Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-13, 12:31 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
Na wstepie chcialem zaznaczyc, ze ja tylko podsumowalem decyzje Komisji i sklecam to w tabelki z klasyfikacjami za chwile, cala robote odwalili PiotreQ z kavoo i wierzcie mi nim zaczniecie na nich wieszac psy . ze to byla harowa i poswiecili na to kupe swojego czasu, mam nadzieje ze po Brostol bo bristol na pewno bedzie "ciekawe" oszczedzicie im pracy lagodniejsza jazda co do systemu kar zostal wczoraj w nocy po wspolnej burzy mozgow lekko zmodyfikowany regulamin na wasza korzysc, kary punktowe za powodowanie wypadkow i niestosowanie sie do regulaminu zostaly obnizone z 20 i 50 punktow na 10 i 25, oraz z 10 do 5 punktow za wykroczenia organizacyjne, w pierwotnej wersji kary byly wiec 2 z wieksze
podaje wiec spis kar i przypominam, ze decyzje sa niepodwazalne, jedynie jakies moje pomylki przy spisywaniu kar mozna mi wypomnkac za chwile zabiore sie takze za klasyfikacje generalna, odejmowanie punktow otede i do wieczora komplet klasyfikacji bedzie juz na stronie.
Za wyścig:
Aro - -10 pkt
Czary - W
DariuszM - DQ
Dimax - -10 pkt
Jack - -10 pkt
Ice - DQ
kavoo - -10 pkt
Oduck - W
Ozone - -10 pkt
Richie - -10 pkt
Steiner - DQ
Robson - W
Lefty - W
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-13, 12:33 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
aha oczywiscie wszystkie te punkty sa na minus
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2001-11-13, 12:39 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
Judge kavoo podpisuje sie pod protokolem
Dodam tylko, ze z mojej inicjatywy zasadzono dwa SLOWNE OSTRZEZENIA:
1. Dla IceMana - za bardzo niebezpieczne zawracanie na prostej po spinie (lap 50). Moglo sie to skonczyc powaznym crashem, bo przez dym widocznosc byla zerowa, a wyraznie bylo slychac nadjezdzajacych kierowcow. Na szczescie skonczylo sie dobrze, nadjezdzajacym udalo sie uciec na boki i ominac IceMana.
2. Dla Jacka - za notoryczne zostawanie z tylu na restartach. Co prawda Jack nie stosowal lotnych startow, ale w regulaminie jest wyraznie napisane ze nie wolno tego robic.
Tym razem oba przypadki zostaly potraktowane poblazliwie, ale jesli sytuacja sie powtorzy - kary beda.
PiotreQ
2001-11-13, 13:02 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
Nic innego mi nie pozostaje jak zgodzić sie z powyższym.
Co do wczorajszego prania mózgów to faktycznie było ciężko (chwilami wręcz nerwowo) ale sytuacje opanowano w porę.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-13, 13:08 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
tia od razu wam powiem, ze z tymi Panami ani teraz nai na przyszlosc nawet nie warto sie klocic, ja nie dalem rady ich przekonac do paru rzeczy a jak ja nie dalem to kto ?
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-11-13, 13:24 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
Bardzo dobra robota
Ale nie uwazacie ze trzeba cos zrobic z jazda pod YF ? Jakos zapanowac nad tym bo do konca sezonu beda domina i rozwalone przez to wozy i kary
Nie wiem, jakies ograniczenie predkosci poruszania sie na YF np do 100mph ? oczywiscie troche wolniej na krotkich torach
Zakaz nie obowiazywalby tylko tych co wyjezdzaja z pitow
Moze NAKAZ jazdy na 4 biegu pod YF co zapobiegloby gwaltownym przyspieszeniom
Co o tym sadzicie
PiotreQ
2001-11-13, 13:42 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
A kto to niby będzie kontrolował ???
Wyorażasz sobie jazdę wszystkich YF z każdym osobno i patrzenie czy nie przekroczył speeda i na jakim biegu?
LITOŚCI
Żadne zakazy nakazy nic nie dadzą. Trzeba poprostu cholenie uważać pod YF a niektórzy chyba traktują okresy YF jako chwilę relaksu.
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-11-13, 13:47 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
hm nie trzeba tego kontrolowac
wystarczy przy wypadkach pod YF zobaczyc czy ktos szalal 140 i sie nie wyrobil, wtedy nie dziwota ze powstal duzy crash
Takich przypadkow bylo kilka a przynajmniej 2 w atlancie jak wczoraj przegladalem
Kavoo wjechal w Marcusa (jechal 140 i zaczal zwalniac, gdyby powiedzmy mial na liczniku 100-110 spokojnie by wyhamowal)
Sewer i za nim Adik nie wiem dokladnie ile lecieli ale pewnie tez grubo ponad 100, pierwszy zaczal hamowac i prawie prawie sie wyrobil ale jednak przywalil w kogos natomiast Adik ktory zaczal pozniej hamowac kompletnie sie nie wyrobil i walnal w Sewera po czym kilka samochodow zaczelo fruwac w tym najefektowniej JA
Tego mozna uniknac gdy sie jedzie gora 100mph
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Dimax dnia 2001-11-13 12:54 ]
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-13, 13:48 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
wszyscy maja obowiazek jechac z rowna predkoscia pace cara i tyle, jak kazdy sie do tego dostosuje, nie bedzie problemow, a efekt domina tez ktos zawsze zaczyna prawda ? i nastepnym razem przyjrzy sie kto i go ukara
juz nie mowie o tym, ze za mna caly czas ktos jechal raz na dwojce, raz na trojce i tylko slyuszalem odglosy zmieniania biegow, wycia silnika i wolnych obrotow na zmiane (Ozone )
PiotreQ
2001-11-13, 13:56 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
Sytuację w której ktoś robi młyn bo się niewyrobił (miał za dużą prękość) są stosownie karane i na Atlancie mieliśmy tego przykład.
A to na jakim się jedzie bigu pod YF chyba nie mam większego znaczenia jeśli umiejętności pozwalają na zapanowanie nad wozem. Sam czasami jeżdżę całe YF na dwójce żeby spalić więcej paliwa (np. po błędzie w tankowaniu)
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-13, 14:06 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
jak ktos umie na 2 utrzymac stala predkosc to nie ma sprawy ale przewaznie ktos jak tak jedzie to raz podjezdza raz odjezdza i trzeba sie stresowac patrzac w lusterko nawet pod yf
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-11-13, 14:31 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
Hm to mam jeszcze jedna propozycje do autochata w extremalnych przypadkach kiedy z przodu jest sajgon i wozy praktycznie nie poruszaja sie lub stoja
Wlasnie taki przypadek mialem na 5 sek przed moim pieknym lotem
Co powiecie na mozliwosc uzycia slowa "!!! KOREK !!!" (pod YF) gdy przymusowo stoisz i czekasz az ludzie sie pozbieraja i jednoczesnie odliczasz sekundy kiedy nastapi totalny wjazd w D
Ludzie to widzacy odjeliby odrazu noge z gazu i widzac dym wiedzieli ze ruch w nim zamarl i trzeba czym predzej hamowac zeby sie nie wp....lic
Podobna sytuacje przymusowo mieli Mlod i Aro kiedy musieli stac przed linia start-meta czekajac na PC i w tym przypadku takze z tylu zrobil sie maly karambol
Ja tu tylko rzucam propozycje gdyz chcialbym aby jazda pod YF zostala jakos ubezpieczona
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-13, 14:43 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
a ja nie rozumiem jak mozna nie widziec na takiej trasie jak Atlanta pol okrazenia przed soba crashu ? moze macie view distance za malo ustawione w opcjach grafiki ? albo draw cars ahead ? zawsze widze dym z kilometrow a inni nie moga ? hmm
jestem szybszy niz myslalem , nie trzeba czekac do wieczora wszystkie klasyfikacje z uwzglednieniem kar - generalna, kary, teamowa sa juz na stronie
czy tylko dwa teamy mam uwzgledniac w teamowej ? myslalem ze wiecej ludzi cos bakalo o wspolnotach nascarowych
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-11-13, 14:56 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
Podobno ja, Adik, Sewer i Uxi jestesmy w jednym teamie ale nie wiem ile w tym prawdy
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Dimax dnia 2001-11-13 14:00 ]
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-11-13, 15:05 Decyzje odnosnie kar za wyscig Atlanta
a jest ten sklad gdzies na stronie przedstawiony ? chcecie wystepowac jako team ten ? no to czekam na jakies wiazace decyzje ja tego nie wyjasnie sam na podstawie tego "swiezego jak poranne buleczki" newsa