Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Lowe's - wrazenia
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Lowe's - wrazenia

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-03-28, 01:30      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
ceer z tylu na wozie byl napis CEER to nie ty ? coz widocznie server zwariowal...
 
Reklamy
PiotreQ





Post2002-03-28, 01:30      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Jaki wiatr ? 1 mph to nie wiatr
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2002-03-28, 01:32      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Moze sie jeszce okaze ze kavoo na mnie bluzga za wyczyny jakiegos innego drivera?
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-03-28, 01:33      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Akurat dzis nie piłem
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-03-28, 01:33      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-03-28 00:18, ceer napisał:
czy ty sie kurwa nie zastanowiles nad tym ze serwer wariowal i MOGLEM CIE PO PROSTU NIE WIDZIEC? wszyscy wszystkim znikali, a ja tu sobie biednego kavoo prosto w bande, chociaz jak opisujesz bylem na wewnetrznej przed wejsciem w luk i spokojnie moglem bronic pozycji bez potrzeby zmiany toru.


1. Wiem ze warpowales, bo w sumie trzy razy mialem "przyjemnosc" cie atakowac. ALE!!! w sytuacji w ktorej mnie wjebales w bande jechalismy CALA prosta S/F obok siebie, rowno (specjalnie zerkalem na lewo zeby wiedziec ile mam miejsca). Jechalem przy samej bandzie, wiec nie ja tutaj powinienem na warpy uwazac.

2. Jesli przez cala prosta ja ciebie widzialem, to znaczy ze ty mnie tez widziales - a to oznacza ze spotter MUSIAL ci caly czas mowic "car outside". To, ze byles na wewnetrznej mnie gowno obchodzi - bronic sie mozesz, ale trzymaj sie tej wewnetrznej!!!!
a nie wyjezdzasz pod bande jakbys offline jechal...
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-03-28, 01:41      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-03-28 00:32, ceer napisał:
Moze sie jeszce okaze ze kavoo na mnie bluzga za wyczyny jakiegos innego drivera?


Niestety Ceer, ale wszystko sie zgadza - jest tylko jeden #116 R_Cichanski w lidze...

A tak sie wyswietlaja driverzy pod F2+spacja, caly czas dokladnie wiedzialem kto i gdzie jest za mna/przede mna...
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-03-28, 01:57      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Jeszcze jedno, zanim pojde przespac nerwy:

Cerr - proponuje naprawde przylozyc sie i objezdzic Lowe's. Moze jakbys to zrobil wczesniej to bys wiedzial, ze to nie jest Daytona i tutaj wchodzenie w T1 po wewnetrznej stawia drivera w GORSZEJ sytuacji, wiec to on powinien wczesniej odpuscic.

W T1 na Lowe's wchodzi sie od ZEWNATRZ, i jesli bys nie odpuscil walczac ze mna o pozycje, to wyniosloby cie na bande - tam, gdzie ja bylem. Apex pierwszego luku wypada mniej wiecej w polowie T2, wiec nie mow pliz ze bedac po wewnetrznej byles w lepszej sytuacji do walki, bo to swiadczy o tym, ze po prostu nie znasz tego toru...
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2002-03-28, 02:05      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Wiem ze raz mnie atakowales i trzymalem linie przez cala prosta. Przed lukiem ZNIKNALES, nie wiem czy inni tez, bo tego nie pamietam - totalna cisza. Wiem ze byles blisko, patrzylem pod F2, ale ciebie po tym zniknieciu wcale nie bylo - jesli mowimy o tej samej sytuacji to za nami jechal PiotreQ, bo to on sie pojawil na miejscu 5, za mna. po craschu woz pozostaje na torze, a ja szukalem cie "spadajacego" pod F2 na kolejne miejsca, ale J. Wronskiego nie bylo. Nie wiem co sie stalo, ale ja ZDERZENIA z toba nie poczulem, ani nie uslyszalem i go nie wywolalem. powtarzam - po cholere mialbym pakowac sie na ciebie po calej prostej leb w leb w luku. Przeciez to musiloby sie skonczyc dla mnie craschem i spinem. Zaplacil mi ktos zebym cie wyeliminowal i siebie poswiecil??
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-03-28, 02:14      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
przypomnijcie sobie jak 4 tyg temu PiotreQ scrashowal, nie widzac nikogo, z 5 wozow - moze Ceer mial identyczna sytuacje...
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2002-03-28, 02:26      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
No a co do Lowes to objezdzilem go, choc ppewnie nie tak perfekcyjnie jak ty. Ale:
"tutaj wchodzenie w T1 po wewnetrznej stawia drivera w GORSZEJ sytuacji, wiec to on powinien wczesniej odpuscic."
Powinienes tez wiedeziec, ze tor jazdy nie wiedzie przy bandzie przez caly luk, tylko luk jest ciety do wewnatrz - jasne i bezsporne? no a co zrobisz gdy na wewnetrznej jest driver, ktory nieco odpuscil przy wchodzeniu w luk, by trzymac wewnetrzna kosztem predkosci? Atakujesz idac przy bandzie. Innymi slowy - oczywiscie ze lepiej wchodzic od zewnatrz, ale jesli wchodzac od zewnatrz masz na wewnetrznej drivera, to musisz odpuscic albo atakowac caly czas po szerokim - chyba nie musze ci tlumaczyc ze to nie jest korzystne... Nie porownuj optymalnego toru jazdy na pustym torze z sytuacja gdy od wewnetrznej masz rywala, bo to sa dwie rozne rzeczy. Albo atakujac po zewnetrznej na prostej zdolasz mnie zamknac przed lukiem, albo musisz kontynuowac atak na luku. Skad ta pewnosc ze wyniosloby mnie na ciebie gdybym nie odpuscil?? Zreszta dochodzimy do absurdu - jak ty wyprzedzasz drivera ktory trzyma sie idealnego toru jazdy - czy aby nie probowales raz wcisnac sie przede mnie przed YF wlasnie od wewnetrznej i wyszlismy z luku niemal rowno - prawie ci sie wtedy udalo... Znasz jakis inny sposob na walke o pozycje niz rezygnacja z idealnego toru jazdy i atak do wewnetrzej lub po szerokim? Jak mozesz twierdzic, ze bedac na zewnatrz miales lepsza sytuacje, a ja bedac rowno z toba winienem byl cie puscic przed lukiem?
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-03-28, 10:07      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Sluchaj Ceer... naprawde nie chce mi sie z toba dyskutowac o tym jak w jakim zakrecie mozna jechac...

Jak mi pokazesz ze jestes po 20 lapach jazdy w stanie nie odjezdzajac na pol metra od apron line wejsc na Lowe's w T2 170 mph i cie nie wyniesie na zewnatrz, to pogadamy.

W innym przypadku po prostu dyskusja mija sie z celem...
Nie jestem takim mistrzem jak Mlod, ale akurat na Lowe's moglbym podczas wyscigu objezdzac cie dookola na kazdym lapie.
Za kazdym razem jak wchodzilem za toba w zakret, to odpuszczalem gaz conajmniej 50 metrow wczesniej i jechalem w zakrecie conajmniej 10 mph wolniej niz zwykle...
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-03-28, 11:11      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
Widze że ominął mnie ekscytujący wyścig
Jakie czasy należy robić na setupie racowym na tym torze ? Bo nie wiem czy w ewentualnej powtórce jechać
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-03-28, 11:17      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
ja myslalem ze niskie 30.x w race wypadaloby robic ze 20 lapow co najmniej, ale jak na qualu zobaczylem czasy 31.5 to juz nie ma o czym mowic...
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-03-28, 11:21      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
hmmmm
po bardzo krotkim treningu robie 30,x przez pierwszych 10 lapów - wiecej nie jechałem. No to potrenuje jeszcze i może pokręce się z wami next time
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-03-28, 12:06      Lowe's - wrazenia Odpowiedz z cytatem
to z takiim czasem po krotkim treningy bylbys wczoraj w top 3, co potwierdza moja teorie o zerowym przygotowaniu calej reszty...
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Lowe's - wrazenia Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: