maxym jak nie wiesz co robić, to po Dobule restart należy się "schować" za lidera, bądź drugiego zawodnika, a potem po pierwszych dwóch TURNach trzymać ZEWNĘTRZNĄ i daj RESZCIE która jest o wiele szybsza od Ciebie szasne na przejechanie na dole.
Oczywiście przy założeniu że jesteś o WIELE wolniejszy.....
Ale zawsze da sie znaleźć lukę, żęby się "zlać" do pierwszego wirażu...............to trzeba umieć
Dziś też trening ?? o 22:00 ??
A no i jeśli nie dziękowałem za wczorajszy wyścig, to teraz dziękuje i mam nadzieje na ligowy wyścig w środe z wami
Reklamy
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-03-25, 15:25 Dover treningi
Adakar: no jest to myśl.
Spróbuję dzisiaj. Oczywiście o 22
AdAKaR
2003-03-25, 16:31 Dover treningi
Wczoraj Vassago miał problemy z podłączeniem i se nie pograł.........że też nie robił żadnych TESTÓW przed tym wczorajszym podłączeniem
Maxym mam dla ciebie jeszcze inna rade poprostu ma starcie przepusc 1 czy 2 z czolowki i potem staraj sie jechac spokojnie swoim torem mocniej zwalniajac przed zakretami. napewno czolowka to wykozysta a ty nie sprawisz im trudnosci i niespodzianek
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-03-25, 17:09 Dover treningi
Tak mniej więcej robię. Spoko.
Tylko wtedy jaki sens ustawiania mnie na inside line.
Równie dobrze mogę sie ustawic w ogonku
Ale wyczytałem na forum GPL że jazda po wewn moze wolniejsza ale jest techniką defensywną.
Tylko czy nasza elita przełknie tego rodzaju obronę rookiego
PiotreQ
2003-03-25, 17:24 Dover treningi
MaXyM napisał:
Tylko wtedy jaki sens ustawiania mnie na inside line.
Równie dobrze mogę sie ustawic w ogonku
A skąd nascar ma wiedzieć, że MaXyMa trzeba ustawiać na końcu a innych na wewnętrznej
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-03-25, 17:31 Dover treningi
no to jest jedyne tłumaczenie że -xL może być też ktoś dobry po jakimś wypadku. Ale jak często sie to zdarza statystycznie? najczęściej stoją tam po prostu znacząco wolniejsci/słabsi
A tak w ogóle to proponuję EOT bo wyjdzie że się czepiam czy chcę zmieniać zasady Nascara a chciałem sie dowiedzieć tylko jakie są powody są powody takiego restartu
Vassago
2003-03-25, 17:42 Dover treningi
AdAKaR napisał:
Wczoraj Vassago miał problemy z podłączeniem i se nie pograł.........
Ano se nie pograł .
Zrobię jakiś global research, bo w końcu tak nie może być, żebym nie mógł na tor wyjechać
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-25, 17:45 Dover treningi
MaXyM napisał:
no to jest jedyne tłumaczenie że -xL może być też ktoś dobry po jakimś wypadku. Ale jak często sie to zdarza statystycznie? najczęściej stoją tam po prostu znacząco wolniejsci/słabsi
a chciałem sie dowiedzieć tylko jakie są powody są powody takiego restartu
czesto sie to niestety zdarza u nas bo np. Aro ma disconecty, a Double F. restart sa wlasnie po to, ze sie dzieki temu potem odlapowuje
przyklad z sezonu Nascar 4 - Aro mial disco i wrocil na server z -5laps odlapowal sie 5 razy i wygral w koncu caly wyscig
PiotreQ
2003-03-25, 17:45 Dover treningi
Wbrew pozorom dość często się zdarza taka sytuacja:
- disconnect
- jakieś głupie BF
- warp i nie zaliczenie okrążenia (to na szczęście nie zbyt często)
PiotreQ
2003-03-25, 17:46 Dover treningi
no własnie
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-25, 17:46 Dover treningi
no wlasnie
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław