Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2003-04-02, 02:35 Mission accomplished
nie wierze
caly sie trzese w tym momencie, nie wiem jak to sie stalo. lap zycia.
z radoscia oznajmiam ze nowy rekord polski na moim ulubionym torze - watkins glen, od dzis wynosi:
1:03:40
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-04-02, 02:38 Mission accomplished
Jak to mowi Richie, "przeginasz" A tak w ogole gratsy
robson
2003-04-02, 09:05 Mission accomplished
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-04-02, 09:18 Mission accomplished
Mlod, Tytus - nie mozecie sie temu dluzej tak bezczynnie przygladac
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-04-02, 09:48 Mission accomplished
Stiepek, a moze ty wlaczyles jakies steering assistance w GPL????!!!! :
Stiepek
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2003-04-02, 14:41 Mission accomplished
wszystko zalatwilo ustawienie linearity na maxa (Nogal jeszcze raz dzieki ) i pomyslec ze tyle czasu sie meczylem ale z drugiej strony wyszlo mi to na korzysc, bo teraz o wiele latwiej mi sie jezdzi w GPLa, no i efekty widac przede wszystkim
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-04-02, 14:49 Mission accomplished
a przeciez tyle razy bylo mowione na forum ze i w Nascarze i w GPL max linear to podstawa
Stiepek
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2003-04-02, 14:57 Mission accomplished
a ja sie zastanawialem dlaczego nie moge opanowac spinow na indy
ide zmienic linearity w nascarze
qrna moge przysiadz ze gdzies widzialem na forum zeby nie ustawiac na maxa linearity
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-04-02, 15:01 Mission accomplished
akurat dzieki max linear w nascarze masz to samo co w GPL czyli WIEKSZA endencje do spinow, ale za to WIEKSZY SZYBSZY skret, szybsza reakcje na ruchy kolkiem, mniejsze ruchy zeby skrecic 2tonowcem, no i duzo latwiejsze pokonywanie zakretow na torach drogowych, na Talladedze ci nie pomoze bo bardziej nerwowe krotkie ruchy trzeba wykonywac, chociaz ja sobie nie wyobrazam jezdzic teraz na mniej niz 100% ani w gpl ani w Nascar 2002, kazdy zaczyna od mniej pewnie ale stopniowo trzeba do 100% dojsc
robson
2003-04-02, 15:37 Mission accomplished
Stiepek napisał:
qrna moge przysiadz ze gdzies widzialem na forum zeby nie ustawiac na maxa linearity
to byla prawdopodobnie porada dla joystikowcow
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-04-02, 17:07 Mission accomplished
jedna uwaga, bo latwo to przeoczyc: w gplu i w nascarze suwaki linearity sa na odwrot! tzn w gpl max linear = na maksa w lewo, a w nascarze w prawo
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2003-04-02, 17:21 Mission accomplished
Richie napisał:
a przeciez tyle razy bylo mowione na forum ze i w Nascarze i w GPL max linear to podstawa
Richie, pomyslal bys tez czasem co mowisz
Jeszcze tego brakowalo zeby Stiepek regularnie zaczal w nascarze wszystkich objezdzac
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2003-04-02, 17:41 Mission accomplished
Nogal napisał:
Mlod, Tytus - nie mozecie sie temu dluzej tak bezczynnie przygladac
mozemy/musimy...
To byl zart a tak prawde powiedziawszy to nie chce mi sie jezdzic ostatnio tak jak Stiepkowi (Gratsy jeszcze raz! ) Widze ze kolega meczy Gpla dziennie maxymalnie - na gg widac tylko: Stiepek i podpis GPL, za chwile podpis Vroc... Jestes chyba maxymalnie napalony na gpla i to wykozystujesz doskonale
Ja narazie zajmuje sie dalej modowaniem obudowy... pozniej czas przydzie sie odegrac!!!
Banan
2003-04-02, 21:01 Mission accomplished
ja juz powiedzialem na gg. Jestes MASTER !
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-04-03, 01:40 Mission accomplished
Dzisiaj wpadnie do mnie Stiepek to sprawdze czy mu juz zielone czulki aliena wyrosly