Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Logitech Driving Force Pro
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Logitech Driving Force Pro

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 51, 52, 53  Następny
Autor Wiadomość
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2004-04-19, 18:50      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Nie przypominam sobie.
To znalazlem w zeszlym roku na forum racesimcentral.
 
Reklamy
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-06, 18:41      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
"DrivingForceProowcy" czekam z niecierpliwością na relację z jazdy w GTR na waszych kierownicach. Jak wrazenie?
 
kamkor





Post2004-05-06, 19:06      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
padek78: Super ;]. Ja sobie jako FFB wybralem profil z momo force i jest ekstra.. Tyle, ze trzeba jezdzic w trybie 200 stopni, bo jazda w trybie 900 stopni w aucie gtr mija sie z celem...
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-15, 11:55      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
No więc napiszę narazie tak na szybko moje pierwsze wrażenia z jazdy na Driving Force Pro którą sobie sprawiłem. Momo Racing idzie na zapas .

Moje pierwsze wrażenia:
OD DZIŚ NIGDY JUŻ NIE ZAGRAM NA INNEJ KIEROWNICY NIŻ TA!!!

Powiem tak - naczytałem się róóóóóóżnych przeróżnych opinii recenzji i innych badziewi o DFP ale odkąd sam spróbowałem mogę tylko powiedzieć że kierownica która ma zakres wychylenia nawet 180 st w jedną stronę to śmieć i badziew jakich mało. Wszystko powyżej rządzi!!!

Momo Force i Momo Racing to badziew, który nigdy w życiu nie da wam takich doznań w symulatorze co Driving Force Pro.
Możecie robić kosmiczne czasy na takich zwykłych kierownicach ale to jedynie pokazuje jak bardzo taka jazda odbiega od rzeczywistości!

DFP można sobie tak skonfigurować np. w GTR że na 900 stopniach będzie się skręcać tyle samo co na Momo Force z tym że wyjazd z pitstopów jest trudniejszy bo trzeba dużo więcej skręcić (ale przecież tak w realu właśnie jest ) Dlatego podejrzewam że to tylko kwestia krótkiego czasu zanim zacznę robić na DFP czasy jakie robiłem na Momo Racing w GTR czyli 2.13 -2.14 na defaultowych ustawieniach. Wystarczy ze ustawię sobie sterring sensitivity na 100% oraz promień skrętu na maksymalne 23 st i już mam tak jak w Momo Racing i to wszystko przy 900 st ustawieniu (na innym nigdy już nie będę jeździł - chyba że mi się kiera zepsuje ) A czasy mam takie bo narazie w ogóle nie ćwiczę GTR'a więc tak jak mówię - trening czyni mistrza .

Ja osobiście wole jeździć na 50% sensitivity i skręcać np. na stavelot w SPA wychylając kierę do około 130 - 150 st. BO TAK WŁAŚNIE JEST W REALU!!! Spójrzcie nawet na filmik z przejazdu Listerem to co tu na forum było apropos dzwięku w środku. Zobaczcie ile skręcał tam kierowca kierownicą i zobaczycie później ile wy skręcacie na Donnington jak już GTR będzie dostępny w pełnej wersji.

Dla mnie bomba i nikt mnie tu nie przekona! Mogę sobie dowolnie ustawiać tą kierę. Wszystko zależy nie tylko od setupu auta ale też od odpowiedniego setupu kontrolera. Można ustawić tak jak się chce a w ostateczności zawsze można ustawić w tryb 200 st i w GPL się jeździ zaje..ście!!!

To tyle na szybko!
 
