zrob print screena, w dowolnym sofcie wez skrzyzowanie w koleczko i wklej np. jpga.
Albo jestem slepy, albo skrzyzowania nie ma ...
Reklamy
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2004-10-07, 13:52 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Ja juz se dalem luz z kolega kaersem ale albo se jaja robi albo nie wie co mowi.
Najlepiej bedzie jak wskaze mi tutaj skrzyzowane na OSie.
zrzut1.jpg
Opis:
Rozmiar:
107.39 KB
Odsłon:
849 raz(y)
kaeres
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 212
Miasto: Silesia
2004-10-13, 10:57 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Zle patrzalem na mapke.
Patrzalem na ta czerwona trase po prawej.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-10-13, 11:04 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
kaeres napisał:
Zle patrzalem
co robiles?
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-10-13, 11:44 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2004-10-13, 12:02 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
kaeres napisał:
Patrzalem na ta czerwona trase po prawej.
Patrząc na skale to byloby jakies 60-70 km OS, troche duzo, jak dla tego rajdu ...
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-10-17, 14:35 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
a tak btw to Loeb jest mistrzem swiata
trzymam kciuki zeby ford zostal w MŚ
kaeres
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 212
Miasto: Silesia
2004-10-18, 12:12 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Congrats.
Podobno nie zostanie.
Sie okaze, ze za niedlugo zostanie Subaru i Citroen
Raven
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1686
Miasto: Wroclaw
2004-10-18, 18:16 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Bedzie krotko: witamy w erze kierowcow PSX!
Bleeeeee
Teq
Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa
2004-10-19, 19:08 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Wersja optymistyczna:
Loeb jest kierowca wybitnym, ktory po prostu potrafi najlepiej wykorzystac potencjal dzisiejszych "aktywnych" WRC, dlatego jezdzi jak jezdzi. Rownie dobrze poradzilby sobie w Lancii 037 czy Quattro S1. (taa jasne - powiedzial ktos z glebi sali ).
No dobra, moze to wydaje sie malo prawdopodobne, szczegolnie ze to asfaltowy typ ten Loeb, ale kto wie. Nie wiem jak przedstawia sie przyszlosc WRC na dzis, ale slyszalem, ze aktywne dyfry maja byc zabronione, zmniejszony przydzial opon na rajd, czyli twardsza i mniej przyczepna mieszanka - ciekawe jak wtedy wygladalaby rywalizacja.
Raven
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1686
Miasto: Wroclaw
2004-10-19, 20:02 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Jako pesymista powiem tyle: jak zobacze to uwierze
Cytat:
Loeb jest kierowca wybitnym, ktory po prostu potrafi najlepiej wykorzystac potencjal dzisiejszych "aktywnych" WRC, dlatego jezdzi jak jezdzi
Cos w tym jest, ale mnie wspolczesne wrc juz nie bawia.
Cytat:
Rownie dobrze poradzilby sobie w Lancii 037 czy Quattro S1. (taa jasne - powiedzial ktos z glebi sali ).
Ja zawsze siadam w glebi sali
Cytat:
Nie wiem jak przedstawia sie przyszlosc WRC na dzis, ale slyszalem, ze aktywne dyfry maja byc zabronione, zmniejszony przydzial opon na rajd, czyli twardsza i mniej przyczepna mieszanka - ciekawe jak wtedy wygladalaby rywalizacja.
Jako pesymista powiem tyle: jak zobacze to uwierze
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-10-19, 21:00 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
zmniejsze ilosci opon nigdy nie bedzie prowadzic do niczego dobrego,
im mniej opon tym bardziej je trzeba oszczedzac, tym mniej mozna uslizgiwac auto na wyjsciu z zakretu, tym mniej mozna ciac, i tym ostrozniej trzeba sledzic pogode na strefie serwisowej
a co do 'plejsteszyn dżenerejszyn'
zawsze staram sie miec respekt co do umiejetnosci tych gosci, przeciez jest masa kierowcow na swiecie ktorzy wcale nie potrafia wurcem szybko jechac
powiem tak
jesli wsiadlbym na odcinku testowym ktory znam na pamiec (powiedzmy przegibek czy salmopol kolo domu ) i jesli po kilkunastu godzinach nauki potrafilbym go przejechac w czasie porownywalnym do pierwszego przejazdu Warmbolda na opis to uznalbym ze ci kierowcy wyrosli na dziele malych zoltych ludzikow czyli PSX else PS2
pozatym pozostaje jeszcze taka kwestia, co z tego ze ktos umie opanowac wurca bo jezdzil wczesniej w 1600 i ogolnie trybi rajdowa jazde, jesli wsiada 10 kolesi do porownywalnych samochodow i wtedy nie wystarczy umiec zapanowac nad takim autem, ale takze trzeba wykorzystac wszystkie jego mozliwosci i wyciagnac wiecej wnioskow od konkurenta
w zwiazku z tym taki mlody kierowca wcale nie musi miec ogromnego doswiadczenia w przewidywaniu co niby taki 'potwor' potrafi zrobic
wystarczy ze bedzie umial wykombinowac lepiej od innego jak ta kupke aktywnych dyfrow i wypasionych ohlinsow i reigerow poprowadzic szybciej od kogos innego na danym odcinku drogi - i to czyni z niego mistrza swiata
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-10-19, 22:41 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Rozumiałem pewne niezadowolenie z tytułu Burnsa 3 lata temu - byli lepsi od niego ale naciułał 3 miejsc i ostatecznie punktowo wygrał. Ale ja nie rozumiem za bardzo co wy chcecie od Loeba? Zwykła antypatia czy coś bardziej złożonego?
