Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O !
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O !

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Następny
Autor Wiadomość
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-03-11, 16:58      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Ja nikogo nie obrazam, ale jazda przednionapedowa rajdowka rozni sie znacznie od jazdy tylnionapedowym potworem, wiec nic dzwinego, ze na poczatku i GPL moglo sie wydawac rajdowcowi dziwne. Mam jednak wrazenie, ze po kilku dniach treningow jezdzlby tylko w GPL. A co do klasy 1600 to jestem pewien, ze taki rajdowiec w tylnionapedowym aucie objechalby mnie jak chcial, ale to co pokazywali w przednionapedowkach, to niestety nie wygladalo dobrze i jest to tylko wina przedniego napedu. Tam az sie prosilo przejechac to lekkim slajdem.

Dowod? Prosze bardzo. W miedzianej gorze na torze kartingowym (kretym a nie szybkim) pan Lenczowski w fiacie 1300 o mocy 55 km objechal escorta 16v.
 
Reklamy
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-03-11, 17:01      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Wytłuamaczę Ci czemu.
Po pierwsze zależy to od balansu hamulców.

Na tył masz nadmiar mocy od silnika. Zauważ że tu sie nie wysprzęgla (najczęściej). A więc jak depniesz ostro to zrywasz przyczepność przodu a tyłu nie, który to tył jednak hamuje. W związku z tym przód jedzie szybciej niż hamujący tył. Stąd ten efekt.
 
Samer





Post2004-03-11, 17:03      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
A co powiesz o wyscigach ETCC ?

Moim zdaniem uzycie slowa "taczka" bylo obraza ...
 
Samer





Post2004-03-11, 17:08      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
Wytłuamaczę Ci czemu.
Po pierwsze zależy to od balansu hamulców.

Na tył masz nadmiar mocy od silnika. Zauważ że tu sie nie wysprzęgla (najczęściej). A więc jak depniesz ostro to zrywasz przyczepność przodu a tyłu nie, który to tył jednak hamuje. W związku z tym przód jedzie szybciej niż hamujący tył. Stąd ten efekt.


No powiedzmy

A co z dokrecaniem kiery jak tyl ucieka a nie kontrowaniem?

Czyzby to wszystko tlumaczylo ze silnik byl z tylu i naped RWD? Lancia 037 rallye tez mialo silnik z tylu i rwd. I nie przypominam sobie z filmow aby tam poglebiali skret kol, przy uciekajacym tyle ... kontra
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-03-11, 17:11      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
kontre w GPL tlumaczyl kilka razy dlugo i obrazowo nasz forumowy rajdowiec Ozone, poszukaj po autorze jego postow o kontrach tam bedzie wszystko
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-03-11, 17:12      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Samer napisał:
Tak GPL jest swietne, powaznie. Jadac wyscig czuje ze jeden wiekszy zly ruch i po zawodach. Ale zastanawia mnie jedno ,dlaczego kontrowac trzeba w druga strone i dlaczego kazdy hamulec lewa noga powoduje powrot przodu na wprost na trase...
Nie wiem nie smigalem nigdy tymi autami a filmow jak ktos sie ratuje w takim potowrze tez nie widzialem i nie wiem jak wy tlumaczycie to ? Bylo to juz na tym forum? (duzo tematow jest i trudno znalesc)


jezu ... manewr typu odwrotna kontra po prostu dziala. Sprawdzilem tylnionapedowa sierka na sniegu. Bedziesz mial jakis osniezony plac to sprobuj.
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-03-11, 17:15      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Samer napisał:
A co powiesz o wyscigach ETCC ?

Moim zdaniem uzycie slowa "taczka" bylo obraza ...


To sie obrazaj .. na co dzien jezdze sierka RWD i peugeotem 605 FWD. Mowie na niego taczka i jakos sie na siebie nie obrazam

ps. wole jezdzic sierka
 
Samer





Post2004-03-11, 17:21      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Ok , ok

nie wiedzialem ze u ciebie "taczka" to FWD ... inaczej to odebralem

Richie ok poszukam...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-03-11, 17:41      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
ja jezdzilem ostatnio sporo tylnonapedowa Omega po sliskim bez dobrych opon zimowych, kontra dziala
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-03-11, 19:22      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Samer : i git wszyscy sie rozumieja
 
Tonio





Post2004-03-11, 19:44      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
ja jezdzilem ostatnio sporo tylnonapedowa Omega po sliskim bez dobrych opon zimowych, kontra dziala


No i o nic więcej mi nie chodzi tylko o to żeby w JAKIMŚ dobrym symulatorze można było gazem i kontrą pokonywać zakręt

JA też tak samo jak Wy czekam na wydanie CZEGOŚ z sensowną fizyką
Jedyne czym się różnimy to jest to że nie bardzo kocham wyścigi...

Daję słowo próbowałem i nie da rady nie wciąga mnie za nic.......

Co do mojej wypowiedzi nt fizyki w GPL -po prostu chciałbym żeby fizyka była dobra ALE nie przeszkadzała w przyjemności z jazdy początkującemu.

GPL to jest symulator pojazdów jak to rzekł Richie że w realnym świecie bym nie ruszył z miejsca

Pewnie że bym nie ruszył , bo to pojazd dla PROFESJONALISTÓW .
N-ką ujadę i wiem jak nią zrobić bączka czy pokonać zakręt poślizgiem.

to chcę mieć w dobrym symulatorze rajdowym I NIC WIĘCEJ.

Zeby wsiąśc do auta wyścigowego czy nie daj bóg do formuły to trzeba lat praktyki. tak jak i do symulatora tychże.
To są dwa różne światy. do tego się nie da wsiaść z marszu i zrobić wynik.

Natomiast zwykły dobry kierowca wsiada do N-ki i coś tam powalczy.

TERAZ ZROZUMCIE CZEM POWIEDZIAŁEM FIZYCE GPL NIE !!!

To nie było NIE dla dobrej fizyki !!!
To było NIE dla trudnego w opanowaniu symulatora wyścigowego.

A DOBREJ FIZYCE ZAWSZE TAK !!!!
 
khdriver


Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102

Post2004-03-11, 19:48      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Tonio napisał:
Drogi Richie,
Mnie wystarczy w zupełności poprawiona fizyka z RM z elementami RT
+ trasy z RC

Panom nie wystarcza ???? proszę bardzo- macie swoje parówki na karuzeli.

Ja to szanuję -uszanujcie i Wy inny punkt widzenia.


Od jakiegos czasu wszedzie slysze 'a mnie wystarczy maluch zamiast porsche... naleczowianka zamiast pilsnera.. gowno zamiast cukierka.. raly masters+rc zamiast rally sima...'
A mnie nie wystarczy. Nie kupie cholernego 'a mnie wystarczy' skoro wiem ze da sie zrobic gre tak realistyczna jak GPL i tak ladna jak HL2.
Nie kupie gowna bo mnie na to nie stac.
I tez dlatego nie kupie colina 4 bo mnie nie 'wystarczy' troche lepszy colin3, nie kupie trd2 bo mnie nie 'wystarczy' troche lepszey trd.. I rowniez nie kupie xr jesli to bedzie troche lepsze rm+rc+rt.
I nigdy mi nie bedzie wystarczac, bo zawsze mozna jeszcze lepiej, wiecej, szybciej....

A co bym chcial widziec w XR:
-realizm
-krete, techniczne, dlugie trasy
-dojazdowki
-mozliwosc tworzenia wlsnych tras, samochodow, skinow, dzwiekow itd.
-multi - cos na ksztalt prawdziwego rajdu. Chodzi o to zeby jednoczesnie np. 10 osob siadlo na godzinke i przejechalo w czasie rzeczywistym 8 oesow, zgodnie z prawdzimymi przepisami, pod nadzorem admina, z full uszkodzeniami, dojazdowkami itd. Do tego stronka, ranking, i mamy virtual wrc .
 
Tonio





Post2004-03-11, 19:58      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
mnie też nie wystarczy RM +RT

to ma być dobry sim,

ja mówię o podstawach które RM i RT JUŻ zrobiły w tym kierunku

I tak moją wypowiedź należało zrozumieć.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-03-11, 20:02      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
Tonio: Jak dla początkujących to widziałem jakiś sim fiata 126p...

Wiesz, wielu z nas ma autka własne szybsze czy wolniejsze Ale my chcemy poczuć jazdę własnie tymi potworami którymi jeździć trzeba sie uczyć. A najgorsze jest jak oferuje sie nam taki niby symulator właśnie takiego potwora którego może opanować 12tolatek naciskając 4 klawisze na klawiaturze - przecież to absurd.

Już gdzieś pisałem - dobrą fizę można zawsze uprościć dodając helpy po włączeniu opcji 'arcade for childs'. Natomiast Wszystko dotychczas oprócz kilku tytułów to 200% arcade bez możliwości wyboru.
 
Tonio





Post2004-03-11, 20:09      mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
TWiesz, wielu z nas ma autka własne szybsze czy wolniejsze Ale my chcemy poczuć jazdę własnie tymi potworami którymi jeździć trzeba sie uczyć.

Już gdzieś pisałem - dobrą fizę można zawsze uprościć dodając helpy po włączeniu opcji 'arcade for childs'. Natomiast Wszystko dotychczas oprócz kilku tytułów to 200% arcade bez możliwości wyboru.


Tu się zgadzam

12-latkowie mają swoje CMR i wystarczy

Poczekajmy więc co zaproponuje nam RBR i XR

Ja nie mam nic przeciwko aby pouczyć się prowadzić pojazd WRC
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » mamy w koncu pierwszy sim rajdowy i to polski :O ! Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: