Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-03, 13:40 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Kod:
no mouse.
3 slots for setups. (slots on PC? what the hell!)
Have to reload tracks to change setup. ( and can you imagine what is like to program the diffs, moreover without mouse???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Can't watch my replay after saving it. (ghost? what's gost on pc simulations?)
Really poor fps performance, huge system demand. (for what? look, you don't have opponents with big polycounts like in F1c-based in front of you!!!)
Bugs here and there in the graphic compartment.
Bugs here and there in the sound compartment.
I haven't got the game now, played a lot with a friend's PS2, but I'm reading incredible things in this forum about the PC version.
I think one can definitively affirm that this is a mere port, and a bad one.
Please, tell me I'm wrong, please!!!!
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-03, 13:42 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Cytat:
Performance on my System.
WinXp Home: SP1 fully updated.
Nvidia FX5900: driver, 56.72 Default graphics driver setting.
AMD XP 2200: (1.8ghz)
512 ram
DirectX 9c
Audigy2 ZS: Updated
1280 - 1024 was to much, FPS went up and down to much.
1024-768 is almost stable but still not 100% all the time, need to adjust some small things to get that smooth FPS feeling. Gonna make a RBR profile with the NV driver with slightly less eye candy, that will do the trick I think.
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2004-09-03, 13:46 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
To napewno tekst zazdrosnego fana kolina
Bo jak na tyle czekania i nadzeji to skur******wo jawne bedzie.
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-09-03, 13:54 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Hmmm cos mi sie wydaje ,ze na Ati ta gra bedzie chodzic o wiele lepiej niz na NV Zobaczymy juz niedlugo
Teq
Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa
2004-09-03, 13:57 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Ale sim jest? Ano jest i to mi wystarczy.
Poza tym czytalem tez wiele pozytywnych opinii na temat szybkosci dzialania gry.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-03, 14:02 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
qrfa 3 sloty na setup na Pececie normalnie rozwalili mnie przeciez to 10minut zmieniania a moze i minuta zmienna 3 na 100 czy unlimited w kodzie i tyle, lenie smierdzace, kokpitu nie zrobili obiecanego to jakos sobie moge wytlumaczyc, ale na pececie brak obslugi myszki i przeladowywanie etapu zeby w setupie grzebnac? nawet nie wyobrazacie sobie jakie to wkur*** co chwile czekac 30s na zaladowanie trasy za kazda proba
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-09-03, 14:22 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
30s?? Slyszalem ,ze w tej becie trasy laduja sie szybciutko
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-03, 14:27 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
a to nie wiem na ps2 to trwalo a po wymaganiach na PC nie spodziewalem sie szybciej, tak czy siak to jest jakies nieporozumienie, wypadasz co 10s po 3 zakretach, restart i.. laduje ci sie trasa, cos chcesz grzebnac w setupie dajesz ok w kazdej grze nawet starociach jak GPL i jestes na torze, a tu jak na ps2 niepotrzebnie za kazdym razem laduje ci sie trasa totalny nonsens i dowod, ze to port i NIC nie wysilili sie zeby przerobic to na PC jak kazda normalna gra na pieca
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-09-03, 14:32 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Nie no to rzeczywiscie jest jakies nieporozumienie i pewnie bede sie przez to ostro wkurzac (zwlaszcza na poczatku ) No nic jak ja sobie scia... to sie wszystko obluka...
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-09-03, 17:42 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac Jak to mowia "obiecanki cacanki a glupiemu radosc" Moze gdyby gra wyszla najpierw na PC a potem na konsole to byloby ok a tak to nie dziwie sie, ze w sumie nic lub niewiele poprawili czy dodali, ot zwykla konwersja...
sentinel
2004-09-03, 22:17 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
nie no, jedną rzecz muszę sprostować - niedopracowania i wady RBR wynikają tylko i wyłącznie z lenistwa i pośpiechu developerów. to, że gra tworzona była na konsole nie ma w tym wypadku (wspomnianych niedopracaowań) żadnego znaczenia. platformy, na które wydana została gra (PS2, Xbox) posiadają specyfikację, która w żaden sposób nie wymusza wspomnianych ograniczeń! ani loadingi, ani mała ilość slotów na setupy, ani konieczność wyjścia do menu celem zmiany ustawień i cała masa innych rzeczy zwyczajnie nie wynikają z ograniczeń sprzętowych nex-genowych konsol. takich ograniczeń (w tym przypadku) zwyczajnie nie ma, co pokazuje cała masa innych konsolowych produkcji, w których żadne z powyższych niedociągnięć nie występują. gracze konsolowi tak samo narzekają na loadingi, setupy, przekłamania w grafice i dźwięku, bowiem inne dostępne na konsolach racery przyzwyczaiły ich do wyższego (z technicznego punku widzenia) poziomu i większej dbałości o dopracowanie finalnego produktu (a to właśnie dopracowanie konsolowych produkcj jest ich największą zaletą) - tutaj zwyczajnie sprawę pokpiono, tak samo na konsolach jak i na pc. ale o jednym trzeba wspomieć - o tych wadach naprawdę się zapomina gdy po kilku godzinach treningu przejeżdża się z z dzikim uśmiechem na gębie kolejne odcinki - dynamicznie, ostro, szybko i bezbłędnie. wtedy można temu simowi wybaczyć wszystko, jego urok leży bowiem właśnie w modelu jazdy i wyjątkowej fizyce. nie marudzić mi tu zanim pogracie, tym bardziej, że zacytowany na początku post przeładowany jest dramaturgią i... nieprawdziwymi stwierdzeniami (vide powtórki - można, wystarczy tylko zajrzeć do instrukcji lub założonego w grze profilu kierowcy).
