Ale fakt faktem, teraz drift w lfs z kiera 200-300 stopni to lamerstwo dla mnie 900 degree mode roxx!
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-05-19, 17:07 Logitech Driving Force Pro
Uderz w stol a nozyce sie odezwa Ja tam mam odmienne zdanie na temat "dziecinnych" kolek a tych z 900st. Nigdy nie nazwalbym np. takiego Mloda czy innego aliena lamerem dlatego, ze jezdzi na kolku z mniejszym zakresem obrotu... W kazdym razie, chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej na temat DFP i tego jak sie jezdzi np. w GPL czy innym simie. Argument "jest realistyczniej bo jest wiekszy zakres skretu" mnie akurat nie przekonuje. Filmik z GPL gdzie auto stoi i widac jak skrecaja kola w zasadzie nic mi nie mowi poza tym jak to widac. Chcialbym wiedziec jak takie kolko wplywa na sama jazde, czy da sie krecic lepsze czasy czy tez nie (w koncu lepsze czasy przekladaja sie na lepsze wyniki w wyscigach, nie kupilem kolka po to zeby sobie pozwiedzac tory w GPL, NR czy innym simie ). Dzisiaj czytalem jeden watek na RSC forum, gosc pisal, ze ma DFP ale w takim GTR zmniejszal zakres do 360 stopni bo przy wiekszym zle sie jezdzilo. No wiec wlasnie takie detale mnie interesuja a nie to, ze mozna super driftowac w LFS czy tez wyjezdzajac z pitu robic 1.5 obrotu kolkiem
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-05-19, 17:14 Logitech Driving Force Pro
No bo ty chcesz jeździć szybko a nie realnie. To tak jak Colinowcy wolą na klawiaturze bo jest szybciej.
I tu może być problem. Bo pewnie się okaze że faktycznie szybciej się jeździ w GPL czy NR czy GTR na klasycznych kolkach a nie na 900st. I o ile powiedzmy ma to czesciowe uzasadnienie w porownaniu do reala to juz w taki RBR powinno sie jechac na DFP. I jak tu czasy porównywać?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-05-19, 17:35 Logitech Driving Force Pro
To niezwykle zaszczytna idea by poświęcić dobre czasy na rzecz realizmu
Ale w końcu przychodzi ten moment że dochodzisz do jakiegoś pułapu i żeby dalej poprawiać czasy potrzebujesz szybszych reakcji, czyli musisz zmniejszyć sobie przełożenie. Nie miałem nigdy DFP w ręku i nie mam pojęcia jak sie z tym 900stopni jeździ ale myślę sobie że to nie dla mnie, na momo rzadko skręcam kierownicą więcej niż 45 stopni w jedną stronę i to tylko w ciasnych zakrętach, żeby jechać na limicie w GPL potrzebne są szybkie kontry a nie wyobrażam sobie jak miałbym to robić gdyby to oznaczało kręcenie kierownicą o 360 stopni.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-05-19, 17:45 Logitech Driving Force Pro
Ale w gpl w realu tez sie nie kreciło za duzo. DLatego napisalem ze GPL, F1 i podobne by sie jezdzilo na mniejszych przełożeniach.
Ale co z Nascarem (tu nie wiem jak mają wozy w realu) czy samochodami rally? Z jednej strony każemy włączać helpy, nawet w simach współczesnych F1 gdzie helpy sa na porządku dziennym. A z drugiej uciekamy do kółek o mniejszym zakresie skrętu bo można jechac szybciej.
Jeszcze inna sprawa to fakt że aby wprowadzić jakiekolwiek restrykcje to wszyscy by musieli mieć DFP. Nawet ligi offline dla różnych kierownic sie nie da zrobic ze względu na niemożność weryfikacji na jakiej kierze ktoś jechał
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-05-19, 18:02 Logitech Driving Force Pro
Nie wiem jakie są przełożenia w nascarach ale w rajdówkach przełożenia są bardzo duże i widać to na onboardach jak kręcą "playstation style" w niewielkim zakresie, nie zauważyłem by często przekraczali 180 stopni może w ciasnych nawrotach, dlatego też tak strasznie ciężko się kierownicą kręci kiedy wspomaganie wysiądzie.
Więc może DFP tylko do symulatora Neoplana?
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-05-19, 18:24 Logitech Driving Force Pro
No ale co przeszkadza tak ustawić przełożenie i nieliniowość aby większość kierowania odbywała sie w małym zakresie skrętu a \le juz nawrotym, wyjazdy z pitów wymagały pokręcenia?
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-05-19, 19:10 Logitech Driving Force Pro
Speedy napisał:
Więc może DFP tylko do symulatora Neoplana?
Mam lepszy pomysl - powbijac w obrecz kiery dookola drewniane kolki co 30 stopni i juz jest wypas realistyczny kontroler do symulacji... pirackiej fregaty
Yo-ho yo-ho, a pirate's life for me...
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-05-19, 19:15 Logitech Driving Force Pro
kamkor napisał:
Ale fakt faktem, teraz drift w lfs z kiera 200-300 stopni to lamerstwo dla mnie 900 degree mode roxx!
Fakt faktem, ze wiele osob usprawiedliwia swoje marne osiagi checia jazdy w warunkach jak najwierniej oddajacych rzeczywistosc.
Jestem pewien, ze gdybysmy wszyscy zamiast kierownic 220-270st. uzywali joystickow to napisalbys, ze jazda na joyu to lamerstwo, bo prawdziwy real jest na zwyklej kierze i "270 degree mode roxx!"
No, to chyba temat lamerstwa wyczerpalismy
kamkor
2004-05-19, 19:28 Logitech Driving Force Pro
Kavoo idz usiadz na kiblu, zrob kupe i przemysl co piszesz, nawet nie doswiadczyles driftingu w lfs z dfp w 900 stopniach. Mowiac, ze drift w lfs przy uzyciu zwyklej kiery jest lamerski, mialem na mysli zbyt 'prosty'(A w realu watpie, zeby byl 'latwy'), ale to nie wszystko, sama jazda wydala mi sie do dupy i to potwierdzic moze wiele osob z lfs, ktore przesiadly sie ze 'zwyklych' kier na DFP .
PS. Nie usprawiedliwiam tym swoich marnych osiagow, bo wcale one takie nie sa, wrecz przeciwnie, sa lepsze niz na zoltym logim, ktory mial tylko 200 stopni obrotu.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-05-19, 19:31 Logitech Driving Force Pro
kamkor napisał:
nawet nie doswiadczyles driftingu w lfs z dfp w 900 stopniach.
Podobnie jak ty w realu
A wiec... "idz usiadz na kiblu, zrob kupe i przemysl co piszesz"
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-05-19, 19:40 Logitech Driving Force Pro
Cytat:
Mam lepszy pomysl - powbijac w obrecz kiery dookola drewniane kolki co 30 stopni i juz jest wypas realistyczny kontroler do symulacji... pirackiej fregaty
Dobry pomysł
Jeszcze jeden mi przyszedł do głowy, jakby zamocować na kółku taką gałkę obrotową to można by stworzyć symulator wózka widłowego
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-05-19, 19:44 Logitech Driving Force Pro
kamkor
2004-05-19, 19:54 Logitech Driving Force Pro
kavoo napisał:
kamkor napisał:
nawet nie doswiadczyles driftingu w lfs z dfp w 900 stopniach.
Podobnie jak ty w realu
Opisz mi swoje wrazenia jazdy formula z GPL'a w realu i autem z Nascara.. No i Listerem z GTR'a.. Jestem bardzo ciekaw twoich wrazen!
PS. Twoje wiesniackie wysmiewki mi nie imponuja. Tak pozatym, zazdroscisz nam kierownicy, czy tylko tak wpadles tutaj nasmiecic w swoim 'znanym' stylu?
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-05-19, 20:02 Logitech Driving Force Pro
Kamkor, ale zrozum, ze jak piszesz cos takiego jak ponizej
kamkor napisał:
Ale fakt faktem, teraz drift w lfs z kiera 200-300 stopni to lamerstwo dla mnie 900 degree mode roxx!
to dajesz do zrozumienia, ze ci ktorzy nie maja DFP to lamerzy bo wg ciebie za malo kreca kolkiem. Jesli wiec takiego np. Mloda czy innego aliena smiesz nazywac lamerem bo uzywa, jak to niektorzy nazywaja, "dziecinnego" kolka to sie nie dziw, ze taka jest reakcja na twoje wypowiedzi.
I zeby byla jasnosc. Nie chodzi o drift w LFS ale wogole pisanie, ze jazda na kolku z mniejszym zakresem obrotu niz 900 stopni to lamerstwo.
Ostatnio zmieniony przez lefty dnia 2004-05-19, 20:04, w całości zmieniany 1 raz