że syf straszny - oprócz bryły auta to reszta to jakiś wymiot kolorystyczno - bitmapowy - rozpełźnięte pixele i tyle.
kamkor
2004-01-20, 22:00 Richard Burns Rally (by SCi)
No i bardzo dobrze, ze syf, na ps2 niech sobie maja syf .. A na pc ma byc piknie
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2004-01-20, 23:28 Richard Burns Rally (by SCi)
Ja nie wiem, na jednym screenie troche pikseli widac i juz syf.
Akurat jak bedzie dobra fizyka to i tak nikt tego nie zauwazy.
Mi sie szczegolnie pierwszy i ostatni obrazek podoba.
Jak dla mnie klimat rajdowania po polach i lasach jest zrobiony zajebiscie.
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-01-20, 23:29 Richard Burns Rally (by SCi)
ale gdzie ten syf bo nie widzę?
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-01-20, 23:49 Richard Burns Rally (by SCi)
Pixele duze w zbliżeniu ale obiekty blisko poruszają się "szybciej" wiec w grze nie zauważysz.
Natomiast jedna rzecz jest juz super: kolory. wreszcie naturalne. a nie cukierkowo-landrynkowo-wymiotne
kamkor
2004-01-21, 00:07 Richard Burns Rally (by SCi)
Speedy: Jakbys sie zarejestrowal na tamtej stronce i obejrzal inne screeny w duzej rozdzialce to bys zobaczyl pikseloze i to straszna czasem(chodzi o roslinki)... Ale jednak tak jak Yaper i MaXyM mowia, w grze sie nie zauwazy takich pikseli podczas jazdy.. Szczerze mowiac, to ja do teraz sam nie wiem czy publicznosc w nascarze 2003 jest 2d czy 3d.. nie zwrocilem nigdy uwagi
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-01-21, 00:36 Richard Burns Rally (by SCi)
dobra widzę przecież te piksele nie musicie mi tłumaczyć jak dziecku
ale jaki to syf, chyba syfu na oczy nie widzieliście W GPL'u piksele na drzewkach w zbliżeniach są 10x większe ale jakoś nikt nie ośmieli się nazwać tego syfem. Pozatym to przecież wersja PS2 a na PS'ie gra się na telewizorze a telewizor robi taki antyaliasing że wszystkie geforce świata się chowają
Mi się ta grafa bardzo podoba i nie widziałem nigdy na oczy lepszej w żadnej grze wyścigowej, kolorki jak maxym zauważył w końcu naturalne a nie jak z bajki disneya. Piksele pikselami ale graficzny realizm tych krzaczków i lasu jak dla mnie przebija wszystko co było wcześniej.
Nawet jeżeli gra się okaże cienka to chętnie w nią zagram choćby właśnie dla tej grafy. (mam nadzieję że sprzęt jeszcze pozwoli...)
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-01-22, 12:42 Richard Burns Rally (by SCi)
Wlasnie na bhmotorsports pojawily sie nowe screeny z CMR4 ,ktore w porownaniu z RBR sa bardzo przecietne. Widac ,ze RBR to na razie jedyna nadzieja na horyzoncie ,w kategorii WRC ,bo CMR4 pewnie bedzie porazka jak czesc 3 Co do tych pikseli to juz nie przesadzajcie. Przeciez to sa wyscigi i przynajmniej ja ,nie bede jezdzil po krzaczorach rozgladajac sie za jakimis roslinkami. Zreszta pomyslcie jakby tak super odwzorowali "surrounding environment" to jakby gra chodzila. W RBR i tak jest dobrze ,bo w CMR4 to tam nic przy drodze nie ma. Czasami tylko jakies pojedyncze galezie wystaja z gleby
W porównaniu do pierwszych screenów z PC z tej samej gry wersja na PS2 to już syf - nie porównuję do innych produkcji a do samego RBR - mnie wogóle zniesmaczyła wiadomośc o konsoli i dlatego teraz kręce nosem, jedynym pocieszeniem jest fakt że na PS2 istnieje bardzo fajny wyści rally WRC2 i chyba 3 - gdzie powiedzmy że jest z kim walczyć o prym najbardziej udanego oddania realiów fizycznych, dlatego mam jedynie nadzieje ze RBR ma ochote pokazać na wszystkich platformach najlepszy możliwy model jazdy...
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-01-22, 15:16 Richard Burns Rally (by SCi)
Hmm no ja slyszalem ,ze WRC3 to juz typowa Arcadowka i najlepszą czescią byla 2 ...
kamkor
2004-01-22, 15:39 Richard Burns Rally (by SCi)
ToMaN: A co na konsole nie da sie zrobic sima? Tak wnioskuje z twojego 'zniesmaczenia', pff