Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » iRacing - pierwszy filmik
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

iRacing - pierwszy filmik

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
Autor Wiadomość
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2011-01-22, 11:58      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
Placic trzeba, za darmo to tylko w ryj Czemu Mutek upalasz jeno owale ? Kiera ci tylko w lewo kreci ? A i gdzie jest Madey ? :O
 
Reklamy
Mutek


Dołączył: 08 Cze 2003
Posty: 432
Miasto: Krapkowice GG 4011709

Post2011-02-05, 18:00      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
a tak jakos owale mnie wciagnely juz biore sie za ROAD

w jakich seriach teraz jezdzicie?
 
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2011-02-05, 21:39      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
W 13 tygodniu liznąłem stock cara ale czasu brak.
Na ten sezon jesli sił starczy jezdzimy Skippiego i i Spec'a w div3 Ba, na dniach udało nam sie wyhaczyć naszego dawnego przyjaciela Ozone'a Niezle wymiata Polonus
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2011-02-06, 01:48      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
Mutek kuźwa rozczarowujesz mnie... proszę czym prędzej, po pierwsze odrobić drogowe zaległości. Po drugie: dodać mnie do friendów
Pontiac i Mazda to dwie padaczki, jak Wujo ocenił dla dziewczyn, mogli jeszcze zrobić "Ka, Beetle and Micra Cup"
Ale niestety trzeba nimi przetrwać zanim cie do czegoś bardziej przyzwoitego dopuszczą.
SRF i Skippy, oba totalnie różne od siebie. SRF przypomina małego, słabego i taniego Radicala. A Skip taki oldskul troche, coś jak GPL 65, tylko też słabszy i wolniejszy.
Niemniej jednak oba są świetne

Wujo rzeczywiście Ozona wyczaił to była miła niespodzianka naprawde.

No i co jest kuźwa z Nogalem?!!!!
I Madeya też chcemy, z Emge w komplecie
No i dla reszty z epoki post-GPL'a też bym polecał przynajmniej spróbowanie, bo warto. Ja przeżywam simracingowy renesans po raz pierwszy od GPL.
 
Mutek


Dołączył: 08 Cze 2003
Posty: 432
Miasto: Krapkowice GG 4011709

Post2011-02-06, 20:49      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
poszukajcie mnie bo niestety nie znam Waszych nazwisk

Wojciech Walczak to ja

pozdro

p.s.
macie jakieś setupy, którymi możecie się podzielić?
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2011-02-06, 21:43      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
ja niebawem do Was Panowie tez dołączę bo iRacing juz zakupiony na rok, tylko czekam na nowy TV i zaraz po tym kierownicę importuję z Polski do siebie
Jeszcze nie zaglebialem sie w swiat iRacing ani razu. Mozecie mi wyjasnic o co biega z tymi klasami, wyscigami, rankingami, itp. Chodzi o to ze trzeba dbać o jazdę, nie byc agresywnym i starac sie wygrywac jak najwiecej, przez to sie beda odblokowywac tory, samochody? Sorry za lamerstwo, ale nie mam czasu ostatnio, a zacznę się zagłębiac jak juz podłączę swoje g25 - myślę że w ciągu m-ca powinienem dać radę wystartować
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2011-02-08, 10:58      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Mozecie mi wyjasnic o co biega z tymi klasami, wyscigami, rankingami, itp. Chodzi o to ze trzeba dbać o jazdę, nie byc agresywnym i starac sie wygrywac jak najwiecej, przez to sie beda odblokowywac tory, samochody?

To nie ta gra, odblokowywanie torów i samochodów to masz w Gran Turismo
W iR zarówno samochody jak i tory kupuje się za mamonę. Za prawdziwą mamonę a nie jakąś wygrywaną, żeby nie było wątpliwości.

Generalnie do wyjaśnienia są są trzy podstawowe kwestie: Licencje, SR (Safety Rating) oraz iRating.
Licencja określa w jakich seriach wyścigowych możesz startować. W realu nikt cie nie dopuści do wyścigu w IndyCarach jeżeli nie wykażesz się że się do tego nadajesz, tak samo jest w iRacing. Musisz pojeździć trochę w słabszych seriach żeby Cię dopuścili do mocniejszych.
Licencje są podzielone kolejno na: Rookie, D, C, B, A
Zaczynasz oczywiście jako Rookie gdzie masz dostępne takie prawie seryjne Mazdy MX-5 oraz Pontiac Solstice. Potem w następnych klasach masz odpowiednio mocniejsze autka, w D to jest np. Ford Mustang, Skip Barber czyli pierwszy dostępny open wheel, Jetta TDi itp. Klasa C - Riley Daytona, Star Mazda, B to Corvette C6, Radical, Lotus 79, aż do klasy A gdzie masz Williamsa FW31

Przynależność do odpowiedniej klasy określana jest na podstawie SR czyli Safety Rating. W czasie wyścigów przejazd każdego z kierowców jest rejestrowany i liczone są wszystkie incydenty jakie się przytrafiają, mogą to być wyjazd poza tor, utrata kontroli nad pojazdem, kontakt z innym samochodem, wypadek itp.
I teraz w zależności od "wypadkowości" SR ci rośnie lub maleje. Jeżeli ktoś się często rozpierdala (i innych przy okazji) to pozostanie sobie w klasie rookie albo D i nie będzie dopuszczony do wyższych klas.
I jest to naprawdę całkiem dobry system, dzięki temu wyścigi są bez wątpienia o wiele czystsze i bardziej sensowne, bo tak jak w realu trzeba zachować rozsądek i pomyśleć 2x zanim sie wykona jakiś wariacki manewr. No i tak jak w realu, zawsze bardziej sie opłaca przyjechać pozycję niżej niż skończyć na bandzie.

Aby dostać klasę A, wcale nie trzeba być super szybkim! Nawet powolny kierowca może bez problemu awansować do A jeżeli będzie jeździć bezpiecznie.

iRating to taki jakby Twój ranking na podstawie wyników.
Liczony jest trochę podobnie jak ELO w szachach, czyli wygrywasz z kimś kto ma rating większy od twojego to wtedy twój rośnie a tamtego maleje.
Oprócz samego wskaźnika określającego mniej więcej "jaki to jesteś dobry" służy to przede wszystkim do tego aby w wyścigach ścigać się z kierowcami o podobnych umiejętnościach. Czyli leszcze jeżdżą z leszczami a alieni z alienami. (A my gdzieś tam pomiędzy taka klasa wyższa średnia )
Na początku w klasie rookie zanim twój rank się jakoś określi to masz mieszankę różnych umiejętności ale potem jak już się ustabilizuje to praktycznie trafiasz zawsze na tą samą grupę driverów, więc walczysz już bardzo często z tymi samymi osobami i zaczynasz kojarzyć prawie wszystkich.

Zarówno iRating jak i SR, liczone są osobno dla torowych wyścigów i dla owali.

To tyle z grubsza.
Aha, nie wspomniałem o jeszcze jednej klasie. Oprócz tych które wymieniłem, jest jeszcze klasa Pro.
O ile do A tak jak wspomniałem, każdy może trafić bez względu na iRating, tak do Pro kwalifikuje się określona liczba najlepszych kierowców (chyba 250) o najwyższym ratingu (ale też odpowiednio wysokim SR)
Spośród Pro jest też wyłaniana grupa startująca w oficjalnych mistrzostwach świata. Te wyścigi są transmitowane na żywo w necie z prawdziwymi profesjonalnymi komentatorami, prawdziwymi nagrodami (10.000$ za zwycięstwo). Zwycięzca NASCAR dostawał puchar wraz z mistrzami prawdziwej serii NASCAR jak również wyniki z mistrzostw na owalach umieszczane są na oficjalnej stronie nascar.com.
Szkoda że nie mamy nikogo w polsce kto by nas reprezentował... Mlod chyba poszedł na emeryture. Najlepszy jest chyba Teq, który startował parę razy w wyścigach z Gregerem i resztą, kiedyś nawet jego nazwisko przewinęło mi się gdzieś na wynikach w relacji iRacing TV.

Mutek - ja Kolpowski, Wujo - Mazurkiewicz.
Sety mam do SRF i Skipa. Mimo że niewiele w nich do ustawiania to i tak w przypadku np SRF na Lime Rock, na dobrym secie jedzie się zajebiście, na defaulcie mam problem żeby zrobić okrążenie.
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2011-02-08, 13:04      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
Speedy napisał:

To nie ta gra, odblokowywanie torów i samochodów to masz w Gran Turismo
W iR zarówno samochody jak i tory kupuje się za mamonę. Za prawdziwą mamonę a nie jakąś wygrywaną, żeby nie było wątpliwości.

Nie do końca prawda
Mamonę wirtualną dostaje się za uczestnictwo w seriach, można za to kupować normalnie i tory i auta.
Za uczestnictwo w seriach klas od rookie do C jest 4$ za sezon, za wyższe serie jest 7$ za sezon
sezon to 12 tygodni, z czego aby "zaliczyć" sezon trzeba pojechać 8 wyścigów. Niestety jest ograniczenie i można zarobić max 10$ za sezon, czyli jeśli będziemy uczestniczyć w 2 seriach np. C i B, dostaniemy nie 7+4=11$ a "tylko" 10$. Niewiele, bo w ciągu roku można ugrać 40$, ale jeśli ktoś jeździ regularnie to kasa wpada w zasadzie gratis.
To tyle
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2011-02-08, 16:16      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
No racja, można trochę ugrać za darmo. Więc jakby ktoś się jeszcze wahał to teraz nie ma już nad czym
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2011-02-08, 17:10      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
kurcze smaka mi robicie choc malo czasu na zabawe w gran turismo 5 a co dopiero w Iracing

Moze jak mnie natchnie to skorzystam z jakiejs promocji w najblizszym czasie

aha jak to wyglada gdy mam juz jakis rating ( mialem wykupione 3 misiace w 2007 roku ) to dalej jest czy musze sie zalogowac na nowy profil - jak jest lepiej? Sam nie pamietam gdzie tam bylem w tych tabelkach...
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2011-02-08, 18:19      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
Cytat:
malo czasu na zabawe w gran turismo 5 a co dopiero w Iracing

Tytus, nie pierdol, spójrz prawdzie w oczy Jak się chce to czas się znajdzie nawet na GT5. Nie mów mi że taki zajęty jesteś, pracujesz na 3 zmiany, trójke dzieci bawisz. Jeśli tak, no to masz przejebane, czas to zmienić Obstawiam że wygrałeś wszystko w GT5, odblokowałeś wszystkie furki, zrobiłeś fotogalerie i teraz co dalej? Można sobie popoprawiać rekordy
No to online może, ale jakoś w całym wątku o GT5 nie poruszaliście tego tematu oprócz tego że online JEST.
Nie ma co się brakiem czasu wykręcać, każdy ma mało a zima jest więc na moto i tak nie polatasz. Można bez wyrzutów sumienia nie wychodzić z domu

Cytat:
jak mnie natchnie to skorzystam z jakiejs promocji w najblizszym czasie

No to masz okazję akurat. Zakładając nowe konto dostajesz 2 miesiące gratis.Wychodzi ze 12 zł na miesiąc, to tyle co abonament na sympatii, bramki na autostradzie albo drinas w lokalu o niskim standardzie. Nawet jeśli ma się jeździć mało to nie jest to chyba tragedia

Gdzie byłeś w tabelkach, już Ci mówię przyjacielu mój drogi:
Twój iRating nie jest jeszcze obliczony bo masz licencję Rookie. SR 3.46, 4 wyścigi na koncie na torach, 2 na owalach.
IMO niewiele do stracenia więc bardziej by się opłacało założyć nowe konto i dostać te dwa miechy

Kuźwa Tytus, jakbyś z nami jeździł to byłoby o wiele fajniej. A jak tego nie zrobisz to ci tego nigdy nie wybaczę! I reszcie GPL-owej też nie wybaczę!!!
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2011-02-09, 01:24      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
spooko namowiles mnie pewnie do miesiaca czasu pojawie sie online
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2011-02-09, 20:07      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
speedy potrafi dzięki wielkie za obszerne objaśnienie
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2011-02-09, 21:24      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
to jak już się będziecie rejestrować to podajcie maila naszego - mojego czy speedyego czy kogo tam jeszcze
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2011-02-09, 22:25      iRacing - pierwszy filmik Odpowiedz z cytatem
spooko nie ma problemu tylko ja nie pamietam waszych mejlow
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » iRacing - pierwszy filmik Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: