Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-12-12, 21:33 MRT5
znalazlem 2 gadki simfanow, a nie lamerow sprzed pol roku z naszego forum
yapera i m79
Cytat:
Faktycznie ten braking help jest za dobry. Przeciez z ta pomoca to byle malpa potrafi opozniac hamowanie na maxa. A wystarczyloby zeby "komputer" troche pozniej odpuszczal hamulec i juz trzeba by wczesniej hamowac.
Cytat:
Jak Richie nie ma czasu, to ja zaczne thread na rsc o brake helpie. To jedyna droga zeby cos z tym zrobic. Ale moze byc ciezko, bo klawiszwcy i myszkowcy bez tego nie maja szans, a uwazaja sie rowniez za kierowcow - ktorzy placa. A drugie primo, to ze online panowal by juz calkowity chaos, bo niektorzy i z brake help kompletnie nie potrafia hamowac.
to tyle ode mnie, jezdzij spoko z braking helpem dalej tylko nie mow ze lubisz LFS bo to SYMULATOR wtedy
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-12-12, 21:36 MRT5
kamkor napisał:
p.s.: Tak jechalem z bratem focusem po asfalccie/betonie... Jezdzilem maluchem po sniegu/lodzie i po szutrowo/trawowo/betonowych drogach na dzialce .
wow stary to co ja w ogole dyskutuje z toba o prowadzeniu sie aut rajdowych /torowych czapki z glow przed twoim doswiadczeniem
kamkor
2003-12-12, 22:09 MRT5
Richie, po pierwsze to Brake HELP sie zmienil, i ja i tak go juz nie uzywam, widocznie, nie chcialo ci sie przeczytac tego co napisalem w edit, ale widocznie ty czytasz tylko to do czego sie mozesz przyczepic!!!! I tak zawsze bylo i bedzie!
p.s.: Obadaj sobie tabelki czasow na stronie lfs, gdzie w top masz tych z brake helpem? kiedys bylo tak, ze ci co uzywali bh mieli lepsze czasy, teraz jest na odwrot
kamkor
2003-12-12, 22:20 MRT5
Richie napisał:
kamkor napisał:
p.s.: Tak jechalem z bratem focusem po asfalccie/betonie... Jezdzilem maluchem po sniegu/lodzie i po szutrowo/trawowo/betonowych drogach na dzialce .
wow stary to co ja w ogole dyskutuje z toba o prowadzeniu sie aut rajdowych /torowych czapki z glow przed twoim doswiadczeniem
A jak tam twoje doswiadczenie w prowadzeniu prawdziwych formul z gpl i maszyn z nascara?
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2003-12-12, 23:52 MRT5
Kamkor, zamiast burd slownych , zapodaj lepiej jakies czasy w MRT5. Chcialbym zobaczyc na ile mi kiepsko idzie.
kamkor
2003-12-13, 00:04 MRT5
Jak chcesz to mozemy pojezdzic online ... Moze by tak spocik zrobic? Ja, Ty, Yapera by sie namowilo, Lukas tez by pewnie pojezdzil ...
EDIT:
Powiem Richiemu jeszcze raz, ze hamowanie bez BH nie sprawia mi zadnych problemow, a w mgr5 jest duzo lepiej bez bh... i juz go nie uzywam. A lama to sobie mozesz nazywac.....
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2003-12-13, 00:45 MRT5
Niestety jestem na modemie, wiec z koniecznosci raczej preferuje zaciszna samotnosc na trasie.
Czasy prosze. OK, to ja zaczne: FE1 49.37 , SO3 45.28.
kamkor
2003-12-13, 01:23 MRT5
FE1 0:46:81, S03 0:44:65
;]
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-12-13, 11:43 MRT5
nie no panowie LFS ma cos zjebane, zeby auto o mocy 140ps przy duzych predkosciac na asfalcie zamiatalo dupa jak na lodzie to mocne przegiecie. No chyba ze przyjmniemy ze te auta maja z tylu duzo wezsze opony niz z przodu, wtedy okej, wszystko by się zgadzalo - mniej wiecej
kamkor
2003-12-13, 14:24 MRT5
No tu sie w sumie zgodze z Toba IceMan, ale na slickach to by bylo wszystko hiper super na bank ....
p.s.: W lfs tweaku zmien parametry auta z lfs na parametry twojego, zmien setup na taki jaki ma twoj samochod i jedz tak jak jezdzisz w realu, ruchy kierownica normalne, nie decha na maxa itd... A potem pojezdz z gazem na full jezdzac ostro(kierownica szybko machajac - szczegolnie na joyu to jest 1 sek i masz na maxa w lewo kiere). W realu juz tak gwaltownie nie pojezdzisz , moze dlatego tak ci dupa rzuca w lfs... jak mozesz to to przetestuj i wszystko bedzie jasne .
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-12-13, 16:55 MRT5
jakby moje auto tak sie zachowywało jak w LFS to juz dawno bym sie zabił. Nawet na mokrym asflacie trudniej pojechac bokiem niz w lfs na suchym. Poprostu cos jest nie tak w LFS ze tyl tak latwo wyjezdza podczas gdy przod trzyma sie w miare okej. Zeby auto zachowywalo sie w miare jak prawdziwe trzeba zrobic totalnie podsterowny setup wtedy tylem tak nie zarzuca, ale za to przod wyjeżdża na potege.
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2003-12-13, 17:01 MRT5
[...]
kamkor
2003-12-13, 17:11 MRT5
Ozone, mniejsza czcionka tych literek napisac nie mogles?
DeeS
Dołączył: 24 Lis 2002
Posty: 142
Miasto: Lublin
2003-12-13, 23:53 MRT5
Bl :
1.25.25 narazie jeszcze testuje:)
Fe Club : 46.070
So 1 : 0:53.430-raz pojechalem
kamkor
2003-12-14, 00:52 MRT5
ja na fe club zrobilem 45:xx, probowalem pobic WR 44:xx, ale dupa blada, zesrac sie mozna .