Był najlepszy w tym sezonie więc mu sie należał tytuł. Co więcej jak na "asfaltowego typa" to pokazał że w każdych warunkach może być szybki i wygrywać.
Że taki młody i pokonał starych to zaraz zwalacie na aktywne dyfry? To tylko on miał? Czy wszyscy mieli?
To może jeszcze pytanie - kto w takim razie Waszym zdaniem zasłużył sobie na tytuł?
ps. ja tam go lubie i ciesze sie że wygrał.
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-10-19, 23:06 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Cytat:
co wy chcecie od Loeba? Zwykła antypatia czy coś bardziej złożonego?
powiedzmy ze nie lubie go az tak bardzo jak wybranych innych zawodnikow, brakuje mu charyzmy!
takie postacie jak Sainz, Makinen, McRae, to legendy, idole, wzory do nasladowania, herosi, i sa tym samy dla rajdow co MCS i Senna dla F1, Jordan dla NBA, Gretzky w NHL, Maradona w FIFA, Woods w golfie, etc etc
Ale moze to faktycznie za wysokie progi jak na porownanie.
Wezmy Solberga i Martina, wiekiem i doswiadczeniem porownywalni do Loeba, sa jednak oryginalniejsi, maja bardzo wyrazista osobosc, ich wypowiedzi sa czesto zaskakujace, a reakcje spontaniczne!
Loebowi brakuje czegos takiego wedlug mnie, jest zbyt szary jak na mega bohatera - w koncu mistrza swiata
Cytat:
Że taki młody i pokonał starych to zaraz zwalacie na aktywne dyfry? To tylko on miał? Czy wszyscy mieli?
w sumie.... tak! ale tylko czesciowo, w ostatnich latach zostal sponiewierancych wiele tradycji ! ze tylko skandynawowie sa szybcy na sniegu, ze tylko finowie sa szybcy w finlandi, ze francuzi sa slabi na luznym
Jesli Loeb jedzil w wozku dookola do domu po asfalcie, rowerkiem po asfalcie, pierwsza rajdowka po asfalcie, kazda nastepna tez, i nagle potrafi zmiazdzyc szewda, norwega i fina na rajdzie gdzie jedzie sie na kolcach wsrod snieznych tuneli ?! A skad on do cholery potrafi tak jezdzic po takiej nawierzchni. Ja twierdze ze jest to wynikiem zanizenia poziomu umiejetnosci wymaganych do jazdy w takich warunkach poprzez nawrzucenie tego calego gowna do wspolczesnych wurcow
Cytat:
kto w takim razie Waszym zdaniem zasłużył sobie na tytuł?
no i tu moja odpowiedz bedzie co najmniej szokujaca!
Loeb!! dlaczego? poniewaz ze wszystkich najlepiej dostosowal sie do warunkow wymaganych aby dotrzec z punktu A do punktu B, aktulanie najwieksza wiedze sposrod kierwocow startujacych posiada Sainz, i jego on lepszym kierowca od Loeba, z pewnoscia potrafilby pieknie nakopac Loebowi gdyby sie sciagali A grupowymi Celicami, ale w WRC czesc jego umiejetnosci nie daje mu przewagi z powodu techniki zastosowanej w WRC, i na dodatek Loeba wyczail wiecej trikow jazdy takim autem niz Sainz, wiec Loeba jest lepszy
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-10-19, 23:13 Radj Włoch - SARDYNIA 2004
Mlody ten Loeb taki znowu nie jest - 30 lat. Jakby nie zostal mistrzem w koncu, to mozna by zaczac mowic, ze nie spelnia oczekiwan. Wygral zdecydowanie i zasluzenie. A mozna go nie lubic, bo sprawia wrazenie takiej pol-maszyny, tym jak jezdzi i tym jak sie cieszy z sukcesow - bardzo malo spontanicznych reakcji.