To forum tak ma Wlasciwie mogloby sie nazywac FFOT
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-08-16, 17:20 Logitech Driving Force Pro
SEWER napisał:
Witam nowego forumowicza
Takie juz to forum jest ze potrzebne informacje sa "ukryte" i nikt tego nie bedzie raczej moderował
No wiesz, po 31 zakladkach chyba nie ma juz o czym pisac jesli chodzi o DFP Ci co maja to kolko juz o nim pisali, byly takze na poczatku watku linki do recenzji na RSC forum, o awaryjnosci tego kolka tez tutaj bylo, reszta to dyskusje nt. tego czy te 900 stopni skretu pomaga czy przeszkadza w jezdzie i w jakich simach. O czym wiec mozna by jeszcze rozmawiac?
Na miejscu kolegi cieszylbym sie, ze nie musi przegladac kilku/nastu watkow nt. tego kolka tylko ten jeden
Cytat:
Wiesz kto ma to kółko - napisz na priva do tych osob , zapytaj , dopytaj- pewnie chetnie ci odpowiedzą.
Wiekszosc zapewne odpowie "wszystko bylo juz na forum, poczytaj bo mnie sie nie chce znow powtarzac tego o czym juz pisalem". No chyba, ze Kamkor, on jak nikt inny wprost uwielbia pisac o DFP
kamkor
2004-08-16, 17:26 Logitech Driving Force Pro
lefty napisał:
No chyba, ze Kamkor, on jak nikt inny wprost uwielbia pisac o DFP
Tiaa.. My pleasure.. My pleasure..
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-08-31, 22:41 Logitech Driving Force Pro
tak na szybko poprosze jak wlaczyc te 900' ? bo odpalam LFS i kupa
aa i jak splita wlaczyc ? bo cus nie dziala
a musze rano te kiere oddac
a splita sie wlacza normalnie we zaawansowanych wlasciwosciach kontrolerow gier po instalacji Logitechowego Profilera ktory wykrywa kiere jako starego DF, ale to bez znaczenia...
OK nie chce powtarzac pytan, ktore juz byly, ale jestem ciekaw jak jest z trwaloscia Logi DFP ? Ci, ktorzy ja maja pewnie maja juz jakas opinie na temat wykonania tego cuda. pytam, bo demo RBR jest pierwszym bodzcem do kupienia porzadnego kola i zastanawiam sie czy zakup DFP jest dobrym wyjsciem, moze lepiej poszukac MOMO Force ?
Ceny w USA sa podobne obu kolek, wiec teraz jest tylko kwestia co kto poleca i dlaczego.
Jesli moje pytanie jest powtorzeniem czegos co juz bylo to wybaczcie, ale przy czytaniu 32 zakladek moglem cos przeoczyc.
Dzieki !
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-10-04, 18:11 Logitech Driving Force Pro
Moze przeoczyles posty w zakladkach Streszczenia z 32 zakladek raczej nikt ci nie napisze O Momo Force tez juz chyba wszystko bylo na forum.
Coz, przydatny Twoj komentarz nie jest.
Moze nie wyslowilem sie zbyt dokladnie. Jestem ciekaw, po tych kilku miesiacach jak jest z niezawodnoscia tego cuda techniki. Nie oczekuje streszczen, bo juz spedzilem prawie godzine czytajac wszystkie interesujace i mniej interesujace posty !
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-10-05, 00:57 Logitech Driving Force Pro
A czego sie spodziewales? Zadales stare, oklepane pytanie tylko w troche inny sposob. Poza tym zadales pytanie o Momo Force, tak jakby na forum nigdy nikt i nic o nim nie napisal. Skoro przeczytales ten watek o DFP i sledzisz watki o RBR (a podejrzewam, ze tak) to narazie nie dowiesz sie wiecej, ot co. Co mamy zaczynac n-ty raz dyskusje co lepsze, DFP czy Momo Force? Co lepiej kupic? Chyba z samego tego watku nasuwa sie jeden wniosek. Chcesz miec 900 stopni obrotu, kup DFP, chcesz miec solidne kolko, kup Momo Force (tylko czy nawet w takich Stanach jeszcze gdzies takie kupisz?).
Gdyby były powody do narzekania na DFP byłoby tutaj o tym głośno, podobnie jak w przypadku Momo Racing swego czasu. Ale skoro jest cisza to można sądzić, że spisuje się dość dobrze
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-10-05, 10:52 Logitech Driving Force Pro
Spisuje się bardzo dobrze . Możliwości konfiguracyjne są o niebo lepsze w porównaniu do każdej innej kierownicy. Przy pomocy Tweaka można sobie różnie konfigurować. Ja ze swej strony bardzo polecam tą kierę ale uprzedzam, że jak się raz wejdzie w jej posiadanie to jest się skazanym albo na zakup nowego DFP w przypadku zużycia starego lub też na poczekanie aż inni producenci docenią zalety 900st i też pójdą w tym kierunku.
A dlaczego? A dlatego że ostatnio jak sobie podłączyłem moje Momo Racing to doznałem szoku . Brakowało mi tych parudziesięciu stopni więcej na każdą stronę po prostu. Szczególnie przy jakimś kraszu gdzie trzeba trochę wykręcać. Po prostu czułem się jak w go-karcie a nie jak w rasowym wozie wyścigowym. A w DFP możesz sobie skonfigurować tak że przy normalnej jeździe zakres jest podobny jak w innych kierownicach. A w przypadku jakiegoś nawracania już trzeba pokręcić (jak w realu) .
Najbardziej podoba mi się korzystanie z DFP w Nascarze podczas zjeżdżania do pitstopów przy wyłączonej opcji "boost steering at low speed" . Wówczas można nieźle się zaskoczyć mając odruchy z kierowania z włączoną powyżej opcją
A na nawrocie Lowe's Hairpin w Monte Carlo to po prostu aż nie wypada odkręcić kiery w lewo mniej niż 180st
Bardzo dziekuje padek78 ! To jest typ odpowiedzi, ktorej oczekiwalem. Teraz nie pozostaje nic innego, jak wyciagnac plastik i gnac na zakupy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-10-05, 20:09 Logitech Driving Force Pro
No nic nowego Padek nie powiedzial, powtorzyl to co iles tam zakladek wczesniej
9mm
Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368
2004-10-05, 21:26 Logitech Driving Force Pro
- Ferrari F1 na Monzie A.D. 1967 (GPL)
- BMW 120i na Nurburgring Nordschleife (GT4 BMW Series 1 Virtual Drive)
- Subaru Impreza WRC na testowym OSie gdzieś w UK (RBR)
- Lister Storm na SPA (GTR Press Demo)
- XF GTi na Blackwood GP (LFS S1)
W każdej roli DFP spisuje się świetnie!
Jedyny problem to nieopierzony i kiepski jeszcze driver, czyli ja...