ceer dodatkow , aut i torow do GTR jest sporo i powstaja ciagle nowe
Polecam patch 1.2 , Modena Challenge , Sports Cars Racing (SCR).
Reklamy
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2003-11-03, 21:55 GTR 2002 Mod !!!!
Jak na ciagniecie przez modem to wyglada slabo, bo np. sam patch 1.2 ma ok. 50 MB. Chyba najwiecej radosci na MB mozna miec z dodatkowych tras (5 - 10 MB sztuka). Co do samochodow, czego mozna jeszcze chciec, jesli Marcos jest w standardzie. Modena Challenge w tym ukladzie nie warto, bo to tez prawie 50 MB.
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-11-04, 10:43 GTR 2002 Mod !!!!
nie wiem czy wiesz ale im wiecej mb tym bardziej dopracowany mod ...
Modena Challenge WARTO sciągnąć. Idź do kafejki na godzine dwie i ściągnij sobie to co potrzeba.
Polecam mod gtr + patch + do niego np. samochód BMW M3, oddzielny mod m3 też jest cool, mod Modena Challenge i ETCC Mod. To są chyba najlepsze dodatki do f1. Do tego kilka torów i masz jazdy na wiele wiele godzin.
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-11-04, 13:34 GTR 2002 Mod !!!!
No widze jest co sciagac, chociaz w pazdzierniku taki nawis czasu mialem na ryczalcie TPSA, ze az caly mod GTR sciagnalem
A ten patch duzo zmienia...? fize jazdy, czy jakies bugi...?
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-11-04, 13:44 GTR 2002 Mod !!!!
zmienia wszystkiego po trochu
ale TRZEBA go mieć
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-11-04, 14:05 GTR 2002 Mod !!!!
A jeszcze raz zapytam - czy u was tez siada baardzo fps w porownaniu z F1? U mnie F1 2002 na ustawieniach na maxa, z up'gradem torow nigdy nie haczylo, zawsze ponad 30 klatek podczas race... a na tym modzie nawet poobnizana grafa = dwadziesciapare klatek, wyscig to makabra. Rozumiem, ze modele aut sa wypasione, ze fiza jakt bardziej pamieciozerna (mocozerna ), ale zeby az tak Tez tak macie?
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-11-04, 15:08 GTR 2002 Mod !!!!
no jest troche chyba słabiej
wyłącz ktorys detal - niepamietam ktory tak mocno obcina klatki
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2003-11-04, 15:35 GTR 2002 Mod !!!!
Duzo powinno pomoc wylaczenie FSAA (w 3dconfig lub konfiguracji karty graf.), o ile jeszcze masz wlaczony. To jest chyba niedorobka w engine'ach ISI. Wyglada jakby nie byl wykorzystywany 'hardware T&L', bo inaczej FSAA nie mialby az tak duzego wplywu na fps. Podobne efekty wystepuja w starych grach pisanych na DirectX 7.
Jeszcze nie czytalem, wiec nie zreferuje, ale juz sie ciesze, bo ci co czytali, mowia, ze fajnie sie zapowiada.
I sa jeszcze jakies pliczki sa do sciagniecia.
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2003-11-09, 09:17 GTR 2002 Mod !!!!
Teq napisał:
Ukazal sie wlasnie wywiad z panami Simbin'owcami na RSC
Po przeczytaniu nasuwa sie wniosek: nowe mocne komputery bardzo mile widzane. Powiedzieli, ze maja dostep do kodu zrodlowego engine'u, ktory licencjonuja (w domysle ISI), wiec moga zrobic znacznie wiecej niz w przypadku GTR 2002. M.in. chodzi o lepszy on-line.
"We are aiming for 30+ on a dedicated server."
Jak rozumiecie ten kawalek?
"To deal with the dreaded lag from narrowband users, etc., we have the ghosting system outlined below." "We are also implementing lag dependant ghosting where appropriate ..."
Czy to znaczy, ze jak ktos ma lagi, to chwilowo zamienia sie w duszka, zeby nie powodowac wypadkow?
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-11-09, 10:00 GTR 2002 Mod !!!!
Tak to chyba to oznacza tak juz zreszta jest w F1C .
Teq
Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa
2003-11-09, 13:56 GTR 2002 Mod !!!!
w126 napisał:
Czy to znaczy, ze jak ktos ma lagi, to chwilowo zamienia sie w duszka, zeby nie powodowac wypadkow?
O jeny - moze byc strasznie.
Na szczesice widac, ze kolesie maja dobre podejscie do sprawy - jak przystalo na zapalencow, wiec mysle, ze nie pozwola sobie na to, zeby zawiesc ludzi zwykla opcja ghosta (wspominali m.in. cos o ewolucjo-rewolucji w dziedzinie online). Mogloby to byc cos w rodzaju trybu ghosto-gabki - tak by zminimalizowac konsekwencje kontaktu, a przy tym nie psuc walki na torze.
No i czyzby mieliby byc szybsi od Westow&Ska?
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2003-11-17, 14:55 GTR 2002 Mod !!!!
Mam problem z GTR i dodatkami do niego. Jesli ustawie 'Opponents' (pre-game menu) na liczbe mniejsza niz standardowa przy wybranej tylko klasie NGT, to podczas wyscigu pojawiaja sie samochody ze wszystkich klas, czyli takze GT i 24h a nie tylko NGT. Podobnie jest w Modena Challenge, tzn. pojawiaja sie pojazdy z samego GTR, co jest dziwne, bo np. w Mini Challenge to sie nie dzieje, a to przeciez tez 'cup' i powinno to podobnie dzialac. Przy tym zalezy mi na zmniejszeniu ilosci AI ze wzgledu na slaby komputer.
Czy ktos sie z czyms takim zetknal i wie jak to rozwiazac?
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-11-17, 15:08 GTR 2002 Mod !!!!
w126, skąd masz takie informacje odnośnie FSAA?
Przecież FSAA nie jest liczone przez jednostkę T&L!
Ale prawda jest że może mocno obciążyć kartę.
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2003-11-17, 15:45 GTR 2002 Mod !!!!
Owszem FSAA nie jest robione przez jednostke T&L, ale jest czescia rasteryzacji, czyli czegos, co nastepuje po T&L. Nie mialoby zupelnie sensu robienie T&L na karcie graficznej, a nastepnie rasteryzacji na glownym procesorze, bo zwiekszaloby to przesylanie danych pomiedzy samym komputerem a karta graficzna. Jesli wlaczenie FSAA powoduje drastyczny spadek fps, to moze wskazywac, ze byc moze ten engine dziala w takim starodawnym trybie DirectX, ze ten FSAA jest robiony przez glowny procesor (bo FSAA x2 przy 1024x768 dla np. GF3 to pestka), a zatem pewnie T&L, czyli etap wczesniejszy, tez. Poza tym taki spadek fps z FSAA maja gry pisane na DirectX 7, gdzie jeszcze nie bylo obslugi hardware T&L.
Jednak musze przyznac, ze to tylko podejrzenia i bardzo luzne wnioskowanie, a ja nie jestem zadnym specem i nigdy nie napisalem programu z uzyciem DirectX.