można jakoś podmienić sobie tekstury na nowsze: mundurów i broni - bez instalowania całych modów, y2k3 itd...? żeby były dostępne od razu w CWC itp...
Teoretycznie sie da, trzeba tylko miec odpowiednie addony, no i samemu config.bin przerobic edytujc te pareset wierszow...
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-12-20, 19:16 OFP edytor
Przezdzieblo napisał:
pokaz możliwości OFP z FFUR. Może komuś jeszcze się spodoba
FFUR jest kapitalny ... pocinam offline od momentu kiedy pojawila sie tutaj wzmianka o finalnej wersji. Nowe wyspy + scenerie kapitalnie odswiezaja OFP ... W oryginalnym wydaniu troche brakowalo takich smaczkow jakie sa po upgradzie, typu dymek z lufy po strzale ... kiedys czasem ktos do nas napierdzielal seriami z ukrycia i w zasadzie nie wiadomo bylo skad, teraz pieknie okresla dymek rozplywajacy z miejsca wystrzalu - niby drobnostka a cieszy Dzwieki tez znacznie lepsze niz w oryginale ...
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2005-12-20, 22:36 OFP edytor
a ja mam mieszane uczucia...w FFUR są fajne tekstury mundurów i pojazdów, ale bronie widoczne z FPP są beznadziejne (zwłaszcza M24 wygąda jak kij od szczotki), celowniki w zbliżeniu również, dźwięki o wiele lepsze są w ECP chyba. wkurza mnie ten odgłos echa co się włącza z dużym opóźnieniem po każdym strzale, dymki fajne -widać z odległości gdzie kto strzela, ale celowanie jest przesadzone..jak na razie w nic chyba jeszcze nie trafiłem z odległosci a to mała przesada, fajnie, że lufa podskakuje i wogóle, ale trochę przesadzili, nawet w nieruchomy cel nie ma jak strzelić, ten krzyżyk to nie wiadomo gdzie sobie wsadzić...aa i pole widzenia lunety w snajperce - jakby luneta x15 czy x20 była...porażka...
jak na razie najlepszy pdo każdym względem był Y2K3, ale w najnowszej wersji wymagania ma zbyt zabójcze, stara też mi przestała chodzić jak jakiś addon zainstalowałem - out of graphic memory czy cos...
ten island pack jest pod jakieś nowe kampanie czy ściągam i już można w coś grać?
9mm
Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368
2005-12-20, 22:49 OFP edytor
Beznadziejne bronie? Cos musisz miec w opcjach poprzestawiane, bo np AK są od RHSu wiec najładniejsze na scenie.
Zeby wyeliminowac out of memory, to nalezy startowac gre z dopisanym parametrem -nomap i powinno dzialac.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2005-12-20, 23:04 OFP edytor
AK jeszcze nie sprawdzałem- jestem pro amerykański i głównie o eMki mi chodzi Ale w opcjach żadnych nic nie grzebałem, właśnie zainstalowałem wszystko i tak sobie testuje, na "drużynie snajperów", "pola walki" i coś losowo z 1985...Na Y2K3 nie da się grać w Pola walki , za to inne misje jakoś chodzą i dźwięki są piękne po prostu, FFUR może się schować, tekstury M4 wyglądają jak real steel - miód,
FFUR zauważyłem ma strasznie duże nasycenie kolorów w teksturach i jest za cukierkowy, dźwięki ma najgorsze ze wszystkich modów, celowanie zjebane, za to można grać na nowo w Pola walki z lepszymi teksturami ...ehh kiedy wyjdzie MOD "doskonały"?
9mm
Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368
2005-12-21, 00:09 OFP edytor
Bronie w Y2K3 to konwersje z CSa. Nie dam sobie głowy uciac, ale podejrzewam, ze tekstury sa tam w jpgach, a nie we flaszpointowych formatach .paa i .pac, wizualnie bez porownania, ale zasobozernie rowniez.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2005-12-21, 00:17 OFP edytor
no w Y2K3 niekóre tylko są wypasione, M4 SPOMOD głównie, M16 jest już czerstwy...
w FFRU za to MP5 jest niezłe, AK w miarę, ale celownik w zbliżeniu ma fajny
pustynny FRUU jest nawet niezły, te same misje bez lasu gra się świetnie, poza tym super smaczek - łuski wspaniale wylatują podczas strzelania - i co więcej, z pustynnej górki toczą się w dół po upadku!
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-12-21, 00:30 OFP edytor
DariuszM napisał:
ale celowanie jest przesadzone..jak na razie w nic chyba jeszcze nie trafiłem z odległosci a to mała przesada, fajnie, że lufa podskakuje i wogóle, ale trochę przesadzili, nawet w nieruchomy cel nie ma jak strzelić,
Eeee tam ...kwestia wprawy Na poczatku tez bylo to dla mnie irytujace ... myslalem nawet, ze to za sprawa track balla i wrocilem do obslugi szarej i dalej byl problem ... ale po paru godzinkach i kilku misjach AI nawet w biegu padaja jak muchy ze znacznych odleglosci Za to teraz jak odpalam czysty OFP to celowanie wieje nuda i przypomina strzelaniny znane z Lemoniadowego Joe Jak dla mnie FFUR bomba pod tym wzgledem
no ten defaultowy , normalnie był duży z kropką, a w FURR jakieś małe coś...nie da się już strzelać, nie celując przyrządami, o staniu nie wspominając
ale nie ma tego złego...potestowałem trochę te wszystkie FUURy i gram teraz w nowego Europe - choć trzeba być Wermachtem, to gra się całkiem ciekawie w nowych barwach, beznadziejny odgłos M16 już nie wkurza, bo mamy G36, no i w FURR najlepiej chyba oddano strzelanie - jest tak zbliżone do prawdziwego, jak tylko można (w moim przypadku ) jak strzelam 10-15 razy na 100-150m to mam praktycznie identyczną skuteczność jak w "realu"
btw
czy w pustynnum modzie tylko ja mam buga, że podczas początku kampanii 1985, w czasie treningu w "małpim gaju" mam krzaki na kładce i nie mogę po niej przejść, a przez to nie mogę przejść misji...
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2006-01-03, 20:36 OFP edytor
DariuszM napisał:
no ten defaultowy , normalnie był duży z kropką, a w FURR jakieś małe coś...nie da się już strzelać, nie celując przyrządami, o staniu nie wspominając
Aaaa ten ... chyba mam go wylaczony bo nic takiego nie widze u siebie
Zreszta chyba wszystkie prawie ulatwiacze sobie powylaczalem - wiekszy miod z ekranu plynie
DariuszM napisał:
czy w pustynnum modzie tylko ja mam buga, że podczas początku kampanii 1985, w czasie treningu w "małpim gaju" mam krzaki na kładce i nie mogę po niej przejść, a przez to nie mogę przejść misji...
Ten babol niestety nie tylko w pustynnym FFURze rezyduje ... Ale da sie go obejsc - trzeba odpalic golego flashpointa i w nim przejsc to wstepne szkolenie a nastepnie zachowac kampanie ... pozniej odpalic odpowidniego FFURa i kontynuowac od tego miejsca Zreszta podejrzewam, ze takich baboli bedzie wiecej. U mnie w pojedynczej misji gdzie trzeba ukrasc ze wsi samochod czesto sie zdarza ze auto stoi czesciowo lub calkowicie wkomponowane w budynek - kiedy do niego wsiadam i probuje przejechac przez sciany czesto konczy sie to analogicznie jakbym lotkiem przy 300 km/h nie zmiescil sie w szykanie na Monaco