Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-21, 13:36 INDY -- treningi.
>Nie chcę zwalać na sety, ale wszyscy mnie wybrzedzają tak na łukach (to
>bym zrozumiał) jak i na prostej
tak to wina setupu oraz jazdy
>próbowałem te co są na stronie ligowej.
ja wczoraj probowalem na jednym z setupow z megapacka wlasnie tego jechac z AI na 95% i wygralem
>Prośba nr dwa to podajcie jakis sposób jazdy na tych torach. Bo sposób
>sprawdzony w innych wyścigach (np GTR) zawodzi, tzn hamowanie,
>wchodzenie w zakręt i wyjście z maks możliwą prędkością.
tak to jest wlasnie sposob na szybka jazde niezaleznie od tego jaki to sim/gra/real
hamuj za zoltymi zarowkami po prawej na bandzie, ostatnie sa przed zakretem, wciskasz hamulec tuz za nimi, wchodzisz jak najblizej wew w zakret i jak juz widzisz ze sie wew trzymasz to max gaz, 53 jakies bodajze robilem w wyscigu ale nie wiem jak niskie, w drafcie 52s
Reklamy
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-03-21, 13:41 INDY -- treningi.
Ogólnie mam problem taki że jeśli hamuję do prędkości aby zmieścić się na łuku to mnie wszyscy objeżdżają jak chcą. A jak chce wejść z taką prędkością jak oni to kończę na bandzie.
Napewno brak mi doświadczenia i obeznania ideal-line. Dodatkowo trudno jest porównać czyjś przejazd bo prace gazu i hamulca pokazuje tylko dla mojego auta a dla innych nie. Nie ma telemetry a nawet światła stopu się nie zaświecają. Właśnie. Czemu w Nascarze nie ma swiateł stopu?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-21, 13:58 INDY -- treningi.
a po co?
jak cie wynosi z duza predkoscia to wina setupu tak jak wczesniej napisalem
wlacz sobie linie klawiszem R do nauki, ale akurat na Indy ona jest zla - duuuzo za wczesnie kaze hamowac poprobuj tak jak ci napisalem z lampkami na bandzie, jak chcesz to ci moge wyslac replaya z lapem 52s w czasie race moim to sobie prace pedalow poogladasz, skoro ci na tym zalezy akurat
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678