Adik


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb

Post2004-05-15, 12:14      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem


a jakie masz obecnie ustawienia sily FF, spring i damper ?
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-15, 12:42      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Tak jak w momo odpowiednio : 70% , 0% , 0% aouto centrowanie 0%
 
kamkor





Post2004-05-15, 12:55      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
padek78: Sprobuj lfs, tam tryb 900 stopni tez dziala wspaniale . Pojezdzisz w lfs w trybie 900 stopni jeden dzien, przelaczysz na 200 i zobaczysz jaka to lameria z 200 stopniami i jak nierealistycznie z nimi sie jezdzi =) LFS i GTR Rulez z DFP
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-05-15, 13:20      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Wreszcie rozkrecielm dzis pedaly i oczom nie moglem uwierzyc. Okazalo sie ze pot wypadl wogule z mocowania i luzem w powietrzu latal Ta szczelina w ktora ma wchodzic pot jest symboliczna i strasznie tandetna. Przeciez jest milion innych rozwiazan ktore by zapobiegly luzom pota. A ze jest jak jest to ja im psuje niepotrzebnie opinie np na takim forum, a oni musze serwisowac taka pierdoue na gwarancji Szkoda ze kiera za 6 stowek ma takie pedaly jak ta za 2
btw cos chyba pisalo ze Logi ma robic kiere do nascara, jak dla mnie -> , moze niech jeszcze zrobia drewniana do GPL albo motocyklowa
aha i GRATULACJE padek!
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-15, 13:50      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Jeśli chodzi o pedały to używam te z Momo Racing a kierownica z Momo Racing i pedały z DFP leżą i czekają .

A tak serio to po prostu pedał hamulca w DFP nie ma takiej progresji nacisku jak w Momo Racing. Pewnie brakuje w DFP w hamulcu dodatkowej sprężyny .

Ale GTR z DFP rządzi !!!
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-15, 13:54      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Kamkor a LFS to jednak nie tak ma coś z fizyką bo dupa strasznie się ślizga. Na hamowaniu często nawet gazem pomoc nie wychodzi i dupa się uślizguje i się leci wpi...

No chyba ze to wina setupu ale chyba nie bardzo bo przestawiłem balans hamowania bardzo na przód i też się tyłek uślizguje na hamowaniu
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-05-15, 13:56      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:
Pewnie brakuje w DFP w hamulcu dodatkowej sprężyny


Jesli nacisniesz szybko hamulec w DFP to slychac takie trzask. To jest wlasnie dzwiek lapiacej drugiej sprezyny ktora stawia opor od 1/3 zakresu ruchu pedalu.
 
kamkor





Post2004-05-15, 14:16      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:
Kamkor a LFS to jednak nie tak ma coś z fizyką bo dupa strasznie się ślizga. Na hamowaniu często nawet gazem pomoc nie wychodzi i dupa się uślizguje i się leci wpi...

No chyba ze to wina setupu ale chyba nie bardzo bo przestawiłem balans hamowania bardzo na przód i też się tyłek uślizguje na hamowaniu


Tak z turbo jest cos nie tak, ale mysle, ze jak bedzie nowa fiza z s2 to problemy znikna . Sprobuj sie przejechac GTI
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-15, 14:33      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Kamkor ale ja właśnie mówię o GTI ale też i o innych wozach. Za bardzo tyłek ucieka.

Acha używam Demo S1D a chyba są nowsze edycje więc może tam jest lepiej?
 
kamkor





Post2004-05-15, 15:11      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Fizy raczej nie poprawiali . Qrde no ale jesli chodzi o gti to mnie zdziwiles, mi sie wydaje, ze wszystko jest ok z nim :O
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-05-16, 00:46      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:
Jeśli chodzi o pedały to używam te z Momo Racing a kierownica z Momo Racing i pedały z DFP leżą i czekają .

No nie ma to jak sobie kupic kolko za 600zl i drugie kolko za 600zl zeby z jednego miec pedaly a z drugiego kierownice To juz wolalbym za 1200zl kupic sobie jakies porzadne pedaly lub kolko zza granicy (nie mowie tu o produktach Logitecha, MS czy Thrustmastera)
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Logitech Driving Force Pro Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 51, 52, 53  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: