Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238
2004-03-30, 20:56 Głupie pytania początkującego
Panowie
Walcze jak moge na Darlingtonie i zawija mnie na wyjściu T3/T4.Próbowałem zmieniać przełożenie kiery i dalej to samo-tyle że wydaje mi się że nie jest to wina zbyt gwałtownych ruchów kierą.Śmigam na secie VH ale nie mam pojęcia co pozmieniać żeby wóz był bardziej stabilny.
Z góry dzięki za rady.
Pozdroofffko
Reklamy
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2004-03-30, 21:06 Głupie pytania początkującego
mozesz sobie balans przerzucic troszke na przod to sie rowbi w 3 zakladce mozesz tez zjechac z Track Bar na kole RR
tylko ze ja setupow nie umiem robic to sa takie podstawowe rzeczy ktore znam zeby spowodowac wieksza podsterownosc
tylko ze taka zmiana prawie napewno pogarsza mozliwosci czasowe setupu ale uczyc sie na ostrych to faktyczne porazka
Ostatnio zmieniony przez Dimax dnia 2004-03-30, 21:07, w całości zmieniany 1 raz
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2004-03-30, 21:06 Głupie pytania początkującego
delikatniej na gazie przede wszytkim. Sprobuj zmiekczyc tyl i utwardzic przod.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-03-30, 21:12 Głupie pytania początkującego
Bartko przede wszystkim to co musisz sobie uświadomić (chyba ze już to zrobiłes ) to fakt że na Darlington T1 i T2 to w sumie dłuższy, szybszy i łagodniejszy nawrót w przeciwieństwie do T3 i T4, które stanowią razem krótszy, wolniejszy i bardziej ciasny łuk
Dlatego tak jak mówi Nogal. Delikatniej z gazem. Zrzuć przed T3 na trójkę i dodaj więcej gazu - gwarant, że lecisz bokiem... na bandę!
Bartko
Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238
2004-03-30, 22:13 Głupie pytania początkującego
Docodzę do T3 i zwalniam ( nie puszczając do końca gazu na 4) do ok 140 i staram sie nie zjechać poniżej tej prędkości.Na wyjściu z zakrętu wóz ma tendencje do spina pomimo że oponki nawet nie szumią nie mówiąc o piszczeniu.Oglądałem replaye z netu i dalej nie wiem gdzie robię błąd-stąd moje pytanie czy da rade pogrzebać w secie.
Pozdroofffko
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-03-30, 22:24 Głupie pytania początkującego
Daj się ponieść torowi tam. Tor ladnie wynosi pod bandę sam. Jak odowiednio zwolnisz whodząc w zakręt to mozna cisnąć juz na maxa przed apexem
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-03-30, 22:44 Głupie pytania początkującego
W przypadku VH niewiele mozna zmienic bo sety na Darlinga sa akurat dosc ciasne Jezeli Cie zawija na wyjsciu to staraj sie w T3/4 jechac ciasniej, blizej apron a nie szeroko pod samą bandą. Jadac szeroko, faktycznie na VH łatwiej zawinac kufrem
Mnie na przykład VH wynosi na bande dla odmiany
P.S. Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi
Bartko
Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238
2004-03-31, 11:05 Głupie pytania początkującego
Staram się jechać tak jak pokazuje linia.Pogmerałem w ustawieniach wagi i jest jakby lepiej.Czy przy tym można zmienić twardość zawieszenia tak jak pisał Nogal?
Pozdroofffko
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-03-31, 11:22 Głupie pytania początkującego
Oczywiście.
Bartko
Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238
2004-04-03, 16:34 Głupie pytania początkującego
Muszę się uczciwie przyznać żę w tych zawijasach na darlingtonie może nie do końca jest moja winna-mam walnięty potencjometr w kierze i nie chodzi liniowo.Macie może jeakieś namiary na serwis thrustmastera??
Pozdroofffko
Ardis
2004-04-03, 17:12 Głupie pytania początkującego
Witam. Bartko. Gratuluję zapału. Od Thrustmasera to chyba MaXyM jest guru Ale, dobra. Nie sciemniaj już Bartko, tylko pochwal się jakimś czasem na Darling na zepsutym Thruście
Bartko
Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238
2004-04-03, 17:35 Głupie pytania początkującego
Miałem okazję pojeździć na Logo momo racing i poza tym żę mój thrustmaster też działa z NASCAR niespecjalnie jak jest je porównać taka różnica.Wtedy zacząłem grzebać i szukać przyczyny.
Co do czasów to nie ma sprawy dam wam powód do śmiechu:
Jak mi dobrze idzie to śmigam średnio w granicach 29.5-29.8.O czasach w gorszych chwilach nie wspomnę.Mój hot lap na tym torze to 29.006.
Po tym jak sobie replaye z neta pościągałem to przestałem ten czas uważać za dobry.
Ile powinno być na stałe?
Co do kiery to zapytam MaXyMa a na razie mam steering ratio na 29:1 i mniej spinów łapię mimo że macham kółkiem jak w zile
Pozdroofffko
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-04-03, 19:06 Głupie pytania początkującego
Bartko pracuje w Tychach wiec sie zgadalismy na spotkanie u mnie, pozniej pojechalismy do Katowic zobaczyc sprzet u niego i faktycznie z ta kiera wiele nie zwojuje
Kiera ma dziwne odruchy i teraz sie wcale nie dziwie ze pisal kilka dni temu ze na VH go zawija na wyjsciu...sam nie potrafiłem poprawnie jezdzić po Darlingu
Na szczescie był fajny sklepik blisko tośmy pare browarków strzelili
Ardis
2004-04-03, 19:53 Głupie pytania początkującego
Wczoraj miałem okazję pierwszy raz poczuć Darling i też mam dziwne odczucia jeśli chodzi o kierę(MSFF) Musiałem ją całkiem inaczej poustawiać, bo nie dało się jechać Linearity, FF, Stering Ratio Ale, i tak tylko 30.xx i dupa. Może trzeba więcej tych no? No, bo zapomniałem Browków Acha. Dajcie ten setup VH do wypróbowania, bo nie mogę znaleźś.
Bartko
Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238
2004-04-03, 21:18 Głupie pytania początkującego
Ja kiery nie przestawiałem w stosunku do innych torów.Miłej zabawy i bez trzech browarków nie ma co podchodzić do hot lapów
Pozdroofffko