Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-03-31, 11:45 Richard Burns Rally (by SCi)
trudno oceniac fizyke, ale momentami jest niezle wydaje mi sie grafa zabija, nie moge sie doczekac, XR bedzie mialo ciezki orzech do zgryzenia ...
Reklamy
kamkor
2004-03-31, 13:06 Richard Burns Rally (by SCi)
A jest w ogole sens oceniac fizyke zachowania pojazdu w filmikach, w ktorych ktos jezdzi na padzie?
A tutaj wyjasnienie tego filmiku:
Kod:
Richard Burns Rally Explanation [30-03-2004 | JZ | Comments (4) ]
Eero Piitulainen from Warthog Sweden had this to say in our forum: "The reason the car is a bit jerky is because it's driven with a gamepad in just about all of released clips. Why I don't know.
All of the development and car setup work has been done using a steering wheel, thus the gamepad lagged behind for a while. So in the clips you've seen there was a direct mapping from the gamepad input to the steering. This enables you to apply maximum steering in a split second. Thus the force builds up very quickly and you get the jerky movement. In later builds we are filtering the gamepad input before it is applied to the steering.
As for the car looking odd from the chase view cam, I don't know why. I guess it's mainly because we never float behind cars in real life. Plus the rollbars are quite stiff on the cars, which also adds a bit to the "floaty" look. All I can say is wait until you see some proper road side replay clips, I hope you won't be dissapointed.
As for commenting on the forums. I know many of us follows what is going on here. But there are alot of things we can't comment on. But I hope we can do when we are closer to release."
No ale oczywiscie grafa wkoncu nie bajkowa , trasy super, start rajdu
p.s.: Bede mial mial demo rbr na ps2 jak tylko wyjdzie majowy magazyn ps2... I mysle, ze na driving foce pro jakos sie bedzie dalo przetestowac
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-03-31, 13:26 Richard Burns Rally (by SCi)
No wlasnie... ta jazda na padzie czy klawiaturze.. i auto tak szybko reagujace skretem na skret... no nie wiem... moze na kierze bedzie lepiej. miejmy nadzieję
Tak ku pokrzepieniu zarkadzialych (z koniecznosci oczywiscie) serc.
Kamkor ty sadysto.
kamkor
2004-04-15, 07:43 Richard Burns Rally (by SCi)
Kod:
(...)Warthog: We have wildlife like birds, kangaroos, deer etc, and you can actually be unfortunate enough to hit a bird and smash your windscreen (birdsplash as it's commonly called). (...)
Teq: A co Ty bys nie chcial zobaczyc jak wyglada roztrzaskiwanie ptaszkow na przedniej szybie w rbr ?
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2004-04-15, 10:10 Richard Burns Rally (by SCi)
Chlopaki zamiast sie zajmowac zbednymi duperelami popracowali by jeszcze nad meritum. Od ustrzeliwania ptaszkow to jest pare hunting simow ...
Po obejrzeniu tych dwóch filmików przestaję wierzyć, że coś z tego będzie...
Mam nadzieję, że się mylę. Nie rozumiem czemu non-stop pokazują filmiki z chase'a i do tego prowadzenie klawiaturą/padem.
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2004-04-16, 02:19 Richard Burns Rally (by SCi)
A ja wierze
To musi byc sim Najlepsze kawalki wywadu na BH:
"For instance, to set the front toe of the car, you change the length of the steering rods and the toe is calculated in real time. To change caster you simply move the mounting points of the struts. The user will also be able to alter the control systems of the differentials. " takie ustawinia sa tylko simach papy i f12001+
"In view of popular demand, the game comes with three different realism levels for car damage. Easy, Professional and Champion. Champion is truly realistic - and no other mode should be considered for the serious sim fan. If you hit a tree at 100km/h head on, your car will most likely be a write off."
"Tyre wear is modelled. If you gamble that a track is wet and choose a wet weather tyre, but it turns out its not, then the tyre will overheat and wear down quicker. Brakes are accurately simulated. They increase their efficiency as they warm up but start dropping in performance as they get overheated" jak w GTR
" If you start a stage as one of the first cars, the stage will be pretty pristine. Starting last will have the road softened up and lined with your competitors' tyre marks. All of the above creates great verity in driving conditions"
Tylko jeden duzy minus widze narazie - brak multi
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-16, 09:46 Richard Burns Rally (by SCi)
nie czytajac forum wczoraj obejrzalem w/w dwa filmiki i wlasnie chcialem napisac, ze fizyka na nich to ZENADA i nic z tego nie bedzie widze, Sega Rally to SIM na filmikach w porownaniu z tymi dwoma
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-04-16, 13:12 Richard Burns Rally (by SCi)
Zachowanie samochodu na tych filmikach wyglada tak jak by fizyka byla "jednopunktowa" tak jak w Colinie...
kamkor
2004-04-16, 13:34 Richard Burns Rally (by SCi)
Kod:
Richard Burns Rally Movies Update [16-04-2004 | JZ | Comments (1) ]
Fozz posted this on our forum: "I personally suggest you disregard all movies you have seen yet. Of all movies released so far, there is only about 2 seconds footage of someone who CAN drive a car, and used a steeringwheel to do so. The rest is... horrible, I know. We will get you a real movie soon."
p.s.: Fizyke najlepiej bedzie ocenic grajac w RBR, a nie ogladajac takie jazdy na padzie z tej kamerki..
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-16, 13:40 Richard Burns Rally (by SCi)
no prosze, a jeszscze niedawno kamkor po filmiku oceniales, ze super fiza bedzie na bank
kamkor
2004-04-16, 13:52 Richard Burns Rally (by SCi)
Daj spokoj Richie
Ja stary trailer ogladalem klatka po klatce wiele razy, a co do fizy w RBR.. To sie przekonamy jak bedzie demko . Ja osobiscie mam nadzieje, ze gdzies dostane oficjalny magazyn PS2, bo za tydzien ma wyjsc, a razem z nim demo RBR
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-04-16, 14:38 Richard Burns Rally (by SCi)
Aro napisał:
Zachowanie samochodu na tych filmikach wyglada tak jak by fizyka byla "jednopunktowa" tak jak w Colinie...
Mysle, ze niekoniecznie. W tym widoku z tylu srodek samochodu jest zawsze w srodku ekranu i w stalej odleglosci od wirtualnej kamery, wiec ten samochod moze sie tylko obracac wokol swojego srodka w takim widoku. W LFS wyglada to calkiem podobnie, a przeciez wystarczy wlaczyc wyswietlanie sil (klawisz 'f'), zeby sie przekonac, ze fizyka ewidentnie nie jest jednopunktowa.
Ale oczywiscie te filmiki sa wciaz do bani i tylko zniechecaja do RBR.