Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-08-23, 11:33 LIVE FOR SPEED
Gregor no w rally może sie przydać ale na asfalcie to poślizgi się raczej nie przydają
Nester
2002-08-23, 12:08 LIVE FOR SPEED
1:33:40 spokojnie mozna zrobic poniezej 33.Ale mnie lapy bola.
Zrobilem to na swoich setupach zmniejszylem cisnienie w oponach obnizylem zawieszenie i to wszystko
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-08-23, 12:49 LIVE FOR SPEED
ale na przyklad notorycznieblokuje mi przednie kola przy redukcji w czasie chamowania - bo jest 0 gazu wcisniete a ze splitem jest to latwe do unikniecia, poslizgi na asfalcie sie nie przydaja tu sie zgadzam - najwyzej w awaryjnych sytuacjach w online jak juz nie wyrabiasz zakretu itp
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-08-23, 12:52 LIVE FOR SPEED
gosc z replaya oszukuje przed 'S' pod gore - po prawym na koncu prostej jedzie poza torem (jest tam asfalt po lewej str) co pozwala mu b. szybko przejechac 'S'-ke
ale trzeba przyznac jest dobry - szczeg pierwszy split - <31
setup tez troche 'oszukany' bo na takim czyms w realu nie da sie chyba jezdzic - wys min a twardosc i wszystkie amory max
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-08-23, 12:55 LIVE FOR SPEED
no jak wysokosc mam w Ibizie min to amory twardosc musze miec na max chyba ze cie nie zrozumialem..
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-08-23, 12:58 LIVE FOR SPEED
podobno przy zawieszeniach zasada jest tak, twarda sprezyna miekki amortyzator - gdzies o tym czytalem, tylko nie pamietam gdzie
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-08-23, 13:03 LIVE FOR SPEED
ja tak mialem pare dni - nie dalo sie jezdzic w prawdziwym samochodzie jak sie zalozy twarde sprezyny trzeba od razu krotsze(pracujace w krotszym zakresie) twarde amortyzatory, inaczej nie da sie jezdzic bo na kazdym dolku auto podskakuje na maxa jak pileczka kauczukowa, mysle ze w autach do wyscigow zasada jest taka sama?
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-08-23, 13:09 LIVE FOR SPEED
mialo byc inaczej
w cywilnym aucie miekka sprezyna + twardy amorek
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-08-23, 13:18 LIVE FOR SPEED
tak jak ci wytlumaczylem na icq to jest rozwiazanie zle i stosowane jedynie jak ktos chce nie wiadomo co z autkiem zrobic ale zrobic miekkie sprezyny nie obnizaja, twarde amorki spowoduja plywanie auta, w kazdym razie w rajdach i wyscigach i amorki i sprezyny sa na maxa twarde a zawieszenie niskie, wiec ten koles dobrze zrobil setup
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-08-23, 13:36 LIVE FOR SPEED
ok przyznaje racje - tyle ze tam jest kilka kerbow po drodze - a nie sa zaimplementowane zniszczenia wiec poki co to taki setup jest ok
-------
inna dziwna rzecz: do tej pory jezdzilem solo ale race na 5 lapow no i dobry pierwszy split to bylo ok 31:7x
a jak przelaczylem na 'practice' to od razu zaczalem robic 30:8x bez problemu!!!
prawdopodobnie jest to kwestia ilosci paliwka
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-08-23, 13:46 LIVE FOR SPEED
ja nie chcialem nic mowic, ale skoro zaczales.. co tutaj jeszcze w demie dziala? bo mi inaczej sie hamuje, jezdzi, inne predkosci mam na 1 lapie a inne na 5, wiec co jeszcze tutaj dziala, temp opon? zuzywanie sie paliwa?
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-08-23, 13:54 LIVE FOR SPEED
na bieżąco zmienia sie temp. powietrza, wilgotność, ilość piasku nawiewanego na tor, zużyta guma z opon nakłada się na tor i jeszcze klika rzeczy
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2002-08-23, 18:35 LIVE FOR SPEED
Zrobilem 1:34.02 i chyba wystarczy... jakos mnie to nie grzeje, wole NASCAR
Nester
2002-08-23, 21:08 LIVE FOR SPEED
Kavoo co tak cienko Bylby ktos dzisiaj chetny na jazde online nr ip 217.96.193.72
P.S.
Jezdziliscie kiedys na motorze we trzy osoby