Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
kamkor





Post2004-01-20, 19:51      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Dla tych, ktorym nie chce sie zarejestrowac zamieszczam pare screenow(zmniejszone do 640x480)
 
Reklamy
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-01-20, 21:34      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Przeca to konsolowe obrazki
co nam po nich?
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-01-20, 21:36      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
No jak to co ?? Nie widzisz jaka fiza zajebista ??
 
kamkor





Post2004-01-20, 21:37      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
To, ze mozna sobie poogladac? Gdybym napisal, ze z PC to co bys powiedzial?

edit:

Nogal
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-01-20, 21:45      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
że syf straszny - oprócz bryły auta to reszta to jakiś wymiot kolorystyczno - bitmapowy - rozpełźnięte pixele i tyle.
 
kamkor





Post2004-01-20, 22:00      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
No i bardzo dobrze, ze syf, na ps2 niech sobie maja syf .. A na pc ma byc piknie
 
Yaper


Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa

Post2004-01-20, 23:28      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Ja nie wiem, na jednym screenie troche pikseli widac i juz syf.
Akurat jak bedzie dobra fizyka to i tak nikt tego nie zauwazy.

Mi sie szczegolnie pierwszy i ostatni obrazek podoba.
Jak dla mnie klimat rajdowania po polach i lasach jest zrobiony zajebiscie.
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2004-01-20, 23:29      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
ale gdzie ten syf bo nie widzę?
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-01-20, 23:49      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Pixele duze w zbliżeniu ale obiekty blisko poruszają się "szybciej" wiec w grze nie zauważysz.
Natomiast jedna rzecz jest juz super: kolory. wreszcie naturalne. a nie cukierkowo-landrynkowo-wymiotne
 
kamkor





Post2004-01-21, 00:07      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Speedy: Jakbys sie zarejestrowal na tamtej stronce i obejrzal inne screeny w duzej rozdzialce to bys zobaczyl pikseloze i to straszna czasem(chodzi o roslinki)... Ale jednak tak jak Yaper i MaXyM mowia, w grze sie nie zauwazy takich pikseli podczas jazdy.. Szczerze mowiac, to ja do teraz sam nie wiem czy publicznosc w nascarze 2003 jest 2d czy 3d.. nie zwrocilem nigdy uwagi
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2004-01-21, 00:36      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
dobra widzę przecież te piksele nie musicie mi tłumaczyć jak dziecku
ale jaki to syf, chyba syfu na oczy nie widzieliście W GPL'u piksele na drzewkach w zbliżeniach są 10x większe ale jakoś nikt nie ośmieli się nazwać tego syfem. Pozatym to przecież wersja PS2 a na PS'ie gra się na telewizorze a telewizor robi taki antyaliasing że wszystkie geforce świata się chowają
Mi się ta grafa bardzo podoba i nie widziałem nigdy na oczy lepszej w żadnej grze wyścigowej, kolorki jak maxym zauważył w końcu naturalne a nie jak z bajki disneya. Piksele pikselami ale graficzny realizm tych krzaczków i lasu jak dla mnie przebija wszystko co było wcześniej.
Nawet jeżeli gra się okaże cienka to chętnie w nią zagram choćby właśnie dla tej grafy. (mam nadzieję że sprzęt jeszcze pozwoli...)
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2004-01-22, 12:42      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Wlasnie na bhmotorsports pojawily sie nowe screeny z CMR4 ,ktore w porownaniu z RBR sa bardzo przecietne. Widac ,ze RBR to na razie jedyna nadzieja na horyzoncie ,w kategorii WRC ,bo CMR4 pewnie bedzie porazka jak czesc 3 Co do tych pikseli to juz nie przesadzajcie. Przeciez to sa wyscigi i przynajmniej ja ,nie bede jezdzil po krzaczorach rozgladajac sie za jakimis roslinkami. Zreszta pomyslcie jakby tak super odwzorowali "surrounding environment" to jakby gra chodzila. W RBR i tak jest dobrze ,bo w CMR4 to tam nic przy drodze nie ma. Czasami tylko jakies pojedyncze galezie wystaja z gleby
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-01-22, 13:19      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
W porównaniu do pierwszych screenów z PC z tej samej gry wersja na PS2 to już syf - nie porównuję do innych produkcji a do samego RBR - mnie wogóle zniesmaczyła wiadomośc o konsoli i dlatego teraz kręce nosem, jedynym pocieszeniem jest fakt że na PS2 istnieje bardzo fajny wyści rally WRC2 i chyba 3 - gdzie powiedzmy że jest z kim walczyć o prym najbardziej udanego oddania realiów fizycznych, dlatego mam jedynie nadzieje ze RBR ma ochote pokazać na wszystkich platformach najlepszy możliwy model jazdy...
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2004-01-22, 15:16      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Hmm no ja slyszalem ,ze WRC3 to juz typowa Arcadowka i najlepszą czescią byla 2 ...
 
kamkor





Post2004-01-22, 15:39      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
ToMaN: A co na konsole nie da sie zrobic sima? Tak wnioskuje z twojego 'zniesmaczenia', pff
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: