Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-02-25, 12:12 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
dobra robota kavoo, dzieki za spisanie tego wszystkiego
zmiany i nowosci sa na czerwono
jesli wszyscy sie zaznajomia i nie bedzie zadnych wytknietych wpadek w tekscie to powinien on zaczac obowiazywac od SP
Ostatnio zmieniony przez Richie dnia 2003-08-26, 02:26, w całości zmieniany 3 razy
Reklamy
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-02-25, 12:37 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Ja moze tylko wyjasnie jedna rzecz:
Kara W bedzie funkcjonowac na troche innej zasadzie. Do tej pory drugie w kolejnosci W oznaczalo DQ na nastepny wyscig, a trzy DQ wykluczaly kierowce do konca sezonu. Teraz dwa kolejne W nie oznaczaja DQ - te "obowiazki" przejmie na siebie upomnienie (kara U). Zas ilosc W "potrzebna" do wyeliminowania sie z sezonu zostala zmniejszona z 6 (3xDQ) do 3.
Druga sprawa to jazda w zakretach. Nie pisalem tego szczegolowo w Regulaminie bo Regulamin nie jest od opisywania pojedynczych przypadkow, ale chcialbym zeby jasno wszyscy o tym wiedzieli (ogolna zasada zostala zapisana w Regulaminie).
Jesli kierowca jadacy z przodu przeszarzuje na wejsciu w zakret i go wyniesie na zewnetrzna, w przypadku ataku innego kierowcy ma obowiazek na tej zewnetrznej pozostac!!! Nie moze byc tak ze zakrety bierze sie na trojkat, scinajac na wyjsciu do srodka i wypychajac atakujacego na trawke czy wewnetrzna bande.
Oczywiscie atakujacy moze w ten sposob poszerzyc tor jazdy zeby wyjsc na prosta na wiekszej predkosci, ale bierze na siebie za to cala odpowiedzialnosc i jesli ktos jadacy z tylu go w tym momencie zaatakuje - musi zostawic mu miejsce na wewnetrznej.
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2003-02-25, 13:09 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
dobrze by bylo jeszcze uwzglednic w regulaminie co w sytuacji gdy rozlaczy ponad 50% kierowcow w wyscigu powtorkowym. Czy jazda do skutku czy finitos makorones
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-02-25, 13:57 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
nie rozumiem twojego pytania vette, zasada po disco 50% driverow jest jasna i dotyczykazdego wyscigu, niewazne czy walentynkowego czy powtorkowego kazdego w lidze i juz
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2003-02-25, 14:06 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
w takim razie zapis ten jest nieprecyzyjny i niejednoznaczny.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2003-02-25, 16:00 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Regulamin mówi: napisał:
Wszyscy kierowcy zobowiązani są do jazdy pod żółtą flagą ze stałą prędkością, jeden za drugim. Niedozwolone są zmiany toru jazdy, nagłe przyspieszanie i hamowanie czy wyprzedzanie innych kierowców.
Czyli nareszcie można się spodziewać, że na YF wszyscy będą jeździć równiutko w jednym rzędzie z niewielkimi odstępami od siebie
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2003-02-25, 16:04 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Regulamin mówi napisał:
Niedozwolone jest ekstremalne opóźnianie hamowania w celu wciśnięciu się kierowcy atakowanemu na wewnętrzną na wejściu w zakręt.
Czyżby ten zapis pojawił się po moim występie na Richmond???
2003-02-25, 16:24 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Sporo tego czerownego
Niezla robota
Cytat:
Kierowca zgłaszający chęć uczestnictwa w Lidze, po uregulowaniu wszelkich formalności, dostaje status kandydata na licencję.
Czy wyslanie wozu, informacji itp. na strone tez sie do tego zalicza ?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-02-25, 16:30 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
na www.nascar.pl masz kolejnosc zapisywania sie do ligi, formalnosci to przywitac sie na forum, ustalic IP servera, terminy treningow itd itp woz i info wysylasz jak juz masz licencje do ligi
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-02-25, 16:41 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Padek nie musisz cytowac tutaj regulaminu, zapewniam cie ze wszyscy doskonale z jego lektura sobie poradza.
Jak masz cos konstruktywnego do dodania to prosze bardzo, jesli nie to nie nabijaj sobie bezproduktywnie statsow...
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-02-25, 16:43 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Regulamin wydaje sie OK
Mam tylko 1 watpliwosc
"... W przypadku, gdy kierowca czuje, że jego pozycja jest zagrożona i chce jej bronić, może OD RAZU po wyjeździe na prostą zająć defensywny, wewnętrzny tor jazdy i trzymać się go."
Byla ankieta na temat tego drobiazgu gdzie praktycznie wszyscy sie sprzeciwili. http://racing-forum.pulse.pdi.net/viewtopic.php?t=5759
Na koncu powiedziano:
"juz doszlismy wsrod sedziow i kierownikow do pewnego konsensusu, nie bedzie zabroniona jakakolwiek zmiana toru jazdy na prostych, bedzie zabronione blokowanie, wszystko bedzie cacy"
To teraz czy ten zapis moze tak pozostac czy powinien byc zmieniony, a jezeli pozostanie to jak bedzie interpretowany musimy wiedziec
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-02-25, 16:51 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Dimax sprawa jest prosta - jesli jedziesz na zdartych gumach i jestes wolniejszy, nie musisz wcale zwalniac zeby go puscic. Ale musisz mu udostepnic zewnetrzna lub wewnetrzna czesc toru do ataku. Tak wiec mozesz po wyjsciu z zakretu na prosta (jesli do tego momentu nie zostaniesz zaatakowany) zjechac do wewnetrznej zeby wymusic na przeciwniku atak po zewnetrznej, ale nie mozesz tego zrobic dopiero jak widzisz ze koles ci rosnie w lusterku. Atakujacy w takiej sytuacji musi wiedziec ktoredy ma atakowac, a nie... zastanawiac sie czy moze wciskac do oporu, czy moze lepiej nie, bo zaraz mu zajmiesz wewnetrzna i bedzie musial heblowac.
Looknij sobie na replay z Michigan jak ja jechalem bez maski, to bedziesz wiedzial o co mi chodzi
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-02-25, 16:58 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Czyli wedle tego co mowisz to OD RAZU stosuje sie tylko wtedy gdy wiesz ze jestes duzo wolniejszy (uszkodzony woz, czerwone oponki)
a gdy czujesz sie w 100% a nawet powiedzmy w 95% sprawny mozesz juz bronic sie w stary, dotychczasowy sposob ?
kawaretti
2003-02-25, 17:26 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Mi się nowy regulamin podoba . Rozumiem iż obowiązuje od środy.
Nurtuje mnie jednak sprawa PROV odnośnie powtórkowych wyścigów. Zastanawiałem się bowiem czy osobom, które były na przerwanym wyścigu, a nie mogą stawić się na jego powtórkę, nie powinien przysługiwać ponadprogramowy PROV nie liczony do ogólnej ich sumy danego kierowcy (tzn. powinien -nie wiedziałem jak to napisać) - myślę że to mogłoby ułatwić ustalanie terminów ewentualnych powtórek.
Jeżeli to już było rozważane to wybaczcie .
Maniek
Dołączył: 21 Wrz 2002
Posty: 47
Miasto: Konin
2003-02-25, 18:14 Nowy (poprawiony) regulamin polskiej Ligi NASCAR Online
Dokładnie o to samo pytałem w innym temacie,ale jeszcze nikt nie
raczył odpowiedzieć