MIalem isc na wyklad, ale chyba nie dojade na 8 Dla mnie rewelka. Czuje sie jak w domu.
mreq
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 177
Miasto: Kraków
2009-11-28, 09:29 netKar pro
Haha dzięki jakbyś wcześniej tego linka dał z oryginalnego mi się nie dociągło i już z tamtąd nie można. No w końcu zobaczę 500tkę szkoda tylko, że to fwd.
5turbo
Dołączył: 10 Sie 2004
Posty: 359
Miasto: Zabrze
2009-11-28, 10:06 netKar pro
W tym moim linku jest tylko osella z trento. Jedyny minus to brak tablic przed zakretami. A zapamietac tyle zakretow nie jestem w stanie. W 2011 chce tam promotem pojechac w ME.
mreq
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 177
Miasto: Kraków
2009-11-28, 11:42 netKar pro
Pilot by się przydał
+JacKill+
Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)
2009-11-28, 16:31 netKar pro
No nie wiem... Ja mam jakby takiego laga na sterowaniu, też tak macie?
mreq
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 177
Miasto: Kraków
2009-11-28, 19:25 netKar pro
Ja nie mam, zrobiłem czas 12:31 a ile przy tym autek poszło to szkoda gadać.
+JacKill+
Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)
2009-11-28, 21:39 netKar pro
Nieważne, te Abarthy są kozackie
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2009-11-28, 22:41 netKar pro
a jak kierownice skalibrować po włosku? po mam gaz na maxa który maleje po jego wciśnięciu na razie..
mreq
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 177
Miasto: Kraków
2009-11-28, 23:26 netKar pro
Miałem zainstalowanego NetKara, 500tkę zainstalowałem w innym katalogu i wykryło mi kierowcę z NetKara ze wszystkimi ustawieniami
+JacKill+
Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)
2009-11-28, 23:52 netKar pro
Olej to coś dziwnego, co każe wciskać różne pedały i użyje Opcje->Kontrolery->Zaawansowane. Tam już jest łatwo: naciskasz pedał, żeby zobaczyć co to za oś i przypisujesz do czego potrzeba a potem kalibrujesz max i min. Przynajmniej u mnie jest po angielsku, w przeciwieństwie do reszty menu.
Untitled.jpg
Opis:
Rozmiar:
141.14 KB
Odsłon:
390 raz(y)
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2009-11-29, 18:10 netKar pro
Abarth jest przekozacki.
Zauwazylem ze dla Oselli trzeba ustawic kiere na 380* zeby bylo tak jak w kokpicie.
Ale mimo to jakos dziwnie mi sie ta szuflada jedzie. Jak sie gazu doda to silnik najpierw cichnie, zeby dopiero w polowie zakresu sie obudzic.
Nie wiem czy to przez skrzydla, czy jak ale w zakrecie w ogole nie czuje transferu masy.
No i to automatyczne sprzeglo, ktorego nie idzie chyba wylaczyc.