2004-09-04, 09:24 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
No jednak gra na Ati bedzie chodzic o wiele lepiej ,bo na tweaku kolesiowi z Bartonem 3200+ i 9800Pro@ chodzi super plynnie 1024/max AAx4 Anisox8. Ja dzisiaj bede mial gierke to moze jakies spostrzezenia napisze i jakis filmik wrzuce
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-04, 09:38 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
i ja mam i khax tytus dzis to juz chyba wszyscy pojezdza to piszcie wrazenia w watku ktory zalozyl Tytus, ja niestety dopiero wieczorem odpale
sentinel
2004-09-08, 23:03 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
Richie napisał:
sloty na PC - nie wystepuja
występują.... w RBR... :-P
Richie napisał:
sloty na PS2 - wystepuja
zgoda, ale dwie rzeczy:
- PS2 nie jest synonimem konsoli - platform konsolowych jest znacznie więcej ;-)
- next-genowe platformy (Xbox, PS2, NGC) posiadają specyfikację i możliwości, dzięki którym ilość slotów na sejwy nie musi być ograniczana. innymi słowy - tak niewielka ilość slotów na setup'y wynika tylko i wyłącznie z takiej a nie innej woli developerów z Worthoga (i to zarówno w przypadku wersji konsolowych, jak i pecetowej) a nie z ograniczeń sprzętowych konsol. koniec i kropka. :-)
Richie napisał:
dogrywanie FPP i innych gier doslownie co kilka krokow na PC - tak nie ma na PS2 - tak wlasnie jest
zgoda, ale nie ma to nic wspólnego ze slotami na sejwy - chodzi o niewsytarczającą (tylko w przypadku portów z PC) ilość pamięci podręcznej. sejwy oraz setupy zapisywane są na dysku twardym (Xbox) lub karcie pamięci (PS2, NGC) a więc ilość sejwów może wynosić od kilkunastu (PS2) do kilkudziesięciu tysięcy (Xbox) i jest zależna od wielkości pliku a nie ilości slotów na karcie pamięci (w przypadku PS2) - takie rozwiązanie zastosowane było tylko w pierwszej PLayStation, gdzie karty pamięci miały sloty. obecnie karty pamięci do PS2 zapisują sejwy w postac plików, a więc zajmują one dokłądnie tyle "przestrzeni" ile powinny - nie ma czegoś takiego jak sloty.
Richie napisał:
brak myszki w menu na PC
co do tego wątpliwości nie mam - ewidente nieodpracowanie ze strony autorów portu.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-08, 23:20 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
A mnie wcale ten brak myszki nie preszkadza. imho menu jest wzorem godnym nasladowania jesli chodzi o ergonomie i czytelnosc. mimo ze nie ma myszki i fajerwerkow.
M. C. Viper
2004-09-09, 00:31 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
to moze zabrzmiec nieciekawie na tym forum ale przyzwyczajony do menu w cmr series, wogole mi brak myszki nie przeszkadza. w samym windowsie tez prawie myszki nie uzywam i jakos jej brak nie jest dla mnie odczuwalny
rzeczywiscie brak wiekszej ilosci "slotow" na setupy jest irytujacy, ale moze producent nas chcial ograniczyc w ten sposob? tylko po co?
chcialbym aby patch poprawil kilka z tych bledow o ktorych mowimy, choc watpie aby nagle dali nam wiecej "slotow"
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-09, 00:33 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
tyle ze nie widze problemu technicznego. Zwykle programy pisze sie teraz obiektowo. Wiec mechanizm zapisywania plikow/danych jest wykorzystywany pewnie ten sam w wypadku zapisywania setow i replayow. (a repow mozna zapisac badz ile). Dlatego nie rozumiem ograniczenia ilosci setupow. A do poprawienia jest to przypuszczam proste
sentinel
2004-09-09, 02:09 niestety mialem racje - PORT i tylko port z konsolowki :(
dokładnie o tym mówię - takie ograniczenie jest dla mnie zwyczajnie niezrozumiałe, zarówno w przypadku wersji konsolowych jak i PC. tym bardziej, jeśli wziąć pod uwagę niebywale rozbudowany setup i wpływ masy czynników na sposób prowadzenia się pojazdu. dobrze jest przygotować nie tylko setupy na szuter, śnieg czy asfalt ale nawet na mokre i suche nawierzchnie czy... na konkretne odcinki (wiem, to dla hotlap'owców ).