Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OFP edytor
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

OFP edytor

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-11-02, 23:32      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
Czy są tu jacyś spece od edytora w OFP...?
 
Reklamy
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2005-11-03, 01:56      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
Byc moze SiD ja sie na tym czymsis nie wyznaje, bywam tam gosciem
 
Przezdzieblo


Dołączył: 30 Gru 2001
Posty: 380
Miasto: Wawa

Post2005-11-05, 13:43      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
DariuszuM, nie sądzę, ale pomoc na pewno znajdziesz na flashpoint.pl i neochan.csk.pl/ofpc/
Od biedy z Alem możemy też pozawracać głowę jednemu specowi niezależnie od obu wymienionych wyżej lokacji
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-11-08, 21:28      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
Zalezy jak dobrze wladasz jezykiem angielskim, bo mam troche tutoriali nazbieranych na przestrzeni kilku lat...


-edit-

oho, mam i polski, w dodatku dosyc obszerny, wiec pokrywa wszystkie podstawy. Daj znac to wrzuce na ftpa, bo spakowany ma 2mb.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-11-08, 21:56      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
Na polskich forach OFP to jak widziałem - nikt do pomocy nie jest skory..odsyłają do jakiś pseudo poradników opisująych tylko poszczególne przyciski w edytorze itd...
Po angielsku mogą być, jeśli opisują krok po kroku, łopatologicznie rózne funkcje

2MB to przecież spokojnie na maila możesz wysłać...

Chodziło by mi o w miarę dokładne opisanie jak zrobić: (jak będę miał rozpiskę, to zrozumiem o co chodzi i sam się wgryzę )
1. aby zaczynać misje w lecącym śmigłowcu/ustawiać innych AI w pojazdach już jadących od czasu startu misji
2. wykonanie celu misji po dotarciu do danego punktu/zabiciu odpowiedniej osoby/osób
3. wzywanie przez radio śmigłowca do LZ (radio- smigłowiec przylatuje, odlatuje gdy wsiądzie gracz/wszystkie osoby z druzyny gracza->koniec misji
4. czy wybór broni zależy od wybranej postaci, czy gdzies to ustalamy w edytorze co mozna wybrac/nie mozna?

Ostatnio zmieniony przez DariuszM dnia 2005-11-08, 22:03, w całości zmieniany 1 raz
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-11-08, 22:02      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
mozna wszystko, a nawet o wiele wiecej, z tego co widze to prosta misyjka, ino komunikaty radiowe to cos ciut trudniejszego, ale zalaczony poradnik powinien pokryc wszystkie zagadnienia.

http://www.ninemili.neostrada.pl/edytor_podrecznikv0.1.rar


edit

zwroc uwage na pozycje 35-39 i 55 w tabelce z komendami, potrzebne beda do twojej misji.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-11-08, 22:17      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
daj te angielskie też jak możesz prosze
no poradnik trochę dokladniejszy od tych na stronach, ale to wygląda jak język programowania na razie czego od lat nie robiłem...
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-11-08, 22:40      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
Aj tam progrmowanie...
Podstawowe misje mozna samymi strzałkami w edytorze porobic.

Chociaz teraz misje w ofp to inna liga, dynamiczne kampanie i takie tam, ale to juz zawodstwo.

OK, 6mb wiedzy o misjach w ofp idzie na serek, bo nie mam twojego mejla DM...

here it is:

http://www.ninemili.neostrada.pl/Ofp_tuts&manuals.rar
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-11-08, 23:15      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
dzięki, kurde kiedyś jak się kliknęlo mail to wyskakiwał klient poczty, a teraz jakies formularze do maila...

mam nadzieje, że coś tam sie naucze, ale krok po kroku konkretne przyklady sa wciąż mile widziane
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-11-09, 00:56      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
Ja niestety wiecej nie pomoge, moje misje to pare waypointow, potem "szukaj i zniszcz", czsami jakis prosty desancik. zadnych briefingow, outcomow, ot małe potyczki na poziomie plutonu.

A swoja droga, ktos zaistalowal sobie FFURa? Wszystko w epoce 1985, ale w doskonalym wykonaniu, plus upiekszone wyspy, pare skryptow i Flashpoint odmlodnial o dobre pare latek.
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2005-11-09, 02:18      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
A co to ten FFur?
Ja ostatnio zainstalowalem sobie ECP i znow w Operacji sie zakochalem.
Dzwieki mnie zabijaja, zwlaszcza jak pociski z T72 przelatuja mi nad glowa
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-11-09, 11:25      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
FFUR to taka "totalna konwersja" OFP, wszystkie orginale jednostki sa zastapione przez najlepsze odpowiednie addony, plus nowe efekty i dzieki oraz opcjonalnie wyspy z nowymi teksturami i roslinnoscia.


ups, cos mi linkownia nie dziala. Wejdz na http://ofp.gamezone.cz/, w prawym gornym rogu sa latest news i tam kliknij FFUR
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-11-09, 13:51      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
A testowal ktos juz te packi bo informacja o koniecznosci posiadania kart graficznych piatej generacji troche zastanawia czy nie bedzie chrupania
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-11-09, 17:27      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
Ja poprzedniego FFURA (byl podobno mniej zoptymalizowany) odpalałem na Athlonie 1700 XP, z GT440Ti z 64MB RAM i 380 costam ramu i 1024x768 bez wygładzania i dało sie pograc, ino trzeba bylo pobawic sie rozdzielczosciami tekstur i zasiegiem widnokregu, jednak przy wiekszej zadymie potrafilo niezle chrupnac. Wtedy byly to jednak stare wyspy (chociaz, z drugiej strony i teraz mozna sie na starych bawic, bo klimat tworza pezede wszystkim nowe jednostki i efekty).
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-12-19, 23:46      OFP edytor Odpowiedz z cytatem
można jakoś podmienić sobie tekstury na nowsze: mundurów i broni - bez instalowania całych modów, y2k3 itd...? żeby były dostępne od razu w CWC itp...
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OFP edytor Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: