Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Lamiglowka hardwarowa
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Lamiglowka hardwarowa

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Autor Wiadomość
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-19, 15:23      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
Maxym obejrzyj sobie filmik ktory kiedys byl na forum, nie pamietam nazwy, w kazdym razie pokazywal jednoczesny left_foot_braking i wciskanie sprzegla przez jakiegos rajdowego kosmite (albo to byl jakis simracer? nie pamietam) i odpowiesz sobie na te rozterki
 
Reklamy
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-05-19, 15:40      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
No spoko. Ale ja pytałem o kogoś z tego forum"
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-19, 16:04      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
no ale jak ktos chce miec 3 pedaly to tylko jego sprawa, przeciez wiadomo ze chodzi o wiekszy realizm i frajde dla tego kogos a nie polepszenie osiagow/wydajnosci
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2003-05-19, 16:55      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
w realu lewą noga obsugują sprzegło, prawą hamują normalnie a piętą wciskaja gaz przy redukcjach - nawet niektore sporotowe auta mialy pewdał gazu taki szerszy na dole zeby wlasnie przy redukcjach mozna bylo hamowac i piętą gazu dodawac
 
Uxi





Post2003-05-19, 18:19      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
No wiec kiera przyszla (z pedalami bez potencjometrow ) wszystko podpiolem i jazda na tor

Nascar 2003 na tapete i ..... pierwsze co mi sie rzucilo - jak w normalnym wozie puscisz sprzeglo to samochod rusza nie lub robi kangura i gasnie W nascarze nic sie nie dzieje stoi na minimalnych obrotach kaszana myslalem ze bedzie przynajmniej troche ciagnelo no nic - podczas jazdy zauwazylem ze bede musial zmienic o spory kawalek pochylenie sprzegla i skrocic jego dzialanie - w sumie na razie to ono dziala tylko jako "przycisk" tylko plynny w miare - pochylenie pedalow tez musi sie zmienic o kilka cm - jednak sa troche za pionowe

Teraz pytanie do uzytkownikow kolek (wszelakich sprawdzcie czy w nascarze jak baaaaardzo powoli dodajecie gazu to czy wskazowka obrotomierza przesuwa sie powolutku czy przeskakuje np od razu co jeda dwie kreski na obrotomierzu - zastanawiam sie jak bylo w poprzednich kierownicach ktore mialem - nie mam teraz porownania

ogolnie pedaly spisuja sie swietnie a poniewaz to dopiero beta testy to wrecz rewelacyjnie jak na razie zero szumow (mam delikatne szumy na sprzegle - podejrzewam wadliwy kabel (bylo tak na joyu ale myslalem ze to potencjometry) albo port gier (ale raczej kabel)
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-05-19, 18:37      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
A wyłączyłeś help sprzęgła w ustawieniach Nascara?
Co do analogowości sprzęgła czytałem ze LFS z nowym patchem to ma. Inne gry chyba nie, ale mogę się mylić
 
Uxi





Post2003-05-19, 19:20      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
no jasne ze wylaczylem - od tego zaczalem

teraz rozkrecilem kiere Vette i przeczyscilem ja - odtluscilem (w niepotrzebnych miejscach - wlasciwie to cala byla w smarze ) zlikwidowalem patenty Vette na zmniejszenie luzu i po zastosowaniu moich patentow luzu praktycznie nie ma.

Po krotkiej jezdzie w NR 2003 stwierdzilem ze tą kiera o wiele lepiej mi sie prowadzi niz MOMO racing - mimo iz w MOMO zastosowano niby nowsza i lepsza tecgnologie - na zdjeciach bebechow nie bardzo to widac - to kiera poza dobrym wygladem spisywala sie prawie identycznie albo nawet - zaryzykuje - gorzej od Wingman FF GP !!! - ogromnym minusem GP jest przedewszystkim jego plastikowosc no i jeszcze brak łozyskowania - male padlesy to zmiany biegow akurat mi nie przeszkadzaja - ta kiera jest lekka i mala (chodzi o obudowe) a wielkosc kolka jest w sam raz - ja co prawda wolal bym zupelnie okragla zeby w nascar sie lepiej jezdzilo ale to za jakis czas

Teraz pewnie dostane bure za bluznierstwa ale ta kiera to najlepszy wybor dla kierowcow z malym portfelem.
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2003-05-19, 19:23      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:

Ciekawe z tym sprzęgłem.
Jeździ ktoś z was ze sprzęgłem takim? Ciekawi mnie jak to wygląda w takich symulatorach jak GPL czy Nascar gdzie trzeba obsługiwać gaz i hamulec równocześnie.


W GPL'u takie sprzeglo chodzi jak marzenie a dodajac do tego zmiane biegow za pomoca shiftera to juz zupelnie inna bajka. Fakt, faktem ze czasy krecone w ten sposob odbiegaja troche od tych robionych "tradycyjnie" tzn. za pomoca dwoch pedalow i guzikow, ale z czasem sa nawet porownywalne a frajdy z takiego jezdzenia jest o niebo wiecej ... Normalka jest ze czasami zamiast 4 "wejdzie" 2 albo 3 1 Poza tym czas zmiany biegow sie wydluza bo przerzucenie galki to nie to co wcisniecie guzika no i trzeba sprzeglo wcisnac i potem odpowiednio puszczac szczegolnie przy gwaltonych redukcjach czy przyspieszaniu na niskich biegach ...

O ile pamietam w nascarze sprzeglo chodzi analagowo ok, jednak jest problem z shifterem (przynajmniej takim chalupniczym jaki zrobilem). Bieg wrzuca ok ale go "nie trzyma" mimo ze galka zmiany biegow jest tam gdzie powinna ... Pewnie brakuje jakiejs elektroniki w samym urzadzeniu albo malej latki do NR2003 takiej jaka jest do GPL'a ...
Poza tym zmiany biegow w NR sa tak sporadyczne w porownaniu z GPL ze tylko do tego celu chyba nie warto bawic sie w shiftera ...
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2003-05-19, 22:55      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
Uxi .. sprawsz w lfs . tam tez jest sprzeglo.
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-05-19, 22:59      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
co do sprzegla to IMHO w sportowych samochodach jest ono w realu prawie 'cyfrowe' bo metalowe sprzegla po prostu lacza i rozlaczaja prawie bez stanow posrednich (jesli sie myle to krzyczcie) dlatego tez pedal po prostu w ktoryms momencie wychylenia jakby przelaczal stan z 0->1 i tyle (takie mialem przynajmniej wrazenie jak w GPL zamapowalem sprzeglo pod dodatkowa os joya)
 
Uxi





Post2003-05-19, 23:12      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
Mongoose - chwal sie shifterem ja tez chce taki zrobic ale na razie to mam slabe pomysly na to jak zrobic zeby galka zostawala w miejscu wrzuconego biegu i jak zrobic zeby neutral sam sie robil po wylaczeniu biegu (w momencie wkladania kolejnego.

Dawaj jakies rysunki czy zdjecia jestem strasznie ciekaw
 
Fil


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965

Post2003-05-19, 23:21      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
Uxi, bedziesz zdziwiony, jak wiele potrafi forumowa wyszukiwarka

a co do pedalow twojej produkcji - to brawo, wygladaj bardzo fajnie
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2003-05-19, 23:33      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
Uxi napisał:

Mongoose - chwal sie shifterem .

...

Dawaj jakies rysunki czy zdjecia jestem strasznie ciekaw


http://racing-forum.pulse.pdi.net/viewtopic.php?t=5736&start=0
 
Uxi





Post2003-05-20, 00:29      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
Ja tez kcem

Jakies rysunki ? rozebrany shifter ?
 
Uxi





Post2003-05-20, 00:39      Lamiglowka hardwarowa Odpowiedz z cytatem
oooo a tu ktos uzyl expanerow jak ja zamiasr sprezyn
http://www.massey.ac.nz/~jcmarsha/Wheel/


juz mam schematy shiftera
czuje ze to bedzie kolejny sprzet ktory zrobie

tylko ciagle nie widze wyrzucania na luz ??
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Lamiglowka hardwarowa Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: