Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GTR-pierwsze przecieki

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 33, 34, 35  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-05-05, 14:39      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Coolder napisał:
Jeszcze jedno. Za cholere nie wiem jak sie wyłącza speed limit .





Ile masz lat jeśli można spytać ?
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-05, 14:43      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Coolder przeciez w opcjach mozesz sobie zbindowac speed limiter pod dowolny klawisz/guzik

z innej beczki, simbiny potwierdzily ze host bedzie mogl wylaczyc wszystkim odgornie helpy nawet te z setupu anti loke brakes i anti wheel spin
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-05, 14:49      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
moriteru napisał:
Zdazylem tez zauwazyc ze linia start/meta jest przesunieta za zakret "la source" (ale tak jest chyba w GTR).


Nawet napewno tak jest na 24h w SPA wyścigu. W sumie gdzie by się te 5 ileś wozów pomieściło?

Właśnie ze względu na to przesunięcie lini S/F trochę mnie rozbawiło jak ktoś napisał że w T1 hamuje i mu się koła blokują.
Tak się zacząłem chwilę zastanawiać jak przed "eau rouge" można hamować i narzekać jeszcze, że się koła blokują . I nagle sobie uświadomiłem że ten ktoś mógł się pomylić i spinkę "la source" określił T1 podczas gdy jest to ostatni zakręt toru.

ps. wyjazd z boksów jest w/g mnie bardzo źle zrobiony (przynajmniej jeśli chodzi o warunki simowe). Jak przejeżdżam przez Eau Rouge i na wyjściu jestem "flat out" to może być zonk jak ktoś będzie właśnie opuszczał pitstop bo mnie wyrzuca pod samą bandę. Trzeba będzie to przetestować on-line. No chyba że w trakcie Eau Rouge będzie widać że ktoś jedzie z boku i wtedy w porę się trochę odpuści na wyjściu żeby nie wyrzuciło tak na prawą i żeby zostawić miejsce dla wyjeżdżającego.

NGT rulez! Ja od razu deklaruję chęć jazdy w NGT.

Ale spa 24h to obowiązkowo!
 
Moriteru


Dołączył: 02 Maj 2004
Posty: 17
Miasto: Gdańsk

Post2004-05-05, 14:51      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Witek.... oczywiscie ze mam wlaczone.Kontrole trakcji steringwheel, bo bez tego nie da sie jezdzic na klawiszach,...klawiatura ma to do siebie ze dziala w sposób "zro jedynkowy") wciskasz przyspieszenie "A" i gaz jest na maxa..bez kontroli trakcji nie dalo by sie tego kontrolowac w zaden sposób (wiez mi ze prubowalem) no i pomoc w strowaniu bo przy skrecaniu kierownica skreca w podobny sposób w jaki dziala przyspieszenie( starsznie szarpie) , nie mozna stopniowac skretu kierownicy. wiem ze to zaden wyczyn ale reszta pomocy jest wylaczona ...no i oczywiscie skrzynia na Manual!!!
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-05-05, 16:24      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Co zrobic, zeby w MoTeC zapisał sie najlepszy przejazd??? jak zrobie jakiegos lapa i wchodze do moteca to tam gowno jest i juz mnie szlak trafia, raz jak tak zrobilem to nawet sie udało, ale to bylo raz na 1000!!!
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-05-05, 16:59      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:

Właśnie ze względu na to przesunięcie lini S/F trochę mnie rozbawiło jak ktoś napisał że w T1 hamuje i mu się koła blokują.
Tak się zacząłem chwilę zastanawiać jak przed "eau rouge" można hamować i narzekać jeszcze, że się koła blokują . I nagle sobie uświadomiłem że ten ktoś mógł się pomylić i spinkę "la source" określił T1 podczas gdy jest to ostatni zakręt toru.

Ja pomylilem ale nieswiadomie bo nie wiedzialem, ze linia SF jest przesunieta. Oczywiscie chodzilo o ten ostry zakret w prawo Ale to byl tylko przyklad bo akurat w tak ostrym zakrecie to o czym mowilem jest najlepiej widoczne
 
Yaper


Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa

Post2004-05-05, 19:23      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Pojezdzilem troszke i ja. Jezdzi sie faktycznie bardzo fajnie.
Dzwieki rulezuja na maksa.
Troche chyba za bardzo auto na tych nierownosciach kolo Stavelot podskakuje, ale moze tylko mi sie zdaje.
Niestety musze jezdzic z maski lub zderzaka, bo przy widoku z wewnatrz moj sprzet (D750+GF256) nie wyrabia i spada mi strasznie plynnosc gry. Nie widac strasznego klatkowania ale nie mam szans zeby w 100% panowac nad bolidem.

Nie wiem takze dlaczego ale gra nie zapamietuje przypisania osi i przyciskow i za kazdym razem jak uruchamiam, to musze na nowo konfigurowac.
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-05-05, 23:19      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
te dzwieki od IceMana jakies dziwnie zmodyfikowane sa Zaraz po wgraniu drastycznie skrocil sie czas przejazdu okrazenia Teraz robie wysokie 2.12 Moze to wszystko jest tak liczone ze skoro dzwieki przeniesienia napedu sa przyciszone to sa mniejsze straty mocy idacej na kola ?
 
Coolder


Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 197
Miasto: Sosnowiec

Post2004-05-05, 23:47      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Kurcze pograłem troche było wsio ok, i zas podczas loadingu wychodzi do windowsa nie mam pojecia co jest grane....moze to byc przyczyna słabego (1000Mhz gf2 64mb 256ram ) sprzętu??
 
Mutek


Dołączył: 08 Cze 2003
Posty: 432
Miasto: Krapkowice GG 4011709

Post2004-05-05, 23:54      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
mi tez raz wyszedl do windowsa ale potem bylo juz wszystko ok
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-05-06, 00:03      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Watpie. Ja smigam na celeronku 950MHz, GF2GTS 32mb i 256MB RAM i dziala choc fps'ow mam ok. 30 tylko Acha, detale w grze mam w zasadzie na full, poza cieniami (tu dalem na low) no i lusterka mam wylaczone bo w demie sie nie przydaja raczej Sprobuj zmienic poziom detali.
 
Coolder


Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 197
Miasto: Sosnowiec

Post2004-05-06, 00:09      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Dzisiaj po południu spróbuje bo teraz raczej nie dam rady juz Ale dzieki ze info....i kolorowychs nów zycze hehe
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-06, 00:11      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
mutek coolder i inni co im wychodzi

1. w biosie agp aperture size sprawdzic ile macie
2. agp x4 x8 x2 jak macie w biosie wlaczone
3. fast writes jak w biosie i jak w sterach macie ustawione na OFF ma byc
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2004-05-06, 00:32      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
post przeniesiony do "ustawien kontrolera", moze tam ktos mi odpowie

Ostatnio zmieniony przez Algrab dnia 2004-05-06, 23:22, w całości zmieniany 2 razy
 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2004-05-06, 00:35      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem

oooo mada faka
zmienilem ustawienia w kontrolerze tak jak radziliscie sensitivity rozne i..................... jest GPL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cos pieknego bajeczka cudo miodzik

tylko dziwne ze zmiana ustawien w samym joyu jest az taka wazna ?
bedzie dym z setupami bo setup bedzie musial bys zgrany z ustawieniami kiery i pedalow
radze juz teraz ustawic sobie kiere jak ma mlod
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 33, 34, 35  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: