Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2005-08-21, 17:42 GT Legends
lefty nikomu nie blokuje kol pytalem emgego speedego i kilka osob napisalo na forum
tylko tobie to wychodzi
lefty prosta sprawa rozpedz sie na prostej i nacisnij do dechy hamulec
pozniej wcisnij sobie literke R zmien widok na kolko i zobacz czy w momencie hamowania animacja koleczka pokazuje zablokowanie kola ??
acha no i dymek winien sie pokazac no ale mniejsza o dymek
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-08-21, 17:52 GT Legends
Madey, wez pod uwage, ze to jeszcze demo. U mnie nie widac dymku (w ogole ani razu go nie zauwazylem bo zapewne go nie ma w demie), sprawdzalem ale kola da sie zblokowac bo jak wytlumaczysz to, ze naciskam hamulec i skrecam a auto jedzie na wprost?
Acha i nie tylko mnie to wychodzi bo Kavoo tez o tym pisal.
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2005-08-21, 17:56 GT Legends
No nie, zmieniac w pliku i jeszcze wciskac Fn? To juz by bylo szamanstwo. Mozna sie przelaczyc na widok z zewnatrz (np. Page Up), wlaczyc sobie pelny HUD (wciskac 2) i wtedy widac jakie helpy sa wlaczone. U mnie po starcie zgadza sie z tym w pliku. Owszem, jak sie na trybie Professional wciska F3 - F8, to pokazuje sie, ze jest bez helpa, ale wlaczyc sie helpa spowrotem nie da, czyli to jest tylko dla informacji. F1 i F2 (biegi i sprzeglo) mozna przelaczac na Professional. Ikonki w HUD to potwierdzaja. No chyba, ze ikonki w HUD klamia Waszym zdaniem, to ja sie juz poddaje.
Lefty, to co opisales, to jest krancowa podsterownosc.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2005-08-21, 18:04 GT Legends
prawde mowiac u mnie tez sie nie da zblokowac kol. ale dymek jest np. podczas driftu.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2005-08-21, 19:13 GT Legends
Mongoose napisał:
... dlatego pisalem zeby dla pewnosci powciskac sobie F'y
Ale po co? Jesli helpy sa na sztywno wylaczone w PLR, to funkcyjne mozesz sobie wciskac do usranej smierci - zawsze bedziesz mial komunikat ze help jest wylaczony i nic sie nie bedzie zmieniac.
Madey napisał:
lefty nikomu nie blokuje kol pytalem emgego speedego i kilka osob napisalo na forum
No nie... jeszcze w przypadku jakiegos rookiego to bym _moze_ zrozumial, ale po was czegos takiego sie nie spodziewalem Madey, Emge, Speedy - duzi z was chlopcy, zeby zjedliscie na simach... a kol na heblowaniu nie potraficie zblokowac?
Sprawdzcie repa - trzeba przewinac na sam koniec, bo przejechalem caly lap zeby sie na prostej SF dobrze rozpedzic
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2005-08-21, 19:30 GT Legends
kavoo lol co to ma byc ??
uwazasz ze jest to zablokowanie kol przy hamowaniu ? hehe
udajesz znawce wszystkiego we wszystkim zrobiles sie etatowym przesmiewca forum a nie wiesz jak wyglada zablokowanie kol
nie no byle napisac odmienna opinie kompromitujesz sie na calego
wsiadz sobie do jakiegokolwiek samochodu rozpedz sie do 50 km na godzine depnij na hamulec i bedziesz wiedzial o co mi chodzi ( po prostu o zablokowanie kol hehe )
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2005-08-21, 19:49 GT Legends
Madey napisał:
udajesz znawce wszystkiego we wszystkim zrobiles sie etatowym przesmiewca forum a nie wiesz jak wyglada zablokowanie kol
nie no byle napisac odmienna opinie kompromitujesz sie na calego
wsiadz sobie do jakiegokolwiek samochodu rozpedz sie do 50 km na godzine depnij na hamulec i bedziesz wiedzial o co mi chodzi ( po prostu o zablokowanie kol hehe )
Sam sie kompromitujesz na calego Powiedzialbym nawet wiecej - chcac sie popisac robisz z siebie lame po prostu
Nie uczyl sie kolega Madey w szkole o tym, ze skutecznosc hamulcow bebnowych (a takie raczej byly w autach w latach 60' i 70') ROSNIE wraz z dlugoscia czasu hamowania?
To nie sa heble tarczowe jak we wspolczesnej F1, gdzie depniecie po pedale blokuje od razu kolo i tylko siwy dym idzie - tutaj szczeka hamulca musi sie rozgrzac zeby zblokowac kolo. W zalaczeniu masz duzo krotszy replay z samego wyjazdu z pitow - nie chcialo mi sie jechac calego lapu zeby udowodnic ci cos, co powinno byc dla wszystkich oczywiste jak wynik 2x2. Na dojezdzie do T1 kola na heblu stoja twardo jak mlody penis
Tak wiec proponuje, zebys poszedl sobie zrobic kanapke, napil sie mleka, ochlonal i przestal truc glupoty... madralko
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2005-08-21, 20:15 GT Legends
ja chce sei popisac ?? czym ??? wytlumacz mi prosze?
jezeli jest tak jak piszez o tych hamulcach bebnowych i stales sie ekspertem motoryzacji lat 60 to dlaczego wczesniej tego nie napisales jak sie pytalem i chcialem sie popisac swoja niewiedza ?
wydaje mi sie ze wymysliles sobie ta teorie na poczekaniu ale nie bede sie z toba klócil bo po prostu nie znam sie na tym
teraz jak ktos sie znajdzie i obali to co napisales zawsze bedziesz mogl powiedziec ze myslales ze uzwyali bebnowych
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2005-08-21, 20:22 GT Legends
Nie rozumiem po jaka cholere dorabiasz do calej sprawy taka historie?
Marudziles, ze nie mozna w demie GTL zablokowac kol na heblowaniu, wiec ci pokazalem ze mozna. O cos jeszcze chodzilo?
Co do hebli - 100% pewnosci nie mam, ze wtedy w tych wozach byly heble bebnowe, a google nic konkretnego na ten temat nie mowia. Jednak zachowanie hebli w GTL mogloby wskazywac na takie wlasnie hamulce.
To, ze skutecznosc hamulcow bebnowych rosnie w miare dlugosci czasu hamowania (a tarczowych odwrotnie - maleje), to elementarna wiedza nt. tego podzespolu samochodu Myslalem ze kazdy, kto interesuje sie motoryzacja, takie rzeczy wie - jak widac przeliczylem sie
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2005-08-21, 20:37 GT Legends
hehe a skad wiesz ze ja sie interesuje motoryzacja ?
oczywiscie mozna zablokowac ale po przejechaniu jakiegos odcinka drogi co jest oczywistym ulatwieniem i mam nadzieje ze w full wersji tego nie bedzie no chyba ze maja bebnowe tak jak sugerujesz
jak dla mnie jest tam gdzies wsadzony anti lock brake help
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-08-21, 22:19 GT Legends
kavoo napisał:
Nie uczyl sie kolega Madey w szkole o tym, ze skutecznosc hamulcow bebnowych (a takie raczej byly w autach w latach 60' i 70') ROSNIE wraz z dlugoscia czasu hamowania?
Zawiasy Elana w modelu robionym od 65' do 68' bojaze. Jak byk widze tarcze
Edit -> Na pewno tarcze:
Lotus napisał:
The Elan was always built on a backbone-type chassis, to which was added a GRP body shell, which was strong enough to pass the tests demanded by the new US regulations in 1968. It has all-round disc brakes and the famous 1558cc twin-cam Lotus engine in various states of tune. The original S1 introduced in 1962 lasted until 1964. The S2 had bigger front brakes and centre-lock wheels. The S3 from 1966 had electric windows and a close-ration gearbox option. This series also brought the SE model with more power. The S4 came in 1968 with wider wheel arches. The 128bhp Sprint came in 1971. This is a book of contemporary road and comparison tests, technical and specification data, new model introductions, driver s impressions, racing, history. Models covered include:- Series 1, 2, 3, 4 & S4 Sprint, Plus2, Plus 2S. 216 pages, 400 bw & 25 colour illus. Soft Bound.
lotus_elan_tyl.jpg
Opis:
tyl
Rozmiar:
26.31 KB
Odsłon:
1256 raz(y)
lotus_elan_przod.jpg
Opis:
przod
Rozmiar:
29.22 KB
Odsłon:
1255 raz(y)
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2005-08-21, 22:28 GT Legends
No to heble w GTL sa zjebane, bo powinny sie normalnie blokowac przy ostrym depnieciu w pedal, a zachowuja sie dokladnie tak, jak bebny (czyli tak, jak nie powinny ). Co nie zmienia faktu, ze w GTL da sie zablokowac kola z dziecinna latwoscia
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2005-08-21, 22:33 GT Legends
moze w lotusie sie da, ale w corvecie nie
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2005-08-21, 22:55 GT Legends
kavoo ustawiłeś balans o wiele za mocno na przód po to żeby udowodnić że jesteśmy głupkami i nie umiemy wciskać hamulca. Ustaw te hamulce na 55/45 i wyjedź jeszcze raz tak samo jak to pokazałeś.
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2005-08-21, 23:34 GT Legends
Akurat w Sting Ray'u hamulce byly bebnowe. I charakterystyczne dla tej furki w prawdziwych wyscigach bylo to ze lubily wezykowac przy hamowaniu w zaleznosci od tego ktory beben szybciej sie rozgrzal.