:
- Left Foot braking, scandinavian flick.. Bez tych 2 nie ma mowy o przejechaniu odcinku z dobrym czasem.
A to "scandinavian flick" to chyba ze szkolki w grze zaczerpnales? Mimo wszystko dalej zero konkretow bo to sa techniki, ktore stosuje sie zawsze w rajdach, samo jednak ich wymienienie nic nam kompletnie nie mowi...
Cytat:
- Latwo o podsterownosc.
Latwo bo...? Znow niewiele powiedziales...
Cytat:
- Trzeba uwazac na skokach, latwo przy ladowaniu o spin. Czuc jak auto przywala o nawierzchnie.
O spin zawsze jest latwo jak sie laduje. Sprecyzuj to "czuc jak auto przywala o nawierzchnie"
Cytat:
- Zaden sim nie wymagal ode mnie takiej koncentracji jak rbr...
Moze za malo jezdziles w inne simy
Cytat:
- Dzwieki dla mnie najlepsze jesli chodzi o rajdowki, ale nie zadziwiajace
Sprecyzuj dlaczego?
Cytat:
- 900 stopni obrotu -> NIE :/.. Musze uzywac 200, a 200 to niestety za malo.. Przynajmiej dla mnie.
Nie obsluguje czy nie da sie jezdzic na 900st.? Znow malo konkretow...
Cytat:
- ForceFeedback -> Wedlug mnie nie jest zly.
Jest zly bo...? Konkrety prosimy.
Cytat:
- Czuc mase samochodu.
Tzn.? Napisz cos wiecej.
Szkoda, ze niewiele konkretow podales
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-06-24, 21:10 Richard Burns Rally (by SCi)
Lefty odp... się od goscia. Chcieliscie aby cos napisal to pisze jak umie.
Ale b. chętnie przeczytam Twoją reckę. Na pewno jesteś bardziej kompetentny.
Więc zap... do kiosku i za 2 godziny oczekujemy wyczerpujących informacji. Będziesz miał okazje popisać się znajomością tematu
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-06-24, 21:27 Richard Burns Rally (by SCi)
MaXyM napisał:
Lefty odp... się od goscia. Chcieliscie aby cos napisal to pisze jak umie.
Ale b. chętnie przeczytam Twoją reckę. Na pewno jesteś bardziej kompetentny.
Więc zap... do kiosku i za 2 godziny oczekujemy wyczerpujących informacji. Będziesz miał okazje popisać się znajomością tematu
Najpierw mi kup PS2 ok? Skoro sie tak chwalil to niech napisze przyzwoita recenzje jak go o to prosimy.
Jeszcze jedno. Ja nie wymagam od niego jakichs wykladow na temat fizyki, rozkladu mas, przeniesienia napedu, etc. Jesli pisze, ze cos jest takie i takie to chyba moze napisac dlaczego tak sadzi? O to mi wlasnie chodzilo w kazdym z pytan.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-06-24, 21:56 Richard Burns Rally (by SCi)
No to Ci napisał czemu tak sądzi. Ale on nie musi być znawcą simów jak Ty, więc może po prostu nie miec podstaw do tego aby cokolwiek więcej powiedzieć.
Napisal bym podobnie jak on . Mam wam przetlumaczyc na polski ?
No ale jak chcecie to napisze mini recke...
Po odpaleniu demka ukazuje sie male intro itd. Pozniej jest menu, w ktorym dostepne sa 2 pozycje(Reszta jest zablokowana):
- Quick Rally
- Rally SChool
W rally school dostepna jest pierwsza lekcji z grupy 'zaawansowane':
- Handbrake Turn: Gravel
Po wybraniu danej lekcji mamy do wyboru transmisje oraz wibracje wlacz/wylacz.
Po okolo 5-10 sekundach widzimy okno z instrukcja do lekcji, ktora czyta nam Richard Burns Nastepnie mozemy wybrac:
Ja oczywiscie wybralem pierwsza opcje . Po zaladowaniu sie lekcji slyszymy krotkie uwagi Burnsa.. No ale czas zapiac pasy i w droge . Naciskam na gas, dojezdzam do pierwszego zakretu(180 stopni), skrecam w jego kierunku, zaciagam reczny, puszczam, redukcja do 1nki, gas, 2jka i juz w tym momencie czuje, ze rbr to to na co wiele osob czekalo...
Pozniej mamy kolejny zakret 180 stopni i dwa zakrety o kacie 90 stopni .
--------------------
Wiecej dzisiaj juz nie napisze, jesli bardzo bardzo checie posluchac mojego podniecania na temat rbr to moge dokonczyc jutro..
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-06-25, 18:23 Richard Burns Rally (by SCi)
A moze moglbys porownac RBR do jazdy czteronapedowka w LFS po szutrze?
kamkor
2004-06-25, 19:53 Richard Burns Rally (by SCi)
W Rbr samochod zachowuje sie bardziej nerwowo(czuc moc ), trzeba bardziej uwazac na podsterownosc i nadsterownosc(glownie przy skandynawskim 'flicku'). Pozatym jazda w demo rbr jest trudniejsza od jazdy rb4 w lfs, jedną z przyczyn jest bardzo waska i kreta trasa . Mimo wszystko jakies podobienstwo pomiedzy rbr, a lfsem czuc
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-06-25, 20:17 Richard Burns Rally (by SCi)
OK, dzieki, fajnie, ale jeszcze o czyms zapomnialem, co mi sie marzy od dawna . Czy jest tam wrazenie w FF lub zachowaniu samochodu, ze to szutrowe podloze jest luzne, odksztalcalne? Czy zmienia sie jego miekkosc i jednoczesnie przyczepnosc 'w skali mikro', np. jest twardziej w sladach poprzednich przejazdow, a poza nimi jest wyniesiony sypki, miekki pyl?