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-09-03, 22:24 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Co do jednego sie tylko sentinel nie zgodze. Mozliwość zmiany setupu samochodu dopiero po wyjściu z trasy i po jego wybraniu ponowne ładowanie się trasy potrafi ******** nawet po 2 miesiącach zabawy
Do tego sie nie da przyzwyczaic i to jest najbardziej skopana rzecz jaka irytuje mnie maksymalnie do dziś. Reszte da się przezyc
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-03, 23:09 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
nie masz sentinel racji w wiekszej ilosci rzeczy, w grach na ps2 sa ograniczenia niektorych slotow na savy czy setupy na PC nigdy dotad, w grach na ps2 wlasnie wkur*** co chwila doladowywanie etapow nawet w FPP, na PC dogrywa sie 10 x rzadziej, na PS2 nie ma myszki w menu bo ps2 nie ma myszki na PCcie to nie do pomyslenia, RBR ma wlasnie ograniczenia i przywary konsolowki, to jest tylko PORT konsolowki na Peceta, choc zgodze sie, ze jak to jest SIM a jutro juz sie u mnie okaze to jakos trzeba bedzie z tymi wadami zyc
sentinel
2004-09-04, 00:43 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Darkman - ja nie twierdzę, że to nie jest irytujące (gdyż jest, owszem), ale sama jazda sprawia mi tyle radości, że natychmiast o tym zapominam.
Richie - nie mam racji w większej ilości rzeczy? w jakich, konkretnie? :-> pisałem, iż ograniczenia z jakimi mamy do czynienia w RBR nie wynikają z "konsolowości" tytułu. ograniczenia ilości slotów na setupy do 3 to na PS2 standard? bezedura - w takim GT3 bardzo rozbudowany setup zajmuje od kilku do kilkunastu Kb, karta pamięci ma pojemność 8MB sejwować można więc do usranej śmierci . podobnie jest z większością gier. jeśli chodzi o Xbox'a to już zupełnie inna bajka - tam save'ować można bezpośrednio na HD konsoli, więc ilość save'ów jest praktycznie nieograniczona (kilkadziesiąt tysięcy zapisów). osobiście nie widzę żadnego związku pomiędzy ograniczeniem ilości slotów na setupy a "konsolowym pochodzeniem" RBR'a. co do doładowywania etapów w FPS'ach -zgoda, tylko co to ma do RBR'a i ogranczonej (przez developerów, nie przez konsole) ilości slotów? co do myszy na PS2 - również się myslisz, jest (była dostępna już na PsOne, wbrew pozorom spora ilość gier i programów z niej korzysta), a że w menu pecetowej wersji RBR'a nie zaimplementowano obsługi myszy - faktycznie, to woła o pomstę do nieba, ale znów nie jest to "winą" konsol (nie wiem czemu tak usilnie próbujesz obarczyć konsole winą za całe zło tego świada ). RBR nie ma ograniczeń i przywarów konsolowówki, przywary to mieli co najwyżej członkowie zespołu odpowiedzialni za wersję pecetową.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-04, 02:16 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
nie czytasz dokladnie albo specjalnie przekrecasz moje zdania i wydluzasz je niepotrzebnie 10 krotnie tak ze ginie sens wiec powtorze dokladnie to co napisalem jeszcze raz skup sie
sloty na PC - nie wystepuja
sloty na PS2 - wystepuja np. w soccerze mozna max 5 zapisac w ktory gralem przy okazji RBR jak mialem konsole w domu
dogrywanie FPP i innych gier doslownie co kilka krokow na PC - tak nie ma
na PS2 - tak wlasnie jest
brak myszki w menu na PC - nie wystepuje
na PS2 - zdarza sie jak najbardziej, kazda mozna bez myszki obsluzyc bo tak robie
czy widzisz w powyzszych 3 FAKTACH roznice pomiedzy zdarzeniami charakterystycznymi dla PS2 i dla PCta? czy rozumiesz juz na pewno o czym pisze? RBR ma WSZYSTKIE te cechy wystepujace tylko na PS2, a dotad nie wystepujace w grach na PC, stad mozna powiedziec ze jest to wyjatkowo niespotykanie konsolowa gra pod wzgledem obslugi ofcorz, po prostu port konsolowki i tyle