Mówiąc o prezentowaniu się filmiku z Gran Turismo miałem na myśli to że filmik ma 400 MB i trwa kilkadziesiąt minut - nie wnikam w samą gre, tytuł w zasadzie nie ma nic do rzeczy a jedynie nawiązuję do różnic w podejsciu do reklamowania produktu.
Póki co filmiki Richard Burns sa nierzetelne i w niczym nie dają odczuć klimatu jakiejkolwiek profesjonalności.
Ciap,klap,chłysk,fik, fik to jakoś tak z dyskoteką mi się kojarzy, czyli miejscem for fun i nikt tam nie siedzi i nie zastanawia się nad treścią .
kamkor
2004-02-17, 20:34 Richard Burns Rally (by SCi)
O Chryste.. Sorry Jaizm. Ale za przeproszeniem jestes na prawde tepy.. Wyglad pracy zawieszenia na screenie / Widocznosc Fizyki na screenie = Ja mowilem o tym pierwszym, czyli wygladzie.. Widze, ze ty nigdzie roznicy nie widzisz. A i zrob to o co cie prosilem.. To z cmr4.. Chyba, ze wolisz dalej odwracac kota ogonem.
- jaizm nie rozumiem Cię teraz, może i śmiesznie brzmią te texty z fizyką ze screenów ocenianą, ale rzeczywiście jest kilka screenów z Richard Burns które łechcą zmysły wirtualnych kierowców, i było podanych kilka, gdzie rzeczywiście fajnie to autko jest poodchylane od płaszczyzny drogi.
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-02-17, 22:08 Richard Burns Rally (by SCi)
kamkor napisał:
Wyglad pracy zawieszenia na screenie / Widocznosc Fizyki na screenie = Ja mowilem o tym pierwszym, czyli wygladzie..
wybacz ale w tym wpadku nie widze roznicy pomiedzy wygladem, a widocznocia czy moze chodzi ci o roznice pomiedzy praca zawieszenia a fizyka?
miejsza o to, tak ogolnie moje wypowiedzi w tym topiku trzeba brac na półpowarznie, nasmiewam sie troche, bo dla mnie takie gadanie jest smieszne. Ty traktujesz ten "wyglad pracy zawiezenia" bardzo powanie, filmy w "zwolnionym tempie" wygladaja dla ciebie wjatkowo realistycznie.
przepaszam jak kogos urazlem, sajonara
Ostatnio zmieniony przez jaizm dnia 2004-02-18, 13:36, w całości zmieniany 1 raz
kamkor
2004-02-17, 22:12 Richard Burns Rally (by SCi)
jaizm napisał:
kamkor napisał:
Wyglad pracy zawieszenia na screenie / Widocznosc Fizyki na screenie = Ja mowilem o tym pierwszym, czyli wygladzie..
czy moze chodzi ci o roznice pomiedzy praca zawieszenia a fizyka?
BINGO!
A dokladniej to pomiedzy WYGLADEM pracy zawieszenia na screenie.. Mi od poczatku chodzilo o to, ze to wyglada realistycznie.. A wygladac realistycznie sobie moze.. Bo mimo wygladu nie wiadomo jaka jest fizyka. Czyli ocenialem to jak realistycznie to wyglada na screenie, a nie fizyke jazdy w rbr. Lepiej tego wyjasnic nie moge.. Chyba teraz rozumiesz Jaizm:P?
M. C. Viper
2004-02-18, 16:13 Richard Burns Rally (by SCi)
nie to zebym sie czepial, ale na tym screenie praca wykonana przez zawieszenie jest rowna 0 (slownie zero)
co jak co, ale nie widze zeby to zawieszenie na tym screenie ani troche pracowalo. ono jest tak po prostu "ulozone" (ustawione?). a czy to sprawa fizyki czy czegokolwiek innego... tego sie nie dowiemy dopoki nie zobaczymy zadnego konkretnego filmu i sami nie zagramy, bo film jak to film... zawsze ma pokazac to co najlepsze a nie najgorsze!
poza tym na litosc boska... w jakim stopniu screen mozie swiadczyc o grze, poza przedstawieniem grafiki...
te screeny co najwyzej sie moga podobac, ladnie wygladac, ale nie moga o niczym swiadczyc poza grafika...
z mojej strony EOT, bo nie widze sensu dyskusji na temat pracy zawieszenia, ktorej w rzeczywistosci nie ma!
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-02-18, 16:29 Richard Burns Rally (by SCi)
Jak wyjdzie ta gra i bedzie w stylu CMR 3 to dopiero sie z was bede brehtał hehehehehe
Thankfully, you don't need to be a pro rally driver to be able to get to grips with the handling of the cars here, as despite being pitched as a rally sim there's not the steep learning curve associated with titles such as SEGA's Ferrari 355 Challenge.
In fact we reckon it's better not to think of it as a sim at all, though as we pointed out earlier on, you can't approach the game as you would an arcade racer - so keep the speed down through the corners as driving flat out down a pothole riddled road is a one way trip into a ditch. Don't do it.
One thing stands out as soon as you accelerate away - for the most part they feel narrow and claustrophobic - a definite contrast to the tracks in most other rally games.
I dalej nie wiadomo, co o tym myslec.
kamkor
2004-02-22, 14:05 Richard Burns Rally (by SCi)
Czyli cos ala RC2000. Dobre trasy, cienka fizyka :/.
kamkor
2004-03-15, 18:29 Richard Burns Rally (by SCi)
Troche nowinek :
Kod:
So you've mastered Colin McRae? You can powerslide round corners on a ten-pence piece? You think that if you got behind the wheel of a real rally car you'd be able to mix it with the big boys, right?
Well, if Richard Burns Rally is as realistic as we're told it is, then you're wrong. You'd wrap that rally car round a tree quicker than you can say, "Hard left over crest."
We've had our calloused hands on RBR's steering wheel and, Christ, it's enough to make a grown man cry salty tears of girlyness. This is so realistic it hurts.
The first thing we noticed was how heavy the cars feel. The motors hurtle towards hairpin bends and chassis-bending trees with crap-your-pants momentum.
It really makes you think twice about flooring the accelerator and arouses a sticky sense of dread as you scream down the straights.
The road surfaces feel scarily real, too - if you nick a bank or pothole the car will bump, swerve and flip. You'll have to be careful about jumps, too. We launched ourselves off a massive crest, and although it felt cool soaring through the air, when we hit the ground we absolutely ruined our motor. You'll have to watch out for imperfections in the road, too - drop a wheel into a ditch and you'll have to fight like a drunken Girls Aloud member to get it out.
It's not for limp-wristed jessies, but then neither's real rallying. Should be a true challenge for fans.
Pisze to poraz kolejny . Dopóki nie będziemy mieć gry w rekach i nie przetesyujemy jej na własnej skórze, nie możemy stwierdzać jaki to będzie tytuł. Może kolejna nieudana imitacja CMR, a może zupelnie coś nowego Pożyjemy zobaczymy (bo ze screenów to mało widać )
kamkor
2004-03-15, 19:59 Richard Burns Rally (by SCi)
Ale ja tylko daje linki do nowosci, nie pisze teraz:
'Popatrzcie jakie gorace newsy! WOW! MAMO! Bede prawdziwym kierowca rajdowym!'