Przecież nei od dziś wiadomo, że rynek konsolowy nastawiony jest na łatwe, proste i przyjemne tytuły - taka klientela. Wątpie czy jakiś hardcorowy sim na konsole miałby takie wzięcie, aby zwróciły się choć koszty produkcji...
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-01-22, 16:13 Richard Burns Rally (by SCi)
Hardcore'owy sim na konsole Ciekaw jestem kto z forumowiczow majacy konsole (PSX, PS2, DC, X-Box czy inna) ma do niej kierownice?
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-01-22, 16:27 Richard Burns Rally (by SCi)
Jak to? Przeciez najbardziej hardcore'owi gracze rajdowi sa na PS, np. Leszek Kuzaj, ktory dzwony z CMR wyprobowuje potem skutecznie w rzeczywistosci. A forumowiczow paru sie przyznalo przy okazji krytykowania LFS, ze w realu bali sie zarzucac tylem samochodu przy 130 km/h. I kto tu jest hardcore'owiec?
Zreszta nieprzypadkowe jest reklamowanie tej nowej kierownicy Logitecha w powiazaniu z GT4, czyli nie jest znowu tak zle z tymi kierownicami u konsolowcow.
kamkor
2004-01-22, 16:28 Richard Burns Rally (by SCi)
Ale mozlliwe jest dokonanie tego . A RBR na pewno sie sprzeda na konsole tez, chocby dla samej grafiki. Rowniez dzieci malutkie zobacza 'realistyczna' w tekscie to pomysla, ze podobna gra do serii cmr(tam tez pisze, ze realistyczna fizyka ) .. Niestety tak jest, na forum codemasters(cmr4) wszyscy mowia jaka ta fiza jest realistyczna w cmr4... 99% membersow na tym forum to pewnie druzyna z codemasters albo kompletne osly:).
Przepraszam ale na konsole jest sim KOMARA a na PC nie ! - MR.Mosquito - czy to nie hardkor?!?!?!!?
Z liczoną fizyką lotu, przepływem powietrza pod skrzydełkami piskacza, z uwzględnioną różnica temperatury przy lądowaniu na człeku itd.....
kamkor
2004-01-22, 20:02 Richard Burns Rally (by SCi)
ToMaN102: I tak widze, ze dalej nie rozumiesz, MI NIE CHODZI O TO CZY JEST SIM NA KONSOLE(bo nie ma), lecz O TO, ZE TEORETYCZNIE JEST MOZLIWE ZROBIENIA SIMA NA KONSOLE.
p.s.: Duze litery to nie jest krzyk, tylko zaznaczenie o co mi chodzi, dla tych co okulary musza nosic, a nie nosza .
Simon623
2004-01-22, 20:31 Richard Burns Rally (by SCi)
Screeny sa piekne poniewaz maja w sobie klimacik. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Piekna roslinnosc krete zakrety wtopione w otoczenie. Jak bedzie dobra fiza to wypas. Ale cos watpie, wiekszosc robi teraz gry typu arcade (np Colin3 tylko rece zalamac. Jak koles mi pisze ze sie super jezdzi, a ja wlaczam kierownice i widze ze sie grac nie da, to mi sie zygac chce. A koles to by sie jeszcze ze mna pobil ze fizyka jest znakomita, a kirownicy w rece nie mial.
Zrobic grafe to wiekszosc firm potrafi ale zadna nie umie(nie chce) zrobic dobrago symulatora.
Jednym slowem komercha, bo kazdy ma klawiature a nie kazdy kiere.
A ja bym chcial zeby zrobili cos w stylu symulatora nauki jazdy (po ulicach potem torze i tak dalej) do tego kazdy grajacy musial by uzywac kolka logi z 900 stopni sprzegla i shiftera.
Ale sie rozmarzylem.
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-01-22, 20:49 Richard Burns Rally (by SCi)
Na bhms rozkreca sie ciekawy watek dotyczacy symulacji w RBR. Wypowiada sie pracownik Warthog odpowiedzialny chyba wlasnie za 'fizyke', a pytania zadaje Falcon77, tworca TRally.
http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=15748
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-01-22, 21:02 Richard Burns Rally (by SCi)
No może każda firma grafę zrobić potrafi... jednak jak na razie niegdzie dobrej grafy nie widziałem w grach motoryzacyjnych. wszędzie cukierki do wyrzygania.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-01-22, 21:46 Richard Burns Rally (by SCi)
Mam wrazenie jakbym byl na forum GOL, tam ludzie uwielbiaja takie dyskusje o super grafice w "gierkach"
kamkor
2004-01-22, 22:07 Richard Burns Rally (by SCi)
A ja nigdy w zyciu nie bylem na forum GOL ..
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-01-22, 22:19 Richard Burns Rally (by SCi)
Lefty, gfx jak ktoś kiedyś dobrze wspomniał to też pewna cząstka symulacji. I dźwięk też. Wiadomo - fiza najważniejsza. Ale akurat jeśli chodzi o grafikę RBR ma szasnę najwierniej odwzorowywać otoczenie.
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-01-23, 14:24 Richard Burns Rally (by SCi)
niektorzy podniecaja sie fizyka w RBR na podstawie zdjec, a ja znalazlem cos takiego z CM4 http://www.gamershell.com/download_3282.shtml . jak dla mnie urwanie sie kola po zachaczeniu o skale jest bardzo realistyczne, praca zawieszenia na kamienistej drodze tez jest niczego sobie, reszta tez wyglada nienajgorzej.
czyli w tej chwili CM4 jest dla mnie tak samo realistyczny jak RBR, bo osadzanie gry na temat zdjec to jakies nieporozumienie.