To jak to jest? jak juz bedzie S3 to nie bedzie to wersja ostateczna , na max dopracowana , wypasiona i pełna?/ tzn bez s1 , i s2 nie bedzie dzialac czy jak ?
kamkor
2004-04-28, 13:49 Nowe screeny z S2
To jest tak:
Chcesz S3, a nie masz S1 i S2 to nie placisz tylko 12Ł za S3, ale 36Ł za wszystkie.
Wedlug mnie kupowanie jednej Ski co rok sie oplaca, bo 76 zloty to wcale taki duzy wydatek nie jest.
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2004-04-28, 14:27 Nowe screeny z S2
Speedy napisał:
Muszę chyba się bliżej zainteresować ponownie z LFS bo troche jestem nie na bieżąco
Hmmm ... ?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-04-28, 17:18 Nowe screeny z S2
O widze ze specjalnie dla mnie przygotowali auto
Ładne, to teraz nie moge odmówić
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-28, 17:22 Nowe screeny z S2
dajcie znac jak wyjdzie ta nowa wersja
1.czy auta nadal musza byc tak kanciaste? zobaczcie na maske dzisas
2.czy nadal tak sie dupa slizga sztucznie jak po lodzie w zakretach
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2004-04-28, 18:25 Nowe screeny z S2
> 1.czy auta nadal musza byc tak kanciaste? zobaczcie na maske dzisas
Ja pitole, normalnie kanty po oczach kluja. Jak zwykle sie Richie czepiasz.
> 2.czy nadal tak sie dupa slizga sztucznie jak po lodzie w zakretach
Wyjda pierwsze pacze z grzaniem opon to zobaczymy jak sie bedzie auto prowadzic. Co nie znaczy ze prowadzi sie zle. Ale tak kwestie omawialismy nie raz.
kamkor
2004-04-28, 18:42 Nowe screeny z S2
Richie napisał:
2.czy nadal tak sie dupa slizga sztucznie jak po lodzie w zakretach
Jak juz to dupa sie slizga jak na zimnych oponach albo jak na mokrym asfalcie... Nie porownuj tego do lodu, bo z kiera dfp z 900 stopniami obrotu jezdzi sie jakos tak.. hmm Normalnie?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-28, 18:43 Nowe screeny z S2
ej no jak ty nie widzisz tej maski, ktora wyglada tak kanciasto jak pogieta w wozie nascar po zderzeniu ze sciana to nie mam pytan
a damage juz bedzie w tej s2 wersji czy nadal mozna sie stukac o mur czolowo i nic odbija sie jak pilka?
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-04-28, 19:11 Nowe screeny z S2
Co jak co ale te wozy F3 mnie rozwalają
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-04-29, 00:04 Nowe screeny z S2
Znow musze bronic LFS.
W S2 zniszczen jeszcze nie bedzie. Co do kanciastosci - to prawda, ale... Kiedys sie wypowiadal programista, ktory im troche pomagal stworzyc engine graficzny i zdradzil, ze zalozeniem bylo podejscie bardzo 'low-poly', dzieki czemu LFS moze calkiem niezle chodzic na slabym sprzecie. Sam sie dziwil, ze mimo to grafika wyglada az tak imponujaco. A np. taka super blyszczaca TRD2 nie ma obreczy kol 3d tylko teksture na plasko, czyli slabiej niz w LFS.
Slizganie - mam nowe wytlumaczenie. Prawdziwe kolo przy pochyleniu o 5 stopni na zewnatrz zakretu moze tracic nawet 10 % maksymalnego trzymania bocznego. W LFS jest pochylenie w setupie, chyba nie od parady, wiec prawdopodobnie opony tam podobnie reaguja. W LFS jest uproszczone zawieszenie, w ktorym kola pochylaja sie tak samo jak nadwozie. Chyba moze to byc spokojnie np. te 5 stopni, tym bardziej ze turbo ma bardzo miekkie arb. Czyli w S2, dzieki lepszemu zamodelowaniu zawieszenia, bez takich pochylen w zakrecie, moze byc juz nieco lepiej. A opony tez beda ulepszone.
Jestem dobrej mysli. Na pewno kupuje S2, chyba ze nie dozyje, albo przestane sie w ogole bawic w te klocki.