Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » MRT5
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

MRT5

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-12, 21:33      MRT5 Odpowiedz z cytatem
znalazlem 2 gadki simfanow, a nie lamerow sprzed pol roku z naszego forum
yapera i m79

Cytat:
Faktycznie ten braking help jest za dobry. Przeciez z ta pomoca to byle malpa potrafi opozniac hamowanie na maxa. A wystarczyloby zeby "komputer" troche pozniej odpuszczal hamulec i juz trzeba by wczesniej hamowac.


Cytat:
Jak Richie nie ma czasu, to ja zaczne thread na rsc o brake helpie. To jedyna droga zeby cos z tym zrobic. Ale moze byc ciezko, bo klawiszwcy i myszkowcy bez tego nie maja szans, a uwazaja sie rowniez za kierowcow - ktorzy placa. A drugie primo, to ze online panowal by juz calkowity chaos, bo niektorzy i z brake help kompletnie nie potrafia hamowac.


to tyle ode mnie, jezdzij spoko z braking helpem dalej tylko nie mow ze lubisz LFS bo to SYMULATOR wtedy #Rofl
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-12, 21:36      MRT5 Odpowiedz z cytatem
kamkor napisał:

p.s.: Tak jechalem z bratem focusem po asfalccie/betonie... Jezdzilem maluchem po sniegu/lodzie i po szutrowo/trawowo/betonowych drogach na dzialce .


wow stary to co ja w ogole dyskutuje z toba o prowadzeniu sie aut rajdowych /torowych czapki z glow przed twoim doswiadczeniem
 
kamkor





Post2003-12-12, 22:09      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Richie, po pierwsze to Brake HELP sie zmienil, i ja i tak go juz nie uzywam, widocznie, nie chcialo ci sie przeczytac tego co napisalem w edit, ale widocznie ty czytasz tylko to do czego sie mozesz przyczepic!!!! I tak zawsze bylo i bedzie!

p.s.: Obadaj sobie tabelki czasow na stronie lfs, gdzie w top masz tych z brake helpem? kiedys bylo tak, ze ci co uzywali bh mieli lepsze czasy, teraz jest na odwrot
 
kamkor





Post2003-12-12, 22:20      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
kamkor napisał:

p.s.: Tak jechalem z bratem focusem po asfalccie/betonie... Jezdzilem maluchem po sniegu/lodzie i po szutrowo/trawowo/betonowych drogach na dzialce .


wow stary to co ja w ogole dyskutuje z toba o prowadzeniu sie aut rajdowych /torowych czapki z glow przed twoim doswiadczeniem


A jak tam twoje doswiadczenie w prowadzeniu prawdziwych formul z gpl i maszyn z nascara? heh
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-12-12, 23:52      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Kamkor, zamiast burd slownych , zapodaj lepiej jakies czasy w MRT5. Chcialbym zobaczyc na ile mi kiepsko idzie.
 
kamkor





Post2003-12-13, 00:04      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Jak chcesz to mozemy pojezdzic online ... Moze by tak spocik zrobic? Ja, Ty, Yapera by sie namowilo, Lukas tez by pewnie pojezdzil ...

EDIT:
Powiem Richiemu jeszcze raz, ze hamowanie bez BH nie sprawia mi zadnych problemow, a w mgr5 jest duzo lepiej bez bh... i juz go nie uzywam. A lama to sobie mozesz nazywac.....
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-12-13, 00:45      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Niestety jestem na modemie, wiec z koniecznosci raczej preferuje zaciszna samotnosc na trasie.
Czasy prosze. OK, to ja zaczne: FE1 49.37 , SO3 45.28.
 
kamkor





Post2003-12-13, 01:23      MRT5 Odpowiedz z cytatem
FE1 0:46:81, S03 0:44:65

;]
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2003-12-13, 11:43      MRT5 Odpowiedz z cytatem
nie no panowie LFS ma cos zjebane, zeby auto o mocy 140ps przy duzych predkosciac na asfalcie zamiatalo dupa jak na lodzie to mocne przegiecie. No chyba ze przyjmniemy ze te auta maja z tylu duzo wezsze opony niz z przodu, wtedy okej, wszystko by się zgadzalo - mniej wiecej
 
kamkor





Post2003-12-13, 14:24      MRT5 Odpowiedz z cytatem
No tu sie w sumie zgodze z Toba IceMan, ale na slickach to by bylo wszystko hiper super na bank ....

p.s.: W lfs tweaku zmien parametry auta z lfs na parametry twojego, zmien setup na taki jaki ma twoj samochod i jedz tak jak jezdzisz w realu, ruchy kierownica normalne, nie decha na maxa itd... A potem pojezdz z gazem na full jezdzac ostro(kierownica szybko machajac - szczegolnie na joyu to jest 1 sek i masz na maxa w lewo kiere). W realu juz tak gwaltownie nie pojezdzisz , moze dlatego tak ci dupa rzuca w lfs... jak mozesz to to przetestuj i wszystko bedzie jasne .
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2003-12-13, 16:55      MRT5 Odpowiedz z cytatem
jakby moje auto tak sie zachowywało jak w LFS to juz dawno bym sie zabił. Nawet na mokrym asflacie trudniej pojechac bokiem niz w lfs na suchym. Poprostu cos jest nie tak w LFS ze tyl tak latwo wyjezdza podczas gdy przod trzyma sie w miare okej. Zeby auto zachowywalo sie w miare jak prawdziwe trzeba zrobic totalnie podsterowny setup wtedy tylem tak nie zarzuca, ale za to przod wyjeżdża na potege.
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2003-12-13, 17:01      MRT5 Odpowiedz z cytatem
[...]
 
kamkor





Post2003-12-13, 17:11      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Ozone, mniejsza czcionka tych literek napisac nie mogles?
 
DeeS


Dołączył: 24 Lis 2002
Posty: 142
Miasto: Lublin

Post2003-12-13, 23:53      MRT5 Odpowiedz z cytatem
Bl :

1.25.25 narazie jeszcze testuje:)


Fe Club : 46.070
So 1 : 0:53.430-raz pojechalem
 
kamkor





Post2003-12-14, 00:52      MRT5 Odpowiedz z cytatem
ja na fe club zrobilem 45:xx, probowalem pobic WR 44:xx, ale dupa blada, zesrac sie mozna .
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » MRT5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: