Autor |
Wiadomość |
_Seba_
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1072
Miasto: Piaseczno
|
2003-06-01, 14:20 GP Monaco... |
|
nic sie nie dzieje Pitek  mam podglad u szwedow  .. rozjechali sie troche .. nic wiecej
|
|
|
|
Reklamy |
|
PiotreQ
|
2003-06-01, 14:21 GP Monaco... |
|
Coś mi się wydaje, że jak nikt nie popełni błędu to całośc rozegra się w pitach
|
|
|
|
Pitek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 615
Miasto: Olsztyn
|
2003-06-01, 14:21 GP Monaco... |
|
|
|
|
|
PiotreQ
|
2003-06-01, 14:22 GP Monaco... |
|
No to już jest przegięcie !
Na RTL reklamy a u szwedów... reklamy
|
|
|
|
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
|
|
|
|
Pitek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 615
Miasto: Olsztyn
|
2003-06-01, 14:28 GP Monaco... |
|
Williamsy trzepią fastest lapy, jak dywan
|
|
|
|
_Seba_
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1072
Miasto: Piaseczno
|
2003-06-01, 14:29 GP Monaco... |
|
cos te weiss-blau .. jakies szybkie .. jak dla mnie za szybkie cos .. moze lzejsze ?
Ostatnio zmieniony przez _Seba_ dnia 2003-06-01, 14:31, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
|
|
|
|
PiotreQ
|
2003-06-01, 14:32 GP Monaco... |
|
No i tankowanie RS
|
|
|
|
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
|
2003-06-01, 14:34 GP Monaco... |
|
Czyli chyba taktyka 3 postojowa (moze 2?) ???
|
|
|
|
_Seba_
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1072
Miasto: Piaseczno
|
2003-06-01, 14:34 GP Monaco... |
|
teraz ladnie mentos ..przypieprzyl.. 1:15.xxx
|
|
|
|
PiotreQ
|
2003-06-01, 14:35 GP Monaco... |
|
Oba Williamsy po pitowaniu
|
|
|
|
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
|
2003-06-01, 14:37 GP Monaco... |
|
Ladnego FL zrobil Mentos - 1'15 166!  I wysunal sie przed Ralfa po pitach...
|
|
|
|
PiotreQ
|
2003-06-01, 14:37 GP Monaco... |
|
Kimi pituje
|
|
|
|
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
|
2003-06-01, 14:38 GP Monaco... |
|
Wyglada na to, ze Williamsy jada na 3 stopy , albo na 2 ale z bardzo dluga druga czescia.
|
|
|
|