Centrum Fanów Symulatorów » F1 Challenge, F1 2002 & inne F1 » GTR 2002 Mod !!!!
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GTR 2002 Mod !!!!

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-12-07, 15:54      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Kavoo a patrzyles po wrzuceniu tego patcha co Mongoose dal??
Zreszta tworcy moda sa otwarci na krytyke ich giery. Na forum GTR 2002 jest miejsce gdzie ludzie ujawianju bledy w grze.. Liczmy na to ze patche beda sie ukazywc i poprawia to i owo.
 
Reklamy
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-12-07, 16:01      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
jak sciągnąć tego patcha ? bo niemieckiego nie znam
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-12-07, 16:10      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Jaja sobie robisz??? A moze cos piles lub paliles IceMan ?
http://maxrevs.gamigo.de/download.php?spiel=3&subgroup=32

i klikasz DOWNLOAD ..
aaa GT Racing 2002 Physik 1.1 to ulepszona fizyka wozow ( naprawiony tam np. problem grzania sie silnikow ) - tlumacze gdybys nie wiedzial co oznacz " physik "
GT Racing 2002 FIX - to poprawia problemy z menu w 16 bit ( u mnie nie do konca )

GT Racing 2002 Mod - a to juz sam MOD , ale to juz chyba masz ?

Zawsze nie lubialem niemieckiego, mialem go 4 lata w liceum i myslalem ze niewiele sie nauczylem a tu prosze potrafie nawet ze stronki .de cos rozczytac i zassac hyhyhyhyy
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-12-07, 18:37      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
po kliknieciu downloada wyskakuje jakas ramka, wpisuje email i download i dupa:
Es ist ein fehler aufgetreten.
Sie müssen den Datenschutzbestimmungen zustimmen
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-12-07, 19:25      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Ciekawe... o iile niedawno zassalem stamtad pliki to teraz niby getright je zasysa ale sa zwalone i maja ni.. niecale 8kb

pliki sa na oficjalnym forum tego moda :
http://www.simmods.com/forums/index.php?s=65f12b16734db6dff5a60dcb406a9e26&act=SF&f=27

ale trzeba sie zarejestrowac chyba...
jak chcesz moge ci mailem poslac...


aa plik z fizyka zalacze w zalacznioku bo to maly pliczek - niestety plik menufix zajmuje ponad 8mb ale moge pociac i ci poslac mailem
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-12-08, 00:18      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Iceman - ten tekst znaczy mniej więcej że musisz się zgodzić na jakąś ich umowę o ściąganiu albo korzystaniu. Jeżeli jest taka możliwość to weź pozaznaczaj jakieś "ja, ich stimme..." albo coś takiego
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-09, 11:13      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Mlod hehe to mnie rozwaliles ze nie ma bugow a fizyka jest prawidlowa
wiec krotko pozwol zaczne cie punktowac co by konkretnie rozmawiac trzymajac sie faktow

1.iloma autami jezdziles z tylnym napedem powyzej 300KM? ja: Viper 450KM + 150KM nitro shot w wyscigach na 400m niestety jako pasazer, BMW M3 325KM na lekko wilgotnej sliskiej nawierzchni

dzieki temu zareczam ci, ze ruszanie nie jest tutaj realistyczne bo auto nie przechodzi w obrot plynnie tylko stoi mieli, a potem nagle juz sie obraca, porownaj sobie ten experyment z LFS - tam jest to super prawidlowo w 95% IMO zrobione, tutaj qpa totalna z tym

2.rozpedz sie na 3-4 biegu do 150km/h na Suzuce i wjedz pod pierwsza gorke na torze za ciagiem szykan lewo prawo - 700konny Viper zaczyna zwalniac tak ze wyraznie spada mu speed, dodajesz gazu a on za bardzo nie chce przyspieszyc gwarantuje ci ze kazde auto nawet Opel Corsa 20. 16V wyprzedzilby tego Vipea z moda

3.lista bugow jest tak duza i tak powaznych, ze zajmuje juz kilka zakladek na forum moda, no ale skoro ichy nie widzisz to dobrej zabawy sim to to nie jest i nijak do nascara czy gpl sie nie ma jeszcze i dluuugo nie bedzie, aczkolwiek miodny jest i ladny i w ogole
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-12-09, 14:38      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Re 2. -- dzis probowalem to lambo na Suzuce.. Nawet na 5 i 6 biegu przyspiesza pod gorke.. Moze masz Richie jakies helpy wlaczone ?

Coraz bardziej mi sie ten mod podoba
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-09, 14:40      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
dzis potestuje wiec glebiej, moze zostalo cos wlaczone?

czy jest cokolwiek o osobnym kodzie multi wspomniane czy zapomniec od razu bo obsluguje moda ten sam engine sieciowy?
nic nie znalazlem o tym niestety
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2002-12-09, 19:57      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
...jest niesamowity. Zwolnien pod gorke jak u Richiego nie zauwazylem (mam wszystko wylaczone). Ale niestety gram tylko na klawie ,bo kiera w naprawie Nawet na klawie da sie grac choc tracktion control mam na low ,a steering help na High Na razie co osiagnalem to 1:57:900 na Nueburgring Lister Stormem.
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2002-12-09, 22:54      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Oj Richie...
Pisalem ze nie ma bugow w fizyce (albo przynajmniej o to mi chodzilo)... ale o tym pozniej...

1. Ja moze spokojnie mielic i mnie jakos nie obraca w GTR i nawet sprubowalem w LFS 500 konnym wozem (tym malym zmodyfikowanym na naped na tyl) i trudniej mi bylo opanowac woz choc rzeczywiscie obrot powiedzmy jakies 1.5 - 2 x plynniejszy. Ale co zobaczylem... w LFS bardzo mieli i przyspiesza wolno wiec mysle sobie ze samochod ma duzo gorsze oponki... wiec wszedlem do GTR i zmienilem na opony na deszczowe (czyli lepsze i tak od tych na ktorych ty jezdziles napewno, nie mowiac ile lepsza przyczepnosc maja slicki w wyscigach GTR od opon drogowych...) i co sie stalo Nagle obroty tak wolne jak w LFS ... wiec wniosek jeden - wszystko jest zrobione ok i tak samochod sie zachowuje na przyczepnych oponach.
Poza tym dodam ze Doug Arnao (ktory robil fize) chyba nawet jezdzil Viperem w wyscigach wiec napewno fize zrobil realistyczna a gosciu z ligi FSR ktory jezdzil w wyscigach VW Bettle powiedzial ze poslizgi w 100% dobrze zrobione (choc juz nie mogl sie wypowiedziec o mocy\przyspieszaniu bo za slabymi samochodami jezdzil).

2. Nie wiem skad to wziales ale inni juz potwierdzili ze samochod jednak przyspiesza pod gore

3. Chyba tego topicu z bugami nie czytales bo 80% to bugi spowodowane zla instalacja moda (glownie nie uruchamianie sie itp) po kilka procent na grafe, dzwiek i moze 1% na zachowanie sie samochodow (jakis gosciu pisal ze fiza w modzie V3 byla lepsza, bo mozna bardziej poslizgami jezdzic) oraz jeden bug dotyczacy za duzego przegrzewania sie silnikow (co poprawia patch 1.1)
Wiekszosc opini ktore slysze sa zgodne z moja i stawiaja moda GTR2002 na rowni lub ponad n2002... ja podejrzewam ze jak wyjdzie n2003 to samochod bedzie sie zachowywal wlasnie podobnie do GTR2002 co tylko potwierdzi ze fiza w modzie jest dobrze zrobiona

Multi takie jeak bylo jest czyli da sie jezdzic jak sie ma dobre lacze i jest szybki serek (jak jest szybki ser to u mnie inni laguja jak w n2002)...
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2002-12-10, 00:25      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
WOOOOOOOOOOOOW !!!!!!!!! Ale fajne : D Mój słomiany zapał do racing-simów znów zapłonął jasnym i wielkim płomieniem

Pokatałem kapkę na Mugello Marcosem i Diablo i jest naprawdę fajno ! A jak spadł deszcz to mnie troszkę zatkało :O Róznica pomiędzy jazdą na sucho a na mokro jest poprostu niesamowita !!!
A co do fizy to wreszcie auta zachowują się porządnie (może aż za porządnie) pod względem swojej masy - jak przyspinowałem na śliskim przy 150 km/h to autko sunęło dłużej niż się spodziewałem i to jest ok . U mnie starcza pary coby podjechać pod każdą górkę i wózki (takie mam przynajmniej wrażenie) jadą pod jak i z górki równie chyżo
A co do realowych Viperów po 600 KM, jak da się ocenić jak auto spinuje jeśli jedzie się na wprost -
Cytat:
ja: Viper 450KM + 150KM nitro shot w wyscigach na 400m niestety jako pasazer
- ? Bo o ile wiem w wyścigach na 400 m. jedzie się prosto i jak najmniej traci na przyspieszaniu (tzn. poślizg napędzanych kół raczej nie jest wskazany).
Richie : Jak dasz radę to przejedź się (najlepiej jako driver) po torze tym Viperem i powiedz wtedy jak było.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-10, 00:45      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Czary na 400m straaaaaaasznie wozi dupe do polowy az sie trojki nie wrzuci, Viperem ofcorz

Pojezdzilem dzisiaj wiecej, sporo wiecej i jest coraz lepiej, setup tak jak w f12002 zmienia postac rzeczy, co do gorki musial zostac jakis help wczesniej, jednak dosc sztucznie mi sie jezdzi np. zarzucanie po kerbie na jedna i druga strone delikatnie jakos nie tak jak powinno byc

no i wielki zawod na razie - nie moge sprobowac wyscigu z AI zawsze tuz przed startem po zaladowaniu wszystkiego mod wychodzi mi do pulpitu sa na to jakies patche?

Mlod odpowiedz mi pliz tylko po kolezensku jakimi i iloma autami z tylnym napedem powyzej 300KM jezdziles i po jakiej nawierzchni nie pytam sie D Arno tylko Ciebie
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2002-12-10, 02:22      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
Mlod zapodlabys moze wreszcie jakies czasy zamiast sie wymadrzac
Moze meine liebe Spa?
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-12-10, 03:13      GTR 2002 Mod !!!! Odpowiedz z cytatem
A mi sie wydaje ze fiza jest całkiem OK.
Uprzedzajac pytania: nie prowadzilem auta >300KM po sliskiej nawierzchni. Ale mialem mozliwosc naprawdę ostrego pojezdzenia Nissanem 300ZX z najlepszym kierowca jakiego w zyciu znalem.
Nie sadze zeby mozna porownywac cywilne autka, nawet mocno przerobione z tymi z klasy GT. Nawet Vipera z nitro nie ma co porownywac z GT. Chyba te auta sa tak sztywno i ostro zestrojone i tak sie po prostu zachowuja. W TV mozna zaobserwowac jak nerwowo reaguja i czesto zdarza sie ze jedzie gosciu, nagle go zachwialo lewo-prawo, pół sekundy pozniej leci bokiem po piachu. Bez szans na kontre, ratunkowy poslizg czy cos takiego.

Bardzo istotna jest kwestia opon i ich wyraźny wpływ na takie właśnie zachowanie - opisali to w readme.
Jedne opony maja duzy zakres slip angle i latwiej sie na nich jedzie, poslizgi sa łatwiej wyczuwalne zarówno przy przyspieszaniu jak i hamowaniu. Po przekroczeniu slip angle auto wpada w poślizg na szczęście łatwy do opanowania.
Inne opony mają slip angle bardzo mały, po przekroczeniu optymalnej wartości (z reguły 4-6stopni) przyczepność gwałtownie spada co powoduje oczywiście nagłą, niemożliwą do opanowania utratę przyczepności.
Richie 2 pytania:
1. Czy te auta którymi jeździłeś i z którymi porównujesz miały takie właśnie wyczynowe opony radialne czy takie jakie można kupić normalnie w sklepie?
2. Czy jeżeli ktoś nie jechał takim autem to może mieć swoje zdanie na ten temat?

Wyścig z AI próbowałem i powiem że... podoba mi się wiadomo nie to co online ale chyba najlepsze AI jakie widziałem i naprawdę niezłe walki toczyłem. Mam nadzieję że w ZW się wyżyjemy

Aro podaj jakieś czasy i jakim autkiem to będę próbował. Proponuję jednak jakieś NGT na początek bo te GT dodają mi siwych włosów na głowie
 
Centrum Fanów Symulatorów » F1 Challenge, F1 2002 & inne F1 » GTR 2002 Mod !!!! Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: