Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » MRT5
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

MRT5

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-14, 01:43      MRT5 Odpowiedz z cytatem
IceMan napisał:
jakby moje auto tak sie zachowywało jak w LFS to juz dawno bym sie zabił. Nawet na mokrym asflacie trudniej pojechac bokiem niz w lfs na suchym. Poprostu cos jest nie tak w LFS ze tyl tak latwo wyjezdza podczas gdy przod trzyma sie w miare okej. Zeby auto zachowywalo sie w miare jak prawdziwe trzeba zrobic totalnie podsterowny setup wtedy tylem tak nie zarzuca, ale za to przod wyjeżdża na potege.


mowie to od pol roku przeciez
 
Reklamy
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-12-14, 02:38      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Ja to uważam, że jakby do LFSa dodali system zniszczeń jak w realu tzn żeby auto naprawdę się gięł, tłukło, żeby były odpadające części (duuuża ilość ) to nawet bym go traktował jako "niezły symulator"

Kamkor powiedział jedną dobrą rzecz. Osobiście chciałbym zobaczyć jak prowadziłby się ten samochód w LFSie gdybym miał kierę, która ma 3 obroty od dechy do dechy. Być może to zjawisko rzucania "zadem" by nie występowało tak powszechnie.

Natomiast - Kamkor - reszta to żenada. Wypisujesz tu o jakichś "brejk helpach" ? No człowieku co ty wygadujesz. I jeszcze piszesz, że korzystasz bo na jakimś tam poziomie MOŻNA!!!

Stary to jest forum dla ludzi, którzy cenią sobie max realizmu, brzydzą się brake i steering helpami (co ja gadam - jakimikolwiek HELPAMI!!!) i doszukują się poprawnosci prowadzenia aut w simach, bo mają już pewne doświadczenia w jeździe prawdziwym autem. Ty takich doświadczeń nie masz (jak mniemam, po tym co piszesz) bo jak można mieć doświadczenia za kółkiem, jak jeździ się z bratem??? Hęęę????

I powiem Ci jeszcze jedno - bo pewnie zaraz się będziesz bronił tym, że już nie jeździsz z bh i żebym poczytał inne twoje posty - Jeżeli teraz mi mówisz, że nie używasz brake help tylko dlatego że sobie czasy poprawiłeś, to znaczy, że pomyliłes tak zwane "community" czyli "społeczność'. Podejrzewam, że wiekszość z tego forum nie korzysta z helpów celem poprawy czasów (choć jednoznacznie się to wiąze z poprawą osiągów) ale dla maksymalizacji realistycznych odczuć za kółkiem i maksymalizacji satysfakcji z samej jazdy. No a jak do tego dochodzi jeszcze dobry wynik to już satysfakcja sięga zenitu.

A ponadto to dzięki dobrym nawykom simowym nieraz udało mi się wyjść z opresji za kółkiem prawdziwego auta. (Qfa jak sobie przypomnę niektóre sytuacje to już się boję o mojego ewentualnego przyszłego syna - może lepiej się postarać o córeczkę - będę miał spokój - taka to będzie się lalkami bawić, uczyć gotować... tego... o fuck: a później chodzić na imprezy i dawać gdzie popadnie i co jeszcze przyniesie - to może jednak syn - ale za kółko usiądzie sam wtedy jak mi pokaże jak bokiem wywija ) qfa sam nie wierzę w to co piszę
 
kamkor





Post2003-12-14, 03:02      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Padek78: Po pierwsze to tak, bh nie uzywalem w lfs prawie w ogole, bo przez caly czas driftowalem, od czerwca(maj-czerwiec = grip bez helpow) az do konca listpoada, gdy zaczalem gripowac. Dostalem jakis setup do turbo od 'kogos(nie powiem kogo bo nie wiem czy moge ujawnic jego nick)' i powiedzial mi, zebym uzywal Brake help'a do tego. No to uzywalem, az do teraz. I nie uzywam go teraz dlatego, ze czasy sa lepsze, lecz dlatego, ze np. w FXO czasem trzeba z nim niezle pokombinowac, zeby przy wejsciu w zakret auto nie bylo podsterowne, albo, zeby nagle nie pojechalo bokiem, ogolnie bo jest realistyczniej. A to, ze czasy uzyskuje lepsze przy tym to tylko mily dodatek . Wracajac do driftu, mozecie mnie wysmiac, ze tracilem na to czas, ale ten ktory umie driftowac maksyymalnie dobrze w lfs, jest tez b. dobrym griperem. Teraz juz bardzo sporadycznie sobie przejade driftem pare lapow w lfs. Pewnie nie wierzycie w to , ale chocby Stimpy z IDX forum, przezucil sie z driftu(a byl w tym naprawde bardzo dobry(jezdzilem z nim driftem bok w bok bez stluczek)) na grip i ustanowil pare WR w tabelkach lfs ...

p.s.: wracam do ogladania nhl na polsacie, wlasnie gosc dostal krazkiem w lydke ;], tam gdzie nie ma ochraniacza uuu
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-12-14, 03:07      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Oj panowie, nie dość, że nas mało, to jeszcze widzę tendencję do podziałów i "najeżdżania" (jak to samochodziarze )

1. Kamkor - wygląda mi na gościa, co tam się trochę zna na setupach (az chcialem go podpytać o to) , z tego co widzę też szybko jeździ w LFSa, nie ma co go jebać za to, że lubi LFS... sporo ludzi lubi...
(tak tak . cos tam jest nie do konc tak z fizą poślizgów.. ale ogólnie spoko)

2. Brake help - no ja się brzydzę, ale raz, że ABS, TC, SC jest czasem stosowany w wyscigach (żeby nie skłamać np. chyba w modena 360 było, albo jest jeszcze). A dwa - no przeca się w końcu Kamkor nawrócił
Skoro mowa była, że jednak szybciej jest bez ABSu .. to tym bardziej git...

A tak wogóle to chciałbym donieść, że Richie jeździ w Nascara na dachu... A Ice z F10 w gpl'a śmigał... no i wogóle było majstrowanie przy osiach hamulca (jak ten progsik się nazywał?) "coby się koła nie blokowały" - pamiętacie ?

"dla maksymalizacji realistycznych odczuć za kółkiem i maksymalizacji satysfakcji z samej jazdy"


Ok.. to tak zdaniem lajkonika, bo ja to się znam na samolotach głównie

peace...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-14, 03:10      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Yatzek napisał:
A tak wogóle to chciałbym donieść, że Richie jeździ w Nascara na dachu...


no, bo jest realistyczniej niz z tego smiesznego kokpitu bylo o tym nie raz w TPTCC widac juz calkiem jak trzeba i jezdze dlatego z kokpitu
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-12-14, 03:15      MRT5 Odpowiedz z cytatem
ok ok .. chodziło o przykład...
ale.. zaraz przyjdzie tu Kavoo... i powie...
 
kamkor





Post2003-12-14, 03:16      MRT5 Odpowiedz z cytatem
A tak pytanie z innej beczki, jak juz jezdzicie w simy to zawsze bez helpow zadnych ofcorz, full hardcore ? ;]... Bo ja to teraz wszedzie hardcore.(nie wliczajmy auto-clutch).

p.s.: Na polsacie dalej leci mecz z nhl .. zawsze chcialem zobaczyc taki meczyk i sie doczekalem wkoncu.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-14, 03:37      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Yatzek napisał:
ok ok .. chodziło o przykład...
ale.. zaraz przyjdzie tu Kavoo... i powie...


na bank

co do przykladu, kula w plot co innego wlasciwosci "jezdne" a co innego maska czy ze slupkami czy bez w widoku, jakbym nie wlaczyl widoku w LFS jezdzi sie jak po lodzie w zakretach z durnie zarzucajac dupa na boki nie wiadomo dlaczego, jakiego widoku bym nie wlaczyl w papyrusie fiza bedzie ok, wiec piernik ma tu niewiele do wiatraka ale jak kamkor sie nawrocil bez helpow to ja juz tez nic nie mowie przeciez
 
kamkor





Post2003-12-14, 03:43      MRT5 Odpowiedz z cytatem
No ja sobie jezdze w nascarze tez... i kamere mam ze srodka, i musze przyznac, ze jak jade dlugi wyscig i jestem w jakiejs grupce, to jest full strach, zeby nie zachaczyc o kogos, jakbym mial Trackir(tak to sie nazywa?, ze mozna sobie patrzec wszedzie ;]) to by pewnie bylo duzo lepiej, ale tam mnie przez komunikator informuja gdzie kto jest wiec jest ok;].. Za to jak jade z kamera z dachu to nie moge sie wczuc w wyscig, jest to bardziej jak relacja wyscigu nascar w tv:). A i ktos tez ma taki problem w nascarze, ze czasem sie komp resetuje? :/
 
Yaper


Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa

Post2003-12-14, 19:58      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Oto co dzis powiedzial Scawen, na temat przyczepnosci w LFSie w odniesieniu do wprowadzenia gokartow. Byc moze ma to tez jakies przelozenie do krytykowanego na lewo i prawo slizgania.

http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=124612&page=2

Cytat:

About the handling in LFS, it's not that bad really and hopefully it's mainly just setup issues - i guess it just needs more work - it gets better each time i work on it. Currently there's not a very smooth transition between the "steering a little" state when both rear wheels are firmly on the ground (reducing your turning ability because of the lack of differential) and the "steering hard" state when the front steering geometry (caster angle combined with a large scrub radius) combined with the cornering forces, help to lift the inner rear wheel so the kart can get round the corner. And it has a tendency to spin out unexpectedly and doesn't inspire confidence. Also on hitting any kerb you are guaranteed to lose it.

Hope that helps As i say we want them in LFS but i can't say when.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-15, 01:21      MRT5 Odpowiedz z cytatem
ja nie mowilem nic o gokartach bo nie mam s1 lfs tylko o autach z dema, film z gokartem zaiste wyglada bardzo prawidlowo, ale po filmie ciezko oceniac mi fizyke
 
kamkor





Post2003-12-15, 01:38      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Po pierwsze to mrg5 to nie go-kart, lecz auto(podobno w usa cart oznacza samochody 'otwarte' tzw... gokarty, formuly itd). Ja juz opisywac od poczatku tego nie bede, bo bardzo jasno o tym Scawen napisal, cytat:
Kod:

I should mention as some people have made reference to karts, the MRT5 really is a car and not a kart, though the weight could be said to be nearer to a kart it's still bigger and heavier with that 600cc engine compared with a racing kart which has a maximum of a 250cc two-stroke as far as i know.

But some very fundamental things about karts make them totally different : no suspension at all and lack of rear differential causing the peculiar handling of a kart and very different front steering geometry needed to make it corner well.

Mainly the lack of rear differential (as karting rules require solid rear axles only) means a kart steering setup combined with the cornering weight shift is set up to lift up the inside rear wheel (not what you want in a rwd *car*) which would otherwise be trying to make the kart go straight on. So karts have noticeable "weird" understeer until you apply the power when suddenly the thing gets this thrust from the outer wheel which really pushes you round the corner, quite a surprising feeling to get used to for people like me without very much karting experience.


p.s.: Moge zrobic jakis filmik z race'u online w mgr5 jakby ktos chcial, ale potrzebowal bym wtedy dawcy miejsca na hosting;].
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-15, 01:41      MRT5 Odpowiedz z cytatem
no to jak zrobia fizyke w autach zeby sie tak nie slizgaly jak glupie tyłkiem w zakretach, tylko jak w tym mrg5 beda jezdzic to mam rozumiec, ze bedzie juz OK, no to czekamy
 
kamkor





Post2003-12-15, 02:25      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Ja to sie narazie doczekac nie moge F3000 czy F300 sam nie wiem jak to sie zwie:P.. Zreszta, kup Richie S1 to zobaczysz jakie jest ... ja jakos nie spotkalem sie z osoba, ktora by sie na LFS S1 full zawiodla .

Mozesz sobie kupic 25 Redsow+/-(kazdy wie, ze je lubisz:P) albo LFS S1, sam wybierz co dla ciebie lepsze
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-12-15, 12:14      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Jeszcze pare cytatow na temat rozwoju LFS.
To dzieje sie juz teraz:
"Victor: Now that's done and work on the next big thing has started; tyre wear and temperature (and all it's side-effects) and pit stops. This is what we and most people consider to be most wanted at the moment."
A to dalsza przyszlosc:
"We want it all, from road car to super car, from kart to formula, from 4*4 to sand buggy, you name it. Don't forget damage, physical and internal."
"During the question frenzy to Scawen while he was at #liveforspeed anniversary ball, he said Eric wants S3 to have Rally stages."
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » MRT5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: