Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » LIVE FOR SPEED
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

LIVE FOR SPEED

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 30, 31, 32  Następny
Autor Wiadomość
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2002-11-06, 12:49      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
skrin z rekordowego przejazdu (1.31.xx).. to akurat jest wykorzystanie calej szerokosci toru, jak sie dowiedzialem ..
http://strony.wp.pl/wp/tiggy

Ostatnio zmieniony przez Tiges dnia 2002-11-06, 16:37, w całości zmieniany 1 raz
 
Reklamy
PIGI





Post2002-11-06, 16:11      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
Rzeczywiście w pierwszych wersjach nie było opon na szykanach i podobno można było robić lepsze czasy. Co do cięcia zakrętów, to od wersji G chyba jest hotlap validator check czy jakoś tak i złe przejazdy od razu pokazuje.
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2002-11-06, 17:56      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
A to co niby sugrujecie ze ja jezdzilem tnac zakrety poza torem? Juz nie mam tego replaya, ani pierwszej wersji, ale raczej watpie ze tak bylo. Przynajmniej 2 kola mialem zawsze na torze a kerby w wiekszosci lig offline sa uznawane za czesc toru wiec i ja tak jezdzilem.

sebz napisał:
Aro- prosze Cię -to nie jest zadna prowokacja - ale móglbyś zrobic równie dobry czas na wersji E lub F?... proszę.

Ok jak bede kiedys mial czas (i ochote ) to pojezdze tym Turbo i dam replaya. Prawde mowiac nie wiem dokladnie o ktore opony chodzi, jak o te po prawej na wysciu z szykany to z 0.5 sek gorszy czas na pewno bedzie, jesli ich tam wczesniej nie bylo i mozna bylo sciac po kerbie.

A dlaczego nikt nie jezdzi np. GTT 2800 czy tym 4WD, przeciez frajda z jazdy nimi jest duuuzo wieksza niz tymi powolnymi pasciami
 
PIGI





Post2002-11-07, 10:49      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
Ja nie to miałam na myśli Aro, że Ci niedowierzam, bo przecież ścigaliśmy się i wiem jak jeździsz.
A, jeszcze jedno. W wersji H3 validator dopuszcza dwa koła na trawie, ale to chyba praktycznie nic nie daje.
 
sebz





Post2002-11-07, 12:57      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
Ja też nic takiego nie miałem na myśli... a chodziło mi tylko i wyłącznie o właśnie te opony ,o których mówisz... i o to ciecie po kerbie. Acha... i jak zrobisz już jakiś dobry czas , mógłbyś załączyć setup do niego? Proszę...
 
PIGI





Post2002-11-09, 00:20      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-11-11, 16:24      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
ten patch daje w koncu mozliwosc postawienia dedykow w trybie tekstowym, oznacza to ze na dobrym laczy w pracy czy na tenbicie moge go postawic nieraz na cala nocke dla wielu kierowcow bez lagow
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-11-11, 16:52      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
Wszystko swietnie Richie ,tylko jeszcze powiedzcie mi JAKI PORT musi mi admin odblokowac. Kiedys na stronce LFS wyczytalem jaki i on niby to odblokowal ale nie dzialalo ((
 
Adik


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb

Post2002-11-11, 17:11      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
wystarczy zobaczyc w logach dowolnego firewalla pod winde na jakim zakresie chodzi LFS i juz
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-11-20, 11:55      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
nowe screeny z LFS nowych wozow

http://www.racesimcentral.com//articles/preview/lfs1.shtml

IMHO to gra juz sie zastala, nowe poprawki, wozy po pol roku teraz, ale kiedy tory, ulepszenia? trzeba by na to kolejne pare lat w tym tempie skoro po pol roku robia wielkie halo o 2 nowe ksztaly wozow zreszta nadal kanciaste na screenach
 
sebz





Post2002-11-20, 15:21      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
Czy to nie Astra Coupe?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-11-20, 17:26      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
moze jednak bedzie ciekawie...






LFS News Letter

Hello Racers! The LFS development team has come up with a plan for Release 1.

Firstly, note that Release 1 is intended to be a complete product and will contain a range from road cars, through modified rallycross cars and up to GT cars. Karting, single seaters and buggies are to be left out of Release 1 and will come out in later releases. That was decided a while ago but please read on to find out about the new Release 1 plan.

Note : all dates given in this announcement are only estimates - not promises.

The next proper update is Demo Test 0.2 - this will be very like the current Demo Test and of course free of charge but will contain mainly improvements to the tyre physics and multiplayer system including qualifying, better reliability and reduced lag. In addition there will be minor improvements to the track and the car models including working dials and so on, non-uk keyboard support, clutch and shifter support with associated engine damage and some other things that have been mentioned on the Suggestions for Improvement forum. We may include a skid pad as well. This is expected in early January 2003.

Our new plan for Release 1 is to release it in 4 downloadable stages, we will charge a price for these - each one at 25% of the total price of Release 1.

The first 25% release will come out a few weeks after Demo Test 0.2 after sorting out any bugs or problems that come up. So - we estimate early February 2003. It will contain the 3 cars from the Demo Test and 3 more road-style cars including one or two four wheel drives. Two extra tracks will be included - a city track and a country track with a few configs in each. More music will be included as well. At that stage neither the full damage system nor all the planned improvements to graphics and sound will have been done - the idea is that while Eric is continuing to add or finish more tracks and cars for subsequent releases, I will be continuing to develop the program all the time as well on the way to Release 1.

The next three 25% releases will contain in the region of 4 cars and 3 tracks each and will come out at intervals of 2 or 3 months. The 4 stages are downloadable and a CD will become available when the full Release 1 is completed (i.e. the 4th stage is finished).

We like this plan a lot because we avoid any need for the services of a publisher, the community will no longer be bored with the same cars and tracks, we start to earn a living, we continue learning and improving our methods with each 25% release, and the whole thing builds up in a way that we can handle.

We are very interested in your opinion in this matter and would like to ask you to vote in a poll at our forum at RSC. However if you do not want to register, we understand and you are in no way obligated to do so.

Thank you for your time and support!



To unsubscribe, click this link
 
MoRaW


Dołączył: 20 Maj 2002
Posty: 199
Miasto: Gdansk

Post2002-11-20, 18:30      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-11-22, 12:24      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
http://www.bhmotorsports.com/LFS/movies

Polecam Drift Volume 1 w wersji HIGH QUAL
woow ale jazda. Takie slajdy.... hohohoh
zobaczcie sami.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-12-03, 13:14      LIVE FOR SPEED Odpowiedz z cytatem
HYHY chce miec takie okularki !!!!! Link ten sam co poprzednio ale nowy filmik-- 1szy od gory!!!! " VR Headset Demonstration" --
ooooooo ja piernicze..
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » LIVE FOR SPEED Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 30, 31, 32